AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Ciekawy news: http://motoryzacja.interia.pl/wiadom...eo,nId,1938901
Ściema nie news. Próbowali startować do Red Bulla, ale ten ich olał. Niech najpierw Ferrari zacznie wygrywać, wtedy MOŻE znajdzie się miejsce dla drugiej włoskiej stajni - w co osobiście nie wierzę.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
"Marchionne - pragnie, by legendarna marka wróciła na tory wyścigowe!"
No póki co to pragnie. Pragnął też np. żeby Lancia odzyskała swój blask.
Ten koleś przechodzi już sam siebie... mając dwa stare i jeden niszowy model w ofercie, nie mogąc dopiąć wydania kolejnego (jednego!!! jednego, nie kilku na raz...) modelu pisze o Le Mans i Formule jeden... masakra![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
A to w Katowicach, wczoraj!
Hehe sie nie smiej bo w tajnych aktach jest wsadzenie silnika do wahadłowca w NASA ale ciiiiiii. Chopok przebija braci Grimm i Andersena a pod drzwiami studia w którym była konferencja stali w oczekiwaniu panowie z przygotowanym kaftanem :-P. Mi najszczersze chęci nie pozwalają optymistycznie patrzec na jego poczynania . Jestem psychofanem marki ale nie jej kierownictwa. Jak jego "amerykański sen" jednak wypali to zarzekam się ,że dziaram logo Alfy na łapie bądź klacie :-).
duke75, to wygląda jak muł na bazie Ghibli chyba nie?
Jeszcze niedawno uważałem że facet wie co robi ale teraz myślę że to jakiś mitoman.
Od 5 lat podstawą sprzedaży marki jest jeden kompakt. OK, udany ale przez 5 lat nie wprowadzono do salonów sprzedaży żadnego nowego modelu! (4C nie liczę)
Lancia nie żyje, jak można było nie zarabiać na tak pięknym aucie jak Delta? Przecież to ewidentnie coś nie halo jest.
A Fiat? Punto chyba się zawija, następcy Bravo nie ma - nie wiem od jak dawna. OK jest ładne 500X na bazie Renegate, 500 i Panda.
I tyle.
właśnie wchodzi Tipo, no i nie wymieniłeś Freemonta. W momencie w którym wejdzie Giulia w sumie masz wszystkie segmenty obstawione. Ale fakt, oferta koncernu jest delikatnie rzecz biorąc "niespójna". Fiat stracił mnóstwo czasu, a w efekcie kawał rynku. Najlepszym przykładem jest nowa Panda, jakby się nie patrzeć, to tylko głęboka modernizacja. Fiat najbardziej traci tam , gdzie zawsze był mocny-segment maluchów, aut miejskich (Panda, Punto i 500 to kontrukcje archaiczne), a pcha się niepotrzebnie w segment premium (linia 500)