Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: Trzesie silnikiem, faluja obroty V6

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Widać wiele rzeczy nie rozumiesz. To postaram Ci się wytłumaczyć zanim strzelisz większego focha i odezwą się tu inni obrońcy uciśnionych. Takich w necie jest też pełno.
    Nie dziw się piotrixowi bo taki obraz przedstawiłeś. Sprawiasz wrażenie jakbyś kupił jakieś padło nie mając o tym pojęcia (a nie masz skoro sprzedawca Ci wcisną bajkę że v-ki tak mają) a liczysz że forum wybawi Cię z opresji kilkoma postami? Żartujesz? No tak to zabrzmiało.
    Ale mniejsza z tym, nie róbmy tu takich wywodów. Postarajmy się dać jakieś wskazówki. Pytasz o falujące obroty, dostajesz wskazówki. A potem wspominasz że jeszcze się kontrolka świeci.... to o czym jeszcze nie wspomniałeś? Jeszcze jakieś Twoim zdaniem nie istotne szczegóły? Twierdzisz że to nie ma związku ze sobą? Ja bym nie był taki pewien.
    Moim zdaniem musisz podłączyć kopa, odczytać błędy. Po diagnozie wyeliminować przyczyny. Jak już to zrobisz to dopiero będzie można się zastanawiać co jest nie tak.
    Ze spraw bezinwestycyjnych musisz zrobić właśnie ten odczyt, sprawdzić ilość przepływającego powietrza na wolnych obrotach. Sprawdzić czy cewki i przewody nie mają przebicia. Możesz metodą tomaza ale zalecam też sprawdzenie wzrokowe w całkowitej ciemni. Wykręcić świece i sprawdzić w jakim są stanie. A najlepiej wymienić od razu skoro to auto to taka jajko niespodzianka.

    A to wszystko najlepiej robić przy odłączonym LPG. Odłączonym, a nie wyłączonym przyciskiem.
    Oczywiście jak już wszystko wyeliminujesz i sprawdzisz, a nierówna praca nie ustąpi to auto na sprawdzenie rozrządu z oryginalnymi blokadami (tylko ori). Ale i tak powinieneś zmienić rozrząd więc nie będzie to dodatkowy wydatek.
    Musisz zrozumieć że to nie polonez. To na pałę się nie wymienia, ciągle używasz kompa i musisz mieć świadomość że niektóre błędy nie są bezpośrednio związane z usterką. Więc pisanie o usterce wyrwanej z kontekstu (tak jak to zrobiłeś) jest niepoważne i działa tylko i wyłącznie na Twoją niekorzyść z czego powinieneś sobie zdać sprawę.

    To teraz prześledź z moich wskazówek co zrobiłeś, co nie i działaj. W między czasie może ktoś coś jeszcze zaproponuje do sprawdzenia.

  2. #12
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Widać wiele rzeczy nie rozumiesz. To postaram Ci się wytłumaczyć zanim strzelisz większego focha i odezwą się tu inni obrońcy uciśnionych. Takich w necie jest też pełno.
    Nie dziw się piotrixowi bo taki obraz przedstawiłeś. Sprawiasz wrażenie jakbyś kupił jakieś padło nie mając o tym pojęcia (a nie masz skoro sprzedawca Ci wcisną bajkę że v-ki tak mają) a liczysz że forum wybawi Cię z opresji kilkoma postami? Żartujesz? No tak to zabrzmiało.
    Ale mniejsza z tym, nie róbmy tu takich wywodów. Postarajmy się dać jakieś wskazówki. Pytasz o falujące obroty, dostajesz wskazówki. A potem wspominasz że jeszcze się kontrolka świeci.... to o czym jeszcze nie wspomniałeś? Jeszcze jakieś Twoim zdaniem nie istotne szczegóły? Twierdzisz że to nie ma związku ze sobą? Ja bym nie był taki pewien.
    Moim zdaniem musisz podłączyć kopa, odczytać błędy. Po diagnozie wyeliminować przyczyny. Jak już to zrobisz to dopiero będzie można się zastanawiać co jest nie tak.
    Ze spraw bezinwestycyjnych musisz zrobić właśnie ten odczyt, sprawdzić ilość przepływającego powietrza na wolnych obrotach. Sprawdzić czy cewki i przewody nie mają przebicia. Możesz metodą tomaza ale zalecam też sprawdzenie wzrokowe w całkowitej ciemni. Wykręcić świece i sprawdzić w jakim są stanie. A najlepiej wymienić od razu skoro to auto to taka jajko niespodzianka.

    A to wszystko najlepiej robić przy odłączonym LPG. Odłączonym, a nie wyłączonym przyciskiem.
    Oczywiście jak już wszystko wyeliminujesz i sprawdzisz, a nierówna praca nie ustąpi to auto na sprawdzenie rozrządu z oryginalnymi blokadami (tylko ori). Ale i tak powinieneś zmienić rozrząd więc nie będzie to dodatkowy wydatek.
    Musisz zrozumieć że to nie polonez. To na pałę się nie wymienia, ciągle używasz kompa i musisz mieć świadomość że niektóre błędy nie są bezpośrednio związane z usterką. Więc pisanie o usterce wyrwanej z kontekstu (tak jak to zrobiłeś) jest niepoważne i działa tylko i wyłącznie na Twoją niekorzyść z czego powinieneś sobie zdać sprawę.

    To teraz prześledź z moich wskazówek co zrobiłeś, co nie i działaj. W między czasie może ktoś coś jeszcze zaproponuje do sprawdzenia.
    Marek czytasz w moich myślach,jasnowidz czy jak?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.5 v6
    Postów
    16

    Domyślnie

    Witam was mam kabel podepne sie po niedzieli zczytam błedy i napisze na forum co wyskoczyło i podpowiecie co moze siedzieć sorki ze sie spiołem myślałem ze kupiłem auto miód malina po dokładnych oględzinach było gites ale po kilku dnia użytkowania siada co chwile coś!.. jutro z roboty wróce podepne kabel i zaczne działać dzięki !
    Ostatnio edytowane przez kamilch1234 ; 03-01-2016 o 13:04

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Po prostu miałeś kiepskich tych fachowców i kupiłeś zmęczony egzemplarz. Czy będziesz miał kasę i czas/nerwy na zrobienie to się okaże. Pamiętaj tez że to auto ma kilkanaście lat i na pewno miód malina nie jest. Nawet jak wszystko zrobisz na tip top to zawsze jakis przewód zmurszeje albo wtyczka zaśniedzieje, czujnik skończy żywot, guma sparcieje.

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.5 v6
    Postów
    16

    Domyślnie

    Wiem licze sie z tym ale narazie próbuje doprowadzić pojazd do uzywalnosci.. Podpiąłem sie pod kompa i mam 3 błedy mianowicie
    P0704-transmission gear sys 5
    P1555
    P0235 Jezeli wiecie ocb to prosze o odpowiedz.. podpinałem sie elm 327 ale program wersja trial kody odczytałem skasowałem po ponownym podłaczeniu i przekreceniu zapłonu kody dalej istnieja!

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na stronie głównej działu masz temat
    OBD II - Kody błędów

    Poza tym użyj szukajki bo było sporo o tych błędach i ich interpretacji. Między innymi temat z dokładnie takim samym zestawieniem błędów jak u Ciebie
    Co oznaczają błędy P0704, P1555, P0235


    Czytaj forum, jest tego dużo ale im więcej o tym wyczytasz tym łatwiej będzie wyeliminować problem kompleksowo.


    - - - Updated - - -

    Dodając do tego co tam jest napisane (a zapoznaj się ze wszystkim) to musisz wyeliminować problem z czujnikiem przy pedałach i sprawdzić przepływkę. Odczytaj jeszcze masę powietrza na jałowym .

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.5 v6
    Postów
    16

    Domyślnie

    Działałem na jakis inny programach wersjach beta czy coś ale udało mi się odczytać tylko tyle oto fotki
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SDC12680.jpg
Wyświetleń:	149
Rozmiar:	52.2 KB
ID:	187170   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SDC12681.jpg
Wyświetleń:	149
Rozmiar:	52.4 KB
ID:	187171   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SDC12682.jpg
Wyświetleń:	151
Rozmiar:	55.2 KB
ID:	187172   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SDC12686.jpg
Wyświetleń:	146
Rozmiar:	37.3 KB
ID:	187173   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SDC12687.jpg
Wyświetleń:	153
Rozmiar:	30.8 KB
ID:	187174  


  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ściągnij sobie gdzieś z torrenta albo z chomika pełną wersję fesa i czytaj. To najlepsza rada na start.

  10. #20
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa romeo 166 2.5 v6
    Postów
    16

    Domyślnie

    P0704 - Obwód wejściowy przełącznika sprzęgła - usterka
    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka*
    P1555 - czujnik pedału hamulca


    tylko w 2.5 v6 niema spręzarki.

Podobne wątki

  1. obroty faluja
    Utworzone przez kamil 166 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-07-2015, 20:11
  2. [159] [159] Trzesie silnikiem i gaśnie
    Utworzone przez jopeq w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 21:24
  3. 156 faluja obroty...
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 12:47
  4. [146] trzesie silnikiem
    Utworzone przez sebi88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 14:30
  5. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory