Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Elastyczność Po chipie 2.4 JTD (156 & 166)

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    seria: 136KM 305Nm

    zmiana mapy(przez poprzedniego właściciela): 152,4KM przy 4295obr/min i 347,8Nm przy 2704/min. Czas (na GPS) 0-100km/h 9,4s problemy z trakcją 1,2 bieg.

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  2. #12
    superglide
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Gdzie masz dziure przy 60 km/h na IV biegu przy VI biegach
    na 4 biegu 60km/h = 1650 obr/min

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Bardziej ciekawi mnie elastycznosc na 3, 4 i 5 biegu w podanym zakresie.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  4. #14
    Raiss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał hajper Zobacz post
    Obecnie mam 191PS i 433Nm.
    A mierzone na inercyjnej czy obciążeniowej ? bo z tej pierwszej to wychodzą śmieszne wyniki dlatego śmiem wątpić w te 194 KONIE, a te 433nm to już w ogóle bajka [ po co używać zniemcowanych symboli takich jak " PS " ? ]
    Ostatnio edytowane przez Raiss ; 18-04-2009 o 20:47

  5. #15
    lacky
    Gość

    Smile

    jakie polecacie panowie chip boxy i gdzie mozna nabyc takowy?

  6. #16
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Raiss Zobacz post
    A mierzone na inercyjnej czy obciążeniowej ? bo z tej pierwszej to wychodzą śmieszne wyniki dlatego śmiem wątpić w te 194 KONIE, a te 433nm to już w ogóle bajka


    Inercyjna.

    [ po co używać zniemcowanych symboli takich jak " PS " ? ]
    Bo mogę Jakoś się przyzwyczaiłem.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Mozesz podac czasy elastycznosci na poszczególnych biegach?
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  8. #18
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    Nie mierzyłem Będe miał chwilkę to sprawdzę.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matt21 Zobacz post
    Temat dotyczy również modelu 156. Jako ze od wczoraj stałem się posiadaczem większej ilości koników i kilku Nm chciałbym sprawdzić swoje parametry. Wynik to ok 170ps i 380Nm. Osiagi:
    0-100 9.2s ale spooore problemy z trakcją mysle ze ponizej 9 dało by sie bez problemów zejść, opony 225/45 17"
    60-100 na 3 biegu ok. 4.8s
    60-100 na 4 biegu ok. 5.8s
    80-120 na 5 biegu ok. 8.1s
    Porównywałem do 175 konnego 20V w 166 po lifcie i wg katalogu ma 8,9 do setki.
    Tak czytam i czytam i dziwią Mnie wasze problemy z trakcją, może macie jakieś nie teges opony?
    Swojego czasu jeździłem BMW 330d touring, - 190KM, 390NM i 7.9s 0-100
    i potrafiłem tym samochodem wykorzystać w pełni jego moment - przynajmniej tak mi wyszło z pomiaru GPSem
    Wiadomo że jak ktoś nie umie sprzęgłem się posługiwać to nawet i autem o mocy 50KM na najlepszych oponach zerwie przyczepność i ruszy z piskiem, ale to nie o to chodzi
    Ale potrafiąc operować sprzęgłem i na dobrych oponkach nie powinno być z tym problemów, bo to znowu nie żadna taka kosmos moc i moment.
    Proponuje wziąsc pod uwagę stan, producenta i rok opon, gdyż bez tego nie ma sensu wyciskać więcej kucy
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 18-04-2009 o 22:24

  10. #20
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    "Trochę" inny rodzaj napędu

Podobne wątki

  1. elastyczność 1.9 JTD
    Utworzone przez artit w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 17:39
  2. [156] 2.4 jtd sprzęgło po chipie
    Utworzone przez btt w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 11:58
  3. [146] Elastyczność jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 21:29
  4. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  5. [156] elastyczność na 4 biegu 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory