Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 81

Temat: Alfa 166 3.2 za BMW E39 525i - czy warto ?

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał beatles Zobacz post
    Chyba nie mamy o czym rozmawiać...ale jedno nie daje mi spokoju - w czym widzisz problem - tzn. co jest problematyczne w ciężkim cywilnym wozie RWD?
    niedostateczne dociążenie tylnej osi. a jeszcze depnij za dużo w koleinach, na torach tramwajowych, itp. ale czekaj... przecież w powolnej jeździe to nie przeszkadza
    In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Oho zaczęło się Ochłońcie trochę chłopaki.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał HyenaHF Zobacz post
    niedostateczne dociążenie tylnej osi. a jeszcze depnij za dużo w koleinach, na torach tramwajowych, itp. ale czekaj... przecież w powolnej jeździe to nie przeszkadza
    i? co tu jest problematyczne? napęd na tył ma lepszą trakcję niż przedni - różnica jest w efekcie zerwania przyczepnosci, obawiasz się nadsterownoci i to jest problem?

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał HyenaHF Zobacz post
    niedostateczne dociążenie tylnej osi. a jeszcze depnij za dużo w koleinach, na torach tramwajowych, itp. ale czekaj... przecież w powolnej jeździe to nie przeszkadza

    50/50 % źle się prowadzi ? Chyba mi coś umknęło
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    50/50 % źle się prowadzi ? Chyba mi coś umknęło
    chyba nie Tobie jednak...

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał beatles Zobacz post
    i? co tu jest problematyczne? napęd na tył ma lepszą trakcję niż przedni - różnica jest w efekcie zerwania przyczepnosci, obawiasz się nadsterownoci i to jest problem?
    na suchutkim asfalcie może, depnięcie spowoduje dociążenie tylnej osi. ale w jakichkolwiek warunkach pogorszonej przyczepności, mokro + np. farba oznakowania poziomego, tory, koleiny -> trakcja w takim wozie jest gorsza. różnica potrafi być kolosalna, tam gdzie fwd sobie przejedzie nawet z buksem, w rwd walniesz spina. nic to nie ma wspólnego z obawami, tak po prostu jest.

    żeby nie było, odpowiadam na "co jest problematyczne w ciężkim cywilnym wozie RWD?", a nie konkretnie e39, które i tak ociężale skręca ;-P
    In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał HyenaHF Zobacz post
    na suchutkim asfalcie może, depnięcie spowoduje dociążenie tylnej osi. ale w jakichkolwiek warunkach pogorszonej przyczepności, mokro + np. farba oznakowania poziomego, tory, koleiny -> trakcja w takim wozie jest gorsza. różnica potrafi być kolosalna, tam gdzie fwd sobie przejedzie nawet z buksem, w rwd walniesz spina. nic to nie ma wspólnego z obawami, tak po prostu jest.
    Nie zapominaj o drugiej stronie medalu, w aucie istnieje coś takiego jak transfer masy, w tych samych warunkach gdy klepniesz w FWD w gaz, dochodzi do transferu masy na tylną oś, odciążenie przednie i podsterowność. Nie można tak uogólniać że coś przejedzie a coś nie. Druga sprawa nie wiem jakimi RWD było Ci dane jeździć, ale BWM to naprawdę dobrze wyważone auta 50/50 świetnie się nim jeździ po śliskim, dla mnie osobiście dużo przewidywalniej niż FWD ale też RWD nie jest dla każdego, trzeba się go nauczyć.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    pisze bez złośliwośći - to że nie potrafisz opanować samochodu który prowadzisz, nie oznacza że źle się prowadzi...dla mnie koniec tematu. równie dobrze można napisać, że lepiej kupić multiple a nie alfe v6, bo na zakrecie po przegieciu z prędkością można z niego wylecieć.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Nie zapominaj o drugiej stronie medalu, w aucie istnieje coś takiego jak transfer masy, w tych samych warunkach gdy klepniesz w FWD w gaz, dochodzi do transferu masy na tylną oś, odciążenie przednie i podsterowność. Nie można tak uogólniać że coś przejedzie a coś nie. Druga sprawa nie wiem jakimi RWD było Ci dane jeździć, ale BWM to naprawdę dobrze wyważone auta 50/50 świetnie się nim jeździ po śliskim, dla mnie osobiście dużo przewidywalniej niż FWD ale też RWD nie jest dla każdego, trzeba się go nauczyć.
    i na tym wypada zamknąć temat, bo trochę za bardzo zboczył. uważam, że niesłusznie zdyskredytowano właściwości jezdne AR w tym wątku, bo odejmując różnice wynikające z rodzaju napędu to zdrowa seria zapewnia niezły fun
    166 to posłusznie skręcająca kanapa, a E39 to dla koneserów RWD.
    In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Nie zapominaj o drugiej stronie medalu, w aucie istnieje coś takiego jak transfer masy, w tych samych warunkach gdy klepniesz w FWD w gaz, dochodzi do transferu masy na tylną oś, odciążenie przednie i podsterowność. Nie można tak uogólniać że coś przejedzie a coś nie. Druga sprawa nie wiem jakimi RWD było Ci dane jeździć, ale BWM to naprawdę dobrze wyważone auta 50/50 świetnie się nim jeździ po śliskim, dla mnie osobiście dużo przewidywalniej niż FWD ale też RWD nie jest dla każdego, trzeba się go nauczyć.
    Tak, beemki dość łatwo kontrolować w poślizgu, to fakt.

    Ale ilość spalonej gumy nie świadczy o tym, czy samochód dobrze się prowadzi... efektowność a efektywność to dwie różne rzeczy
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Podobne wątki

  1. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  2. Alfa 156 04' 2.4m-jet sw Czy warto
    Utworzone przez MarkusC20Xe w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-06-2011, 10:16
  3. warto czy nie warto Alfa Romeo GT 1.9
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory