Tłok nie pęknie przez uszczelkę, zatarl by się na panewce bez ciśnienia,
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Tłok nie pęknie przez uszczelkę, zatarl by się na panewce bez ciśnienia,
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Jeszcze jedna kwestia jest taka ze z tego co wyczytalem wszystkie 3 auta z awaria byly chipowane w jednym miejscu. Dlatego wcale sie nie dziwie i rozumiem wszystkich ze mozna podejrzewac blad w sztuce.
Teraz tylko kwestia czy cos poleci jeszcze czy to akurat przypadek.
Kazdy kto ma ten silnik chipowany w tym samym miejscu mysle ze chcialby poznac prawde ale w ich interesue jest aby poznali ja szybko. Ja bym juz dal auto do sprawdzenia map w innym warsztacie i zrobienia uszczelki tak na wszelki wypadek.
Mapy mozna sprawdzic uszczelke tez i od raxu wymienic i wtedy sie okaze.
Wiesz to takie wróżenie z fusów. Niedobór oleju na uszczelce trwa mili sekundę podobnie jak w momencie odpalania samochodu zanim podany zostanie olej w normalnych warunkach. I gdyby komputer miał procesor wielordzeniowy ot choćby tak szybki jak w smartfonach to podejrzewam, że nawet by się nie pojawił mimo wadliwej uszczelki.
Po prostu reakcja kompa jest już nieaktualna w momencie zapłonu.
Ostatnio edytowane przez 5turbo ; 17-01-2016 o 09:24
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220
No nie ma sprawy, ale w takim razie to niby z fabryki tak wyjechał i jeszcze sobie nieźle pojezdzil nie dając znaku ze jest luz,to też nie jest objaw jakiejś uszczelki
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Macie binarke do pobrania a wy tu pitolicie i szukacie winy gdzies indziej . Plik pewno nie jest od bociana albo komarado (wiadomo czemu) . Omen zrob analize pliku a nie pieprz jak bys musial
A z czego się może wytrzeć panewka w główce korbowodu która jest smarowana olejem? W 2.0 panewka główki korbowodu jest smarowana przez 2 rowki z boku główki. Wcześniej stosowano otwór na szczycie korbowodu.
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220