Miałeś lany nie właściwy olej, być może to jest przyczyną.
Wydziargał Idol 2S
Miałeś lany nie właściwy olej, być może to jest przyczyną.
Wydziargał Idol 2S
Wariator na bank nie, a jak koledzy słyszący wcześniej panewki mówią jak wyżej to może , ja nie znam tego dźwięku.
Olej naprawdę 15W był ? to przyczyna może być jak przez 200tys. 5W ma być, to dość spora różnica.
Przy uszkodzonej panewce jakiegoś spadku mocy itp. nie ma?
Natomiast czy to taka droga naprawa ? tchyba nie, to nie Subaru gdzie też to zdaje się rzadkością nie jest a "ciut" więcej remont kosztuje.
robocizna powinna być porównywalna co przy wymianie rozrządu, 300-400zł ale nie 1000zł - o ile byłaby to trafna diagnoza...
...
Panowie od 40 tys km był zalewany 10w40 olej polsyntetyczny aby mniejszyc apetyt jts na olej ale bierze śladowe ilości mocy nie stracił zrywa kapcia bez problemu za wymianę panewy policzyli 3500zl chyba pożegnam się z tą markąmoże tak mówię bo jestem wkur... wiecznie coś
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Quattroporte ; 13-01-2016 o 20:51
Zacznij czytać instrukcje.
Do JTS-a tylko 10w60 pełny syntetyk.
Moja Bella
Jak odkupiłem od wujka był już półsyntetyk od około 30 tys nie zmieniałem na syntetyk żeby się nie rozsczelnila, teraz już po fakcie teraz proszę o odpowiedź czy 3500zl za wymianę panewek i wszystkich rzeczy z tym związanych to dobra cena ? Czy poszukać innego warsztatu
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
15W40 (bo tak pisałeś) to minerał jakiś raczej, zresztą nieważne, nie taki olej (15W) tam miał być i tyle, i to bardzo nie taki.
Co później to już pewnie mało ważne.
I po syntetyku nic się nie rozszczelnia, to mity.
Warsztatu to poszukaj przede wszystkim _dobrego_ ! , niech jeszcze zdiagnozuje bo że nie taci mocy, oleju nie ubywa to tak jest przy wytartych panewkach ??? Nie znam się, ale zdawało mi się że objawy są dramatyczne bardziej .
A jeśli trzeba remontu to nie szukaj najtaniej bo będziesz żałował bardzo (tak jak po tym najtańszym oleju).
A jak to JTS to po rozebraniu zdaje się warto wyczyścić tam nagary itd. Są tu polecane na forum serwisy na pewno w Twojej okolicy, tam bym się udał na "osłuchanie". I jak trzeba - to trzeba , zrobić porządnie i zapomnieć i cieszyć się wozem.
3500 to za dużo. Ja miałem podobnie, gdy miałem JTS-a, choć nie tak drastycznie jak u Ciebie.
Wszystko przez zły olej. Nie było ciśnienia i wytarły się krzywki na wałkach. Jak jesteś ze Śląska, to jak zawsze polecam użytkownika Darek2116, jest z Będzina.
Ja jechałem do niego z Opola.
On uratował mojego JTS-a, zna się na rzeczy, konkretny gość.
W razie czego służę numerem na PW
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest