Giulia wejdzie do produkcji bo już jest tego pelno wyprodukowanego a żeby to wszystko dopiac inaczej niż przy prototypach kosztuje to sporo nakladow również wśród dostawców gdzie każdy z nich realizując swój maly produkt na rzecz Giulii ma swoje male piekiełko w firmie (dodatkowo biorac pod uwagę, ze w tym wypadku trzeba pracować z Wlochami). A kolejne przesuniecie, jest typowo wloskim akcentem mającym na celu przygotować nowe programy dla silnikow aby nie było wtopy jak w przypadku kubełwagena. Zmiana polityki
swoja droga zastanawia mnie fakt zastosowania niższej mocy (480KM ?) w silniku topowym i 8 przekładniowym automatem w stosunku do 510 KM (moment tez jest mniejszy chyba ?) w przypadku recznej 6 biegowej skrzyni. Myslicie, ze jest zagrozenie, ze automat niemieckiej firmy ZF może nie wytrzymywać obciazen tak jak reczna "szostka" stad redukcja mocy ? , czy może być jakies inne wytłumaczenie tego faktu ?![]()