Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Uszkodzony wtrysk

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar -Marco-
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    STA
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 2001 115KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    No to super jak znalazles powod dlugo pewnie palil bo uklad jest jeszcze troche zapowietrzony.

    Wysłane z mojego P8 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez -Marco- ; 04-01-2016 o 23:16

  2. #12
    mmaciej_h
    Gość

    Domyślnie

    to ja podepnę się pod temat, a konkretnie . . zima dała popalić, mam 147 jtd 150KM, ako naładowane, kręcę i nic zero reakcji, podłączam i odpalam na prostowniku, żadnej reakcji, biorę farelkę (mam nadzieję, że wiecie o co chodzi), podgrzewam wtryski, nic się nie poprawia, następnie grzeję w okolice filtra paliwa, dopiero po około 30 min podgrzewania filtra paliwa odpaliła za 4 razem podejrzewam zawalony filtr paliwa, jednak też nie jestem do końca przekonany co do tego, ponieważ jest inny problem, czasami podczas jazdy "motor control system failure" traci moc i resztę znacie, wyłączam i włączam silnik i jakoś jedzie, ale pytanie kiedy znów to nawali . . . już troszkę mnie to denerwuje, żaden "fachowiec" nie odpowiada mi co to może być podejrzewam, że problem z wtryskami, dodam jeszcze,że nawet jak jest ciepło, to dość sporo osób mówi, że "długo kręci". Dzisiaj chciałem odstawić auto do następnego mechanika, ale nie wiem jak dojadę . . . . pewnie mi nie odpali, macie może podobne doświadczenia, jakieś sugestie?

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar -Marco-
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    STA
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 2001 115KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Z mojego doświadczenia w podobnym przypadku mogę doradzić próbę przelewową. Ewentualnie podpiąć pod kompa i w FES zrobić wykres ciśnienia na pompie i wtryskach a następnie próbuj zapalić samochód do momentu kiedy zapali. Wtedy będzie wiadomo jak kształtuje się cieśnienie. Nie jestem jakiś mega fachowcem ale na tym forum są osoby które na pewno pomogą rozszyfrować wykresy. Jakby co mogę zrobić przykładowy wykres jak u mnie to wygląda po nocy stania w garażu. Zawsze to jakieś porównanie i trop gdzie szukać usterki

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Do sprawdzenia ciśnienie na pompie pod fesem, dodatkowo odezwij wąż doprowadzając paliwo do filtra i przekręt kluczyk w pozycję Mar zobaczysz czy pompka tłoczy paliwo i czy nie ma w nim powietrza. Filtr paliwa był wymieniany?? Nie ma wody w filtrze??

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar corneli1
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo 159 jtd 16v
    Postów
    96

    Domyślnie

    no niestety samochód dalej ciężko odpala , chciałem zrobić próbę przelewową ale nie wiem jak ciągnąć te wężyki... boje się mocniej pociągnąć żeby nic nie urwać Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160104_125331.jpg
Wyświetleń:	44
Rozmiar:	221.1 KB
ID:	187300

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar -Marco-
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    STA
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 2001 115KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Ja wypiąłem te plastikowe piny i wtedy na spokojnie mogłem wyciągnąć ten wężyk okręcając go w lewo lub prawo. Jak będziesz demontować ten piny, uważaj żeby Ci nie wyskoczyła ta zawleczka, bo czasami lubi sprawić psikusa moja rada: spokojnie powolutku szczypcami i płaskim śrubokrętem. Wiem co mówię, bo za pierwszy razem jeden z zawleczek szukałem w czeluściach kabli za silnikiem

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Te przewody kosztują w motorniczym 10 zł/m profilaktycznie można wymienić, w razie czego można je rozciąć.

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar corneli1
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo 159 jtd 16v
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał -Marco- Zobacz post
    Ja wypiąłem te plastikowe piny i wtedy na spokojnie mogłem wyciągnąć ten wężyk okręcając go w lewo lub prawo. Jak będziesz demontować ten piny, uważaj żeby Ci nie wyskoczyła ta zawleczka, bo czasami lubi sprawić psikusa moja rada: spokojnie powolutku szczypcami i płaskim śrubokrętem. Wiem co mówię, bo za pierwszy razem jeden z zawleczek szukałem w czeluściach kabli za silnikiem
    a ten plastik się wyciąga czy wykręca ?

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar -Marco-
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    STA
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 2001 115KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Ten plastik się wyciąga - jest na zatrzask. Na ogól zbyt mocno nie trzymają.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar corneli1
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo 159 jtd 16v
    Postów
    96

    Domyślnie

    własnie zrobiłem próbę przelewową oto wyniki po minute pracy silnika Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160106_122235.jpg
Wyświetleń:	49
Rozmiar:	68.3 KB
ID:	187332

Podobne wątki

  1. [159] Wyrwany wtrysk
    Utworzone przez mieszczuch w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 01:25
  2. Cieknący wtrysk
    Utworzone przez magik1802 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-08-2013, 16:04
  3. Wtrysk
    Utworzone przez argon1504 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-10-2011, 10:59
  4. (164)Wtrysk LPG
    Utworzone przez NOE w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-05-2009, 10:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory