Strona 28 z 38 PierwszyPierwszy ... 1819202122232425262728293031323334353637 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 379

Temat: czujnik ciśnienia doładowania

  1. #271
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    438

    Domyślnie

    A jak jest ze wskazówką w tbi? U mnie pompuje do 1.3 i minimalnie spada do 1.25. Wcześniej albo nie zwracalem na to uwagi albo wydawało mi się że było ciut więcej

  2. #272
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Odświeżam z pytaniem o lokalizację czujnika doładowania w 2.4. Jest w tym samym miejscu co 1.9?

  3. #273
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Do ilu wam pompuje na 5 biegu? Mi na każdym biegu pompuje do ok 1.5 a na piątym trochę niżej.

  4. #274
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał SimonG Zobacz post
    Odświeżam z pytaniem o lokalizację czujnika doładowania w 2.4. Jest w tym samym miejscu co 1.9?
    Tak

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #275
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kędzierzyn/Wrocław
    Auto
    159 2.0JTDM
    Postów
    29

    Domyślnie

    To u mnie chyba coś jest nie teges bo jak wdepnę w podłogę to trzyma 1.6 chyba że odpuszczę gaz...coś z czujnikiem?

  6. #276
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    [MENTION=19198]Pablo[/MENTION] - prawdopodobnie jest wszystko ok. Budowanie doładowania zależne jest od biegu. Na niższych masz pewnie przebicia. Oczekiwana max w twoim sofcie to 1.4b
    [MENTION=41712]Lechter[/MENTION] - 2.0 pracuje w serii na trochę wyższym ciś. od starszych. Max to 1.7b czyli po za skalą i tak

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #277
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Tyle,że na 6 biegu pompuje wyżej niż na 5 i lepiej się zbiera.

  8. #278
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    U mnie na 5 i 6 biegu jak wcisnę do dechy to czasem turbo zbierze sie do maxa w 3 krokach i to czuć przy przyspieszaniu. Czasem też "zatańczy” przy końcu skali i to też czuć w trakcie jazdy. Sprawdzałem w FESie to oczekiwana wartość doładowania pokrywa się ze zmierzoną. Inaczej sprawa wyglądaja podczas spokojnej jazdy na 2k obrotów. Wartość zmierzona jest wyższa o ok 300mbar od oczekiwanej. Auto bez ekologii po jakimś programie. Na hamowni wyszło 215km i 480Nm. Seria 200 400. Wyczyściłem dziś czujnik ciśnienia doładowania i zobaczymy (był uwalony szlamem).

    Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

  9. #279
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    To pokaż logi, 4,5,6 bieg
    Każdy od 1500 obr z gazem w podłogę do 4000
    Będziesz potrzebował długiej drogi

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #280
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał SimonG Zobacz post
    U mnie na 5 i 6 biegu jak wcisnę do dechy to czasem turbo zbierze sie do maxa w 3 krokach i to czuć przy przyspieszaniu. Czasem też "zatańczy” przy końcu skali i to też czuć w trakcie jazdy. Sprawdzałem w FESie to oczekiwana wartość doładowania pokrywa się ze zmierzoną. Inaczej sprawa wyglądaja podczas spokojnej jazdy na 2k obrotów. Wartość zmierzona jest wyższa o ok 300mbar od oczekiwanej.
    Mi wskazanie "tańczyło", gdy miałem uszkodzony przepływomierz, po odpięciu przepływomierza problem zniknął. W FES nie bardzo dało się to wszystko wychwycić – próbkowanie danych jest za małe (tylko 1-2 odczyty na sekundę).

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    [MENTION=41712]Lechter[/MENTION] - 2.0 pracuje w serii na trochę wyższym ciś. od starszych. Max to 1.7b czyli po za skalą i tak
    A czy może być tak, że nieumiejętne usunięcie DPF (lub ostry program) w 2.0 może powodować odczyty w okolicach 1.6? Czy są one prawidłowe? Jechałem raz jedną 2.0 i przy depnięciu na 4 biegu na autostradzie stale utrzymywało się doładowanie 1.6 (praktycznie w całym zakresie obrotów >2000).

Podobne wątki

  1. Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez BB85 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-05-2014, 14:59
  2. [156] [2.4 20v] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez wkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 17:01
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 09:14
  4. [156] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-12-2008, 14:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory