witam dziś zauważyłem klepanie w górnej części silnika między 2tys a 3 tys obrotów najlepiej to słychać podczas podczas postoju wystraszony udałem się do mechanika (w głowie różne myśli stuki zaworowe czy panewka) mechanik mnie uspokoił i szybko postawił na wariator. czy wariator objawia się takim stukaniem? najlepiej słychać przy 2-3 tys obrotów później już jakoś nie słychać co do mocy samego samochodu nie zauważyłem spadku może przez tą pogodęmechanik chce 1000zł za robociznę... dużo? mało?
+ część ceny wariatora na allegro jeśli się nie mylę 850zł ? jeżeli ktoś mógłby mi polecić jakiegoś mechanika na śląsku najlepiej + - 20km od Rudy Śląskiej. według ile finalnie powinna kosztować taka naprawa? czy mogę tak jeździć czy mogę spowodować większe uszkodzenia? dzięki za wszystkie odpowiedzi
175tys przebiegu autentycznego samochód od nowości w rodzinie
w Niemczech lali do niego 15 w 40 liqui moly
ps. jutro dodam filmik z dźwiękiem silnika