Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #5311
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post


    Jeśli ktoś ma trochę pojęcia w temacie motoryzacji to nie pomyli.



    +1
    zestaw sobie fotki beemy i giulii, byly tutaj publikowane, z boku to niemal te sama auta, przód inny, tył ze skody suberb.
    jak na alfę i legendarną stylistykę, Giulia to porażka na całej linii.
    Niech tylko nawalą z wykonaniem, silnikami albo akcjami nawrotowymi, NIC już wtedy marce nie pomoże.
    Jeśli myślicie, że cały świat czeka na nowe alfy, to się mylicie.
    To nowe alfy muszą podbić rynki i łasić się o względy kupujących.
    Bo marka na rynkach swiatowych od paru lat istnieje śladowo.
    To efekty wysilków Sergio Marchionne.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  2. #5312
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Tak samo jak Imprezę mylą Nexią, E90 z Lanosem sedanem, Panamerę z Lanosem HB, Quattroporte z Nubirą, Brerę z Burcane - ci sami pomylą Giulię z BMW 3.

    - - - Updated - - -

    Normalnie identyczne:






    - - - Updated - - -

    Giulia miała trudne zadanie sprostania wygórowanym oczekiwaniom, które rosły zraz z każdym przesunięciem premiery. Pierwszy niezależny test odpowie na wiele pytań. Na chwilę obecną to co napisano i pokazano w kwestii tego modelu daje pozytywny obraz powrotu AR do tego z czym marka była kojarzona kiedyś.



  3. #5313
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Żeby tylko ogarnęli te wloty z przodu, bo zaczynam się powoli przekonywać .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #5314
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Drift-r zgrabnie Ci to wyszło



    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    zestaw sobie fotki beemy i giulii, byly tutaj publikowane, z boku to niemal te sama auta, przód inny, tył ze skody suberb.

    "zestaw" sobie wymogi bezpieczeństwa, techniczne oraz prawne związane np. z wysokością lamp drogowych, przyjmowaniem zderzeń, segment D - pozostaw kontur obecnych modeli segmentu i zgaduj do woli co to za marka.

    Interesując się od lat motoryzacją coraz częściej zdarza mi się po pierwszym spojrzeniu (nie z bliska oczywiście) mylić modele i marki, i sam się dziwie, gdy okazuje się na koniec co zobaczyłem, a co mi się czasami zdawało.


    jak na alfę i legendarną stylistykę, Giulia to porażka na całej linii.

    O gustach podobno się nie dyskutuje, zwłaszcza tak kategorycznie - to akurat Twoja opinia - nie podoba się nie kupujesz i po sprawie; dla posiadaczy 75 późniejsze modele mogły (nie musiały) też być nie do przyjęcia (156 czy 159).

    AR ma 105 lat i różne oblicza stylistyczne - często zmieniane dość zdecydowanie - co owocuje taką różnorodnością jej modeli - choć Lorenzo Ramaciotti dobrze ocenia podejście AUDI z tworzeniem wspólnej "twarzy" identyfikujacej markę.

    Można spróbować namówić da Silvę i Giugiaro (choć syn nie dorównuje ojcu) do powrotu, ale nie oczekiwałbym skutku pozytywnego; natomiast ich obecność w koncernie VAG jak widać odciska od jakiegoś czasu swoje piętno - tylko pytanie jest w takim razie kto czerpie, co i z kogo.

    Niech tylko nawalą z wykonaniem, silnikami albo akcjami nawrotowymi, NIC już wtedy marce nie pomoże.

    Coś takiego nikomu by nie pomogło,
    ale TOYOTA/LEXUS jakoś się wybroniły ze swoich wpadek kilka lat temu, teraz to samo próbuje osiągnąć VAG.

    Jeśli myślicie, że cały świat czeka na nowe alfy, to się mylicie.

    Ja tak nie myślę, nie wiem jak inni. Wcale bym nie chciał aby cały świat jeździł AR; ale po entuzjastycznym przyjęciu Giulii we Frankfurcie można założyć, że świat motoryzacyjny czeka na nowe AR (z rożnych powodów), a tym bardziej moto fani.

    To nowe alfy muszą podbić rynki i łasić się o względy kupujących.

    Jak każdy inny model, poza Skodą Octavią... w Polsce.

    Bo marka na rynkach światowych od paru lat istnieje śladowo.

    To mnie, i pewnie sporą część z was martwi, natomiast z Twoich wpisów od 2012 r. nie mogę wyczuć czy taki upadek by Cię jednak nie ucieszył, bo mógłbyś podkreślać swoje racje.

    To efekty wysiłków Sergio Marchionne.

    Nie, efektami jego wysiłków są:

    Fiat
    - 500 z rodziną,
    - nowe Tipo
    - nowy 124 bazujący na najlepszym od lat małym roadsterze

    AR
    - Giulietta
    - 4C
    - 4C Spider
    - Giulia QV

    Maserati
    - Ghibli - najlepiej sprzedający się model marki

    Ferrari,

    Dodge, Jeep, Chrysler, Viper

    Dla mnie to "niszczenie" nie idzie mu jednak najlepiej


    O losie FCA zadecydują masowi klienci, i nie będziemy to my (jako Alfiści czy Polacy).
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 18-12-2015 o 11:24
    Alfa Romeo Nel Cuore

  5. #5315
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Gadanie, że nie jesteśmy masowym klientem (jako Alfisti czy Polacy) to jak mówienie, że mój głos na wyborach nie ma żadnego znaczenia.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #5316
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Dla mnie giulia ma plus, jeśli rzeczywiście zapatrzyli się na BMW to wcale nie jest jakiś minus. Ulepszyli rewolucyjnie coś dobrego w coś jeszcze lepszego. W dodatku wnętrze dalej zagina czasoprzestrzen jak na Alfe przystało, zwlaszcza do topornego wnetrza bmw seri 3... BMW moze teraz wachac spaliny Giuli
    A co do masowki w Alfie to zgadzam sie z drift-r... gdyby byloby inaczej, nie chciałbym juz alfy

  7. #5317
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    AirAjti

    Moim zdaniem nie, ponieważ patrząc na sprzedaż poszczególnych marek w Polsce widać, że nawet tam gdzie np. FIAT do niedawna królował niepodzielnie, choćby z uwagi na cenę (niską), teraz ma mocną konkurencję, a sentyment pokoleniowy przeminął (co by nie mówić FIAT długo był w Polsce, już po zmianach autem dla każdego); to miejsce zagospodarował rynek wtórny i import z zza granicy.
    Relatywnie wzrosła też siła nabywcza, konkurencyjność podaży - ale i to, że w Polsce coraz więcej osób kupuje takie auto jakie mu akurat jest do czegoś konkretnego potrzebne, a nie tylko na jakie (w sensie najdroższe) go stać.
    Mimo tego, jako kraj, ciągle nie mamy na motoryzacyjnym rynku pierwotnym tyle do powiedzenia co inni.
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 18-12-2015 o 12:20
    Alfa Romeo Nel Cuore

  8. #5318
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Archi, ale Ty mówisz o skali tylko.
    Czy w Polsce sprzeda się rocznie 100 Giulii, czy 1000 czy więcej- jesteśmy takim samym klientem co Niemiec, Włoch itd. Tylko w mniejszej skali.
    Powiem nawet tak: w związku z tym, że będzie ciężej sprzedać Giulię w Polsce- ASO mogą oferować fajne dodatkowe wyposażenie, rabaty, świetny leasing itd. Być może- zobaczymy.

    My, Polacy, też będziemy decydować (a w zasadzie decydujemy) o losie FCA- tylko w mniejszym stopniu oczywiście. Każde sprzedane nowe auto dorzuca się do puli. Nikt nie powie przecież: sprzedaliśmy 100 000 samochodów, ale w Polsce tylko 1000 więc tak naprawdę 99 000.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  9. #5319
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Archi, ale Ty mówisz o skali tylko.
    Czy w Polsce sprzeda się rocznie 100 Giulii, czy 1000 czy więcej- jesteśmy takim samym klientem co Niemiec, Włoch itd. Tylko w mniejszej skali.
    Powiem nawet tak: w związku z tym, że będzie ciężej sprzedać Giulię w Polsce- ASO mogą oferować fajne dodatkowe wyposażenie, rabaty, świetny leasing itd. Być może- zobaczymy.

    My, Polacy, też będziemy decydować (a w zasadzie decydujemy) o losie FCA - tylko w mniejszym stopniu oczywiście. Każde sprzedane nowe auto dorzuca się do puli. Nikt nie powie przecież: sprzedaliśmy 100 000 samochodów, ale w Polsce tylko 1000 więc tak naprawdę 99 000.
    Zgadzam się
    Alfa Romeo Nel Cuore

  10. #5320
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    w związku z tym, że będzie ciężej sprzedać Giulię w Polsce- ASO mogą oferować fajne dodatkowe wyposażenie, rabaty, świetny leasing itd. Być może- zobaczymy.
    Ale tak nie jest... Wystarczy spojrzeć na wycieczki zagraniczne. W Niemczech wykupisz taniej taką samą (a czasem nawet dostaniesz lepszy hotel). Dlaczego? Bo u nich sprzedają się cały rok, więc nie muszą podnosić marży, żeby coś zarobić w jakimś krótkim okresie wakacyjnym, czy świątecznym.

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    My, Polacy, też będziemy decydować (a w zasadzie decydujemy) o losie FCA- tylko w mniejszym stopniu oczywiście. Każde sprzedane nowe auto dorzuca się do puli. Nikt nie powie przecież: sprzedaliśmy 100 000 samochodów, ale w Polsce tylko 1000 więc tak naprawdę 99 000.
    No tak, ale teraz sobie pomyśl o takiej sytuacji. Np. przetłumaczenie komputera pokładowego na lokalny język zwiększy sprzedaż auta o 20%. Koszt przetłumaczenia na polski, niemiecki, czy inny jest taki sam. Ale wzrost sprzedaży auta o 20% w Polsce da raptem 200szt, natomiast w takich Niemczech już 2000szt. Na którą opcję producent zdecyduje się najpierw?
    Pozdro,
    Bartas

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory