Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Temat: 2.4JTDM (200) - mały foch? (nierówna praca)

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar witek_n
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    GT 1.9 JTD -> Brera 2.4 JTDm+ -> Giulietta T-Jet+
    Postów
    95

    Domyślnie

    Karol, a wymieniłeś filtr paliwa? Po takich perypetiach pewnie by się przydało

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    P-no
    Auto
    Brera 2.4 200 TuneForce 230km/490nm
    Postów
    70

    Domyślnie

    Hmm, nie pomyślałem o tym i w sumie dobry pomysł.

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Brera 2.4JTD
    Postów
    45

    Domyślnie

    przy zalewaniu środkiem do czyszczenia paliwa, lepiej było przed wymienić filtr.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar flix
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    27

    Domyślnie

    a co konkretnie zalewałeś do czyszczenia wtrysków? Jakieś cuda, czy po prostu 2T?

  5. #35
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał flix Zobacz post
    a co konkretnie zalewałeś do czyszczenia wtrysków? Jakieś cuda, czy po prostu 2T?
    http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczys...SEL-SPULUNG/23

    U siebie zalałem jak sie okazało, że korekty nie były idealne. Wyjeździłem 50l paliwa z tym preparatem i fajnie zadziałało. Korekty bardzo sie poprawiły.

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    P-no
    Auto
    Brera 2.4 200 TuneForce 230km/490nm
    Postów
    70

    Domyślnie

    Ja użyłem STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla.

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Od wielu lat używam STP. Tak w benzynach (samochody i motocykle), jak też w dieslach. I zdecydowanie dla mnie jest to najlepszy środek, po którym faktycznie nastąpiły zmiany na lepsze. Zaznaczam, że nie jestem związany z tą firmą. Po prostu to tylko moje osobiste doświadczenie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Nie lejcie 2T.

    Jak Alfa mojego kuzyna ożyje opiszę jakie perypetie spotkały go po użyciu 2T. Cały układ paliwowy jest w serwisie....wstępnie wtryski nie przepuściły mazi jaka wylała się z układu ....

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Nie lejcie 2T.

    Jak Alfa mojego kuzyna ożyje opiszę jakie perypetie spotkały go po użyciu 2T. Cały układ paliwowy jest w serwisie....wstępnie wtryski nie przepuściły mazi jaka wylała się z układu ....
    Nie wydaje ci się, że to nie sprawka 2T ale zaniedbanego układu paliwowego ? Bo mi właśnie tak się wydaje. Znaczy się jestem pewien.
    Cała masa ludzi używa 2T w różnego rodzaju silnikach. Kilka grup przeprowadziło badania techniczne na uczelniach na temat wpływu oleju 2T na układy paliwowe. A tutaj nagle kuzyn staje się miarodajnym wyznacznikiem negatywnego wpływu 2T na układ paliwowy O samych właściwościach 2T, które zaprzeczają temu nie warto już pisać, bo to jest na tym forum tak szeroko opisane, że byłoby to tylko stratą czasu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #40
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Może kuzyn polał znacznie za dużo i biedy narobił.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Nierówna praca 156 3.0
    Utworzone przez pasqd w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 14:36
  2. Nierówna praca
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-08-2013, 13:24
  3. [145] Nierówna praca na benzynie
    Utworzone przez dawidek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-02-2012, 20:20
  4. 2.0 TS nierówna praca
    Utworzone przez Zet w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2010, 18:27
  5. [164] nierówna praca
    Utworzone przez kasza85 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-10-2009, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory