Dzisiaj rano nie zapalił, a jak już zapalił, to zaczął się krztusić i zgasł. Oczywiście błędów brak, za to napięcie akumulatora było 11 V. Po kolejnym odpaleniu za 5 sekund napięcie już wróciło do normy. I bądź tu mądry.
Dzisiaj rano nie zapalił, a jak już zapalił, to zaczął się krztusić i zgasł. Oczywiście błędów brak, za to napięcie akumulatora było 11 V. Po kolejnym odpaleniu za 5 sekund napięcie już wróciło do normy. I bądź tu mądry.
Czy to normalne, że brakuje 1,5 sekundy logów, podczas gdy normalnie kolejne ramki są średnio co około 200 ms? Akurat brakuje momentu, gdy szarpało podczas ruszania.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No to i ja wiem. Przynajmniej teraz coś wyszło konkretnego.
Chcieli mi wymienić akumulator, ale się nie zgodziłem. Mają znaleźć przyczynę. Tylko, że to nie ja jestem od diagnozy tylko ASO, które nie radzi sobie z tym od roku.
Żeby było ciekawiej, dzisiaj nagle zaczął działać Start&Stop, a napięcie z rana wzrosło tylko do 11,8 V.
Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 29-12-2015 o 21:31
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Przed opaleniem, na klemach. I na ECU praktycznie to samo.
Czyli 11 volt?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Nie do końca. 11 V było wtedy, kiedy nie zapalił (mierzone w scanxlpro po pierwszej próbie odpalenia).
Potem trochę pojeździłem i za kilka dni rano było już 11,8 V mierzone zwykłym miernikiem na klemach, a 11,7 V w scanxlpro.
Wczoraj wieczorem godzinę po zgaszeniu silnika było 12,2 V (12,1 V w scanxlpro) i dzisiaj rano już 11,9 V/11,8 V (z czego wynika, że wskazania w scanxlpro są o 0,1 V mniejsze, ale przynajmniej wiadomo, że są wiarygodne).
Podczas rozruchu napięcie spada do 8V (mierzone w scanxlpro).
Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 30-12-2015 o 09:06
Alternator do naprawy i akumulator pewnie do wymiany.Możliwe ,że nareście skończá się Twoje kłopoty z julká
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Też mam taką nadzieję, chociaż podejrzewam coś poważniejszego niż tylko alternator.
Bo rok temu, gdy to wszystko się zaczęło, padło całe sterowanie klimatyzacji, wszystkie wskaźniki zgasły i za każdym razem palił się bezpiecznik po włożeniu nowego. Potem podobno samo się naprawiło po spędzeniu samochodu kilku dni w ASO, a było to jeszcze przed wymianą akumulatora.