Strona 35 z 91 PierwszyPierwszy ... 25262728293031323334353637383940414243444585 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #341
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cholera jak kupowałem 2 miesiące temu auto dla siebie to każdy polecał mi dołożyć do 2,0 jtdm... niespełna 2 tyg po zakupie pojawił się ten temat... miałem nadzieję, że przypadek kolegi Bociana oraz opisany w tym temacie to wyjątki...szkoda, że teraz wychodzi powoli coś, co niedługo może sprawić, że uchodzący za najbardziej dopracowany silnik diesla w 159 spadnie do rangi najgorszego.. co jest przyczyną? Chip czy wada materiałowa?

  2. #342
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Wspólne słowo klucz to alfa romeo.
    Ale coś w tym jest . Nie chce podpasc ale Włosi mocno oszczędzają na materiale w każdym aspekcie. Weźmy podkręcanie auta. Czy to VW i jego 1,8T czy Japonce czy stary 1,9TDi - kręcić można spore moce i momenty . Jednostki to wytrzymują i co najważniejsze napęd. Z forum i życia znam przypadki gdzie podkręcone 2,4 czy V6 urywają przeguby i rozsypuje się sprzęgło przy mocach rzędu 270-300KM. Baaa znam przypadek Brery 3,2 po modach na 300pare kucy której w czasie 1/4 rozpadły się przeguby. Mamy tu na forum kolegę ktory pracuje w firmie tunerskiej. Robili Octavie 1,8 t na 760KM i tam seryjnu napęd to wytrzymuje. Sprzęgło jedynie wzmacniane.

  3. #343
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    Ale coś w tym jest . Nie chce podpasc ale Włosi mocno oszczędzają na materiale w każdym aspekcie. Weźmy podkręcanie auta. Czy to VW i jego 1,8T czy Japonce czy stary 1,9TDi - kręcić można spore moce i momenty . Jednostki to wytrzymują i co najważniejsze napęd. Z forum i życia znam przypadki gdzie podkręcone 2,4 czy V6 urywają przeguby i rozsypuje się sprzęgło przy mocach rzędu 270-300KM. Baaa znam przypadek Brery 3,2 po modach na 300pare kucy której w czasie 1/4 rozpadły się przeguby. Mamy tu na forum kolegę ktory pracuje w firmie tunerskiej. Robili Octavie 1,8 t na 760KM i tam seryjnu napęd to wytrzymuje. Sprzęgło jedynie wzmacniane.
    Ale firma wypuszcza silnik, który ma 170 KM i ma uciągnąć te 170 KM, czy silnik 170 KM "ale możesz se wyciągnąć 350 KM"?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #344
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Czytam ten temat i powiem wam panowie, że teraz moje 2.4 i pękająca głowica nie wydaje się aż tak przerażająca

    Oczywiście bardzo wam współczuję tej awarii, nie mówiłem tego złośliwie

  5. #345
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał PePeline Zobacz post
    trzeci przypadek ale jedno wspólne - słowo klucz - CHIP...
    Nie licząc wróżbity Macieja, ktoś jeszcze potwierdził taką teorię?

  6. #346
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    a moze klapka wirowa urwana,bo juz w oplach urwają sie 2.0

  7. #347
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Tak jak kolega napisał wcześniej wspólne dla tych silników prócz tego że to diesle 2.0 jest słowo CHIP i temu raczej się przyjrzycie. Wirusowanie ogranicza żywotność silnika - po prostu zrobił 200 kkm zamiast 400kkm. Tłoki pękają w wyniku kolizji albo przegrzania - przy wirusie przegrzanie jest bardzo prawdopodobne. V-tech i ludzie z Chojnacki Motor System twierdzą, że bezpieczną granicą dla motoru 2.0JTDM jest 192KM i 390Nm - jak ktoś robi więcej to na własne ryzyko
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #348
    Użytkownik Świeżak Avatar JakubL
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm Distinctive ERG/DPF OFF + CHT
    Postów
    111

    Domyślnie

    Pożyjemy zobaczymy. Ja dzisiaj zajrzałem w swoją Modyfikację ( Wirusa ) Moc 184 KM i 414 Nm. jak na razie 8 tysi zrobione i odpukać jest ok. Przejechane dopiero 96000 km od nowości.

  9. #349
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Przy dzisiejszej inżynierii materiałowej nikt nie zrobi silnika, który ma wyjść z maksymalną mocą 170 KM, a da się z niego zrobić 250 KM - bo to się po prostu nie opłaca. To nie jest sytuacja jak z rynku IT, gdzie koszt produkcji jest identyczny dla procesora 2 GHz i 4 GHz, ale i tak szybsze procesory tnie się ze środka wafla, a wolniejsze z brzegu. "Zduszone" wersje 140 KM pewnie da się wyciągnąć na te 170 KM (chociaż pewnie nie bez wymiany osprzętu, co z reguły czyni wątpliwą opłacalność całej operacji), ale z 170 KM dużo więcej już niekoniecznie.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #350
    Użytkownik Świeżak Avatar slawek1987
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Pszczyna
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDM http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/129975-pierwsza_alfa_czarna_159_a.html
    Postów
    52

    Domyślnie

    Panowie śledzę temacik uważnie mam właśnie 2.0 Jtdm i 190/420 optymalny program żeby nie męczyć silnika i jego żywotności tak mi powiedział tuner przejechane 17 tysi od chipa i zero problemów przebieg 155 tys uszczelka przy pompie nieszczesna wymieniona profilaktycznie choć nie wyskakiwal błąd o słabym ciśnieniu oleju i sama uszcElka po wyjęciu była w dobrym stanie

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory