Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: [156] Chyba czeka mnie poważna inwestycja w swoja ALFE

  1. #11
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał v4l4r Zobacz post
    zrypany wariator to nie jest jakiś problem; wzrośnie spalanie
    Spalanie zmaleje...
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  2. #12
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał under28 Zobacz post
    (...) jakos zaczelo mi strasznie walic zawieszenie nie wiem moj tata twierdzi ze jestem przewrażliwiony ale ja mam wrazenie ze kiedys tak nie bylo(...)
    I bardzo dobrze że jesteś przewrażliwiony, to jest wielowahaczowe zawieszenie i zaniedbanie 1 elementu pociągnie za sobą szybsze zużywanie się pozostałych, dlatego warto od razu zdiagnozować i ten 1 element wymienić. Jeżeli stukanie dopiero się zaczęło to pewnie drążek stabilizatora. Koszt: 220zł+wymiana
    Cytat Napisał under28 Zobacz post
    na wolnych obrotach , na luzie , poprostu chodzi jak disel
    Tak jak koledzy mówili: wariator. Ale to się wymienia z rozrządem. Jazda z uszkodzonym to nie problem, chodzi jak diesel, ale uwaga, jeśli chodzi jak diesel tylko przy starcie, a potem jest ok to wariator jeszcze działa. A poza tym gdzieś czytałem że przy walniętym wariacie ma się mniejsze zużycie paliwa, ale też mniejszą moc, bo się nie załącza.
    Cytat Napisał under28 Zobacz post
    prosilbym o pomoc i oszacowanie z ajkimi kosztami musze sie liczyc
    Drążek stabilizatora: 220zł
    Wariator: 330zł (ale to z rozrządem )
    + robocizna

    To tyle co można wywnioskować nie widząc auta na oczy wiec nie ciesz się zawczasu
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  3. #13
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Dokładnie ozzy tak jak napisałem wyżej- zużycie paliwa się zmniejsza

    cyt: "sprężyna powrotna przestała funkcjonować i że nie następuje zmiana faz, czyli przekrycie między fazą otwarcia zaworów ssących i wydechowych, czego konsekwencją są gorsze osiągi, ale także mniejsze zużycie paliwa"

    http://www.cuoresportivo.pl/_m/index2.php/156/9
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  4. #14
    mrutyś
    Gość

    Domyślnie

    ceny wahaczy z ostatniego czasu
    TRW dolny 319zł sztuka potrzebujesz 2 sztuki
    TRW górny 139zł sztuka potrzebujesz 2 sztuki
    stabilizator to najlepiej albo wymieni same gumy cena 39zł za sztukę potrzebujesz 2 albo popytaj z swojego regionu kolegów bo są warsztaty co zakładają poliuretany czy jakoś tak a podobno są trwalsze
    TRW łączniki stabilizatora 59zł sztuka też potrzeba 2 sztuki.
    to by było na tyle z przodu a cena roboty to zależna od warsztatu.

    Z tyłu ceny się nie orientuję ale:
    - wahacze poprzeczne 4 sztuki tzw. "tylny tylny" i "przedni tylny" z prawej i lewej strony
    - wahacze wzdłużne 2 sztuki - prawy i lewy
    - silentblock potrzebujesz 2 sztuki cena coś koło 20zł za sztukę
    - łączniki stabilizatora też 2 sztuki
    jak coś zamieszałem niech mnie ktoś poprawi

    Też to będę robił u siebie a więc powodzenia.
    Ostatnio edytowane przez mrutyś ; 06-02-2009 o 13:50

  5. #15
    magik663
    Gość

    Domyślnie

    witam,
    a ja mam takie pytanie, jezeli nie wymienialem wariatora z rozrzadem, a rozrzad wmienialem ok.1000km temu to gdy teraz go wymienie to cos sie stanie?
    dlaczego to jest tak wazne by wymieniac go wraz z rozrzadem?

  6. #16
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_alex Zobacz post
    PS: nie widać cie ostatnio na mieście.
    Ciebie też dawno na mieście nie widziałem, chociaż 156 znacznie przybyło w naszym mieście
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    krk
    Auto
    Była: 156 1.8 TS '98/ Jest: 166 3.0 2001
    Postów
    89

    Domyślnie

    Spalanie zmaleje...
    no tak. musiałby się zawiesić w pozycji odchylonej (ponoć się zdarza, jak diabli wezmą sprężynę), ale wtedy cudem byłoby gdyby w ogóle odpalił.

    rozrzad wmienialem ok.1000km temu to gdy teraz go wymienie to cos sie stanie?
    teoretycznie nic; 1000km to prawie nowy pasek, ważne tylko żeby go założyć w tą samą stronę. ale żeby się dobrać do wariata, to trzeba demontować połowę rozrządu, i pokrywę zaworów, więc zwyczajnie dochodzi od groma robocizny.

    no i warto wymienić olej przy całym zabiegu.

  8. #18
    under28
    Gość

    Domyślnie

    Dziekuje wszystkim za poswiecenie mi chwili wlasnie na dniach czeka mnie przeglad wiec sie tym zajme

    Ps. nie widac bo sie ucze cale dnie sesja mi sie zbliza

  9. #19
    under28
    Gość

    Domyślnie

    Chce odświeżyc temat żeby bez sensu nie zaczynac nowego. Na przegładzie koles powiedział mi ze to gumy stabilizatora wiec wymienilem , jednak po miesiacu problem nie dość ze wrocil to sie pogłebił. Wczoraj byłem to sprawdzic i sie dowiedziałem ze przyczyna walenia jest górny prawy wahacz i łącznik stabilizatora lewy. Dodaam ze mam zrobione 120 tyś. i nie mam pojecia czy kiedykolwiec zawieszenie bylo wymieniane.

    Teraz mam pytanie czy wymieniac tylko te części które sa zużyte czy wymienic odrazu całość (akualnie mam na to pieniadze). Pisaliście tu zeby kupic je od użytkowników na allegro tanifia albo italtechnik (posiada tylko czeście firmy VEMA), jednak z tego co widze nie posiadają oni aktualnie tych częście chyba ze VEMA jest rownie dobra jak TRW. Czy ten sprzedawca i części sa godne zaufania ?

    WAHACZ DOLNY LEWY ALFA 156 147 ORYGINAŁ - TRW !! (613625405) - motoAllegro
    WAHACZ DOLNY PRAWY ALFA 156 147 ORYGINAŁ - TRW ! (613625948) - motoAllegro
    WAHACZ GÓRNY ALFA ROMEO 147 156 PRAWY - TRW !! (619202495) - motoAllegro
    WAHACZ GÓRNY ALFA ROMEO 147 156 LEWY - TRW !! (619203319) - motoAllegro
    LACZNIK LACZNIKI STABILIZATORA ALFA 156 147 - TRW (608913174) - motoAllegro

    Kolego to jest temat o wymianie wariatora, chcesz uzyskać informację o wahaczach to załóż wąteki w tym temacie nie zaśmiecaj tego...
    MODERATOR
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 25-04-2009 o 13:38

Podobne wątki

  1. Alfa jest najlepsza ale co mnie jeszcze czeka.?
    Utworzone przez konrad alfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-11-2012, 21:36
  2. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 00:19
  3. [GTV] GTV V6 Turbo - słabe ciśnienie na cylindrach - czeka mnie remont?
    Utworzone przez tomason2 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 18:31
  4. [155] Drżenie kierownicy - czeka mnie remont zawiechy ??
    Utworzone przez jacoff w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2009, 22:17
  5. czeka mnie wymiana tlumika końcowego
    Utworzone przez Mateusz w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2007, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory