Strona 56 z 91 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #551
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Tłok nie pęknie przez uszczelkę, zatarl by się na panewce bez ciśnienia,

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  2. #552
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    tbg
    Auto
    AR 156 1.9 JTDm AR 146 1.7 16v boXer
    Postów
    293

    Domyślnie

    Jeszcze jedna kwestia jest taka ze z tego co wyczytalem wszystkie 3 auta z awaria byly chipowane w jednym miejscu. Dlatego wcale sie nie dziwie i rozumiem wszystkich ze mozna podejrzewac blad w sztuce.
    Teraz tylko kwestia czy cos poleci jeszcze czy to akurat przypadek.

    Kazdy kto ma ten silnik chipowany w tym samym miejscu mysle ze chcialby poznac prawde ale w ich interesue jest aby poznali ja szybko. Ja bym juz dal auto do sprawdzenia map w innym warsztacie i zrobienia uszczelki tak na wszelki wypadek.
    Mapy mozna sprawdzic uszczelke tez i od raxu wymienic i wtedy sie okaze.

  3. #553
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDm SW
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    Na a ja się w 100% nie zgadzam bo Bociek już miał chyba dwa tłoki nieokomunikatu. Jego silnik ktoś mógł wcześniej poskładać po taniości do sprzedaży więc jego przypadku nie licz bo kij wie czy tam ktos wymienił uszczelkę i same tłoki a reszta została w stanie -jak była.
    Z tego co pisał to miał jeden tłok z innym numerem i nie zmienia to faktu ze nie mial tego komunikatu.Zawsze istnieje ryzyko czy ktoś czegoś wcześniej nie robił, przecież w każdym używanym samochodzie ktos coś mógł zrobić źle.

  4. #554
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    Na a ja się w 100% nie zgadzam bo Bociek już miał chyba dwa tłoki nieoryginalne . Jego silnik ktoś mógł wcześniej poskładać po taniości do sprzedaży więc jego przypadku nie licz bo kij wie czy tam ktos wymienił uszczelkę i same tłoki a reszta została w stanie -jak była.
    No to tym bardziej przykład jednego auta jakie pozostaje i do tego z chipem nie może potwierdzać reguły, szczególnie, ze wielu właścicieli 2.0 miało komunikat i nic złego się nie działo.

  5. #555
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    No to tym bardziej przykład jednego auta jakie pozostaje i do tego z chipem nie może potwierdzać reguły, szczególnie, ze wielu właścicieli 2.0 miało komunikat i nic złego się nie działo.
    Jeszcze..


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #556
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Jeszcze..


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Wiesz to takie wróżenie z fusów. Niedobór oleju na uszczelce trwa mili sekundę podobnie jak w momencie odpalania samochodu zanim podany zostanie olej w normalnych warunkach. I gdyby komputer miał procesor wielordzeniowy ot choćby tak szybki jak w smartfonach to podejrzewam, że nawet by się nie pojawił mimo wadliwej uszczelki.
    Po prostu reakcja kompa jest już nieaktualna w momencie zapłonu.

  7. #557
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Tłok nie pęknie przez uszczelkę, zatarl by się na panewce bez ciśnienia,
    Ale pęknie przez 10 krotnie większy od dopuszczalnego luz na sworzniu do czego oczywiście nikt nie raczył się ustosunkować bo i po co.
    Ostatnio edytowane przez 5turbo ; 17-01-2016 o 09:24
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  8. #558
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    No nie ma sprawy, ale w takim razie to niby z fabryki tak wyjechał i jeszcze sobie nieźle pojezdzil nie dając znaku ze jest luz,to też nie jest objaw jakiejś uszczelki

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  9. #559
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Macie binarke do pobrania a wy tu pitolicie i szukacie winy gdzies indziej . Plik pewno nie jest od bociana albo komarado (wiadomo czemu) . Omen zrob analize pliku a nie pieprz jak bys musial

  10. #560
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    A z czego się może wytrzeć panewka w główce korbowodu która jest smarowana olejem? W 2.0 panewka główki korbowodu jest smarowana przez 2 rowki z boku główki. Wcześniej stosowano otwór na szczycie korbowodu.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory