Panowie moze ktos mi pokaze na zdjeciu gdzie dokladnie jest odma w tym silniku i czy sam tam dojde. Moze sprobuje sam troche pogrzebac bo do poniedzialku to mnie szlak trafi z takim czekaniem. A wieczorem jak wroce z roboty moze sie tym zajme i przynajmniej bym wiedzial czy to odma zabita syfem czy cos innego. Dzwonilem po kilku mechanikach i 90% z nich twierdzi ze to przez zatkana odme. Oby sie sprawdzilo. Podajcie jakies namiary lub zdjecia jak sie do tego zabrac
I dobra decyzje podjoles. To nie silniczek od szyby
Juz juz predzej po regeneracji bym wzial niz ryzykowal w ciemno: http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-159-Diesel-ENGINE-2-0-JTDM-16V-939B3-000-Fits-09-to-12-FREE-FIT-/111820101577?hash=item1a08ff57c9:g:QBEAAOSw3xJVcus R
Always Loking For A drive
10W60 jest olejem syntetycznym. (tak, wiem, że inne firmy mają w ofercie półsyntetyki o tej lepkości)
http://www.opieoils.co.uk/pdfs/Motul...W60%20(EN).pdf100% synthetic lubricant, specially designed for high performance cars with naturally aspirated ,compressed or turbocharged engines.
Recommended for Aston Martin / Alfa Romeo GT séries / Lotus / BMW M Séries / Maserati / FerrariV12 / TVR / Lancia / Jaguar / Audi R8 5.2L GT ...
Suitable for all kind of operating conditions and for all type of fuels : leaded or unleaded Gasoline,ethanol, LPG and Diesel.Compatible for catalytic converters.
http://pro-choice.pl/8100-xpower-10w60-5l-p-1096.html
Ostatnio edytowane przez cra3y ; 21-11-2015 o 13:03
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Czy silnik z zatkaną odmą pracuje nierówno?
Odnośnie oleju - trzeba unikać oleju który na zimno nie smaruje. Większość z nas wyłącza silnik i kończy jazdę wtedy gdy olej zaczyna zbliżać się do temp roboczej. Czy 10w60 jest odpowiedni do takich warunków?