Strona 60 z 91 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #591
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Gdzie można takie dane o tolerancji przeczytać?

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  2. #592
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa_Romeo 166 2.4 20v
    Postów
    289

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Ja mam auto w którym jeszcze nie wiem co jest grane a bocian i kamorado raczej nie miał luzu na sworzniu{chyba że mieli}
    a właśnie ze u mnie był luz na sworzniu

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Luzy na sworzniu wg danych fabrycznych biorąc pod uwagę wartości skrajne są w tolerancji maksymalnie 0,015 w przypadkach w.w było to od 0,05 do 0,09mm !!
    Jak ktoś chce zobaczyć i posłuchać proszę bardzo (na tyle na ile da się to uchwycić aparatem) http://cinsoft.pl/FOTO/20mjtdunfall/DSC_1752.AVI

  3. #593
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jeżeli był luz to nie ma sprawy i jest ok. Zobaczymy co to ja mam za temat

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  4. #594
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Ja mam auto w którym jeszcze nie wiem co jest grane a bocian i kamorado raczej nie miał luzu na sworzniu{chyba że mieli},moja teoria i zaznaczam teoria brzmi że było za ciepło i najsłabszy element w tym wypadku tłok dla 2.0 jtdm padł
    ale jest to tylko teoria.
    Osobiście też bym rozpoczął szukanie przyczyn w tym miejscu (wysokie EGT), no ale żeby je zmierzyć to trzeba wstawić termopare.

  5. #595
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    uszkodzeniu uległ korbowód, wytarty czop korbowodu lub sworzeń tłokowy i zwiększony luz powoduje nieco większy suw tłoka i jego obijanie o głowicę.
    Powstaje pytanie dlaczego ten luz na sworzniu pojawia się głównie w autach ,, podrasowanych''?
    Przecież dużo większe siły występujące na tłoku, temperatura, ciśnienie na 100% znaczącą przyczyniają się do zużycia tego elementu. W efekcie mamy tłok który tego nie wytrzymuje.

  6. #596
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar łuk4sz
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159 2.0 JTDm (2021 -) 159 1.9 JTDm 8V 2010 berlina (2014-2018)
    Postów
    919

    Domyślnie

    Tak zapytam, miał ktoś już do czynienia z rozebranym 2.0 ale w wersji "belgijskiej" 136KM z przelotem powiedzmy + - 200 tys. km?

  7. #597
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Skąd wiesz czy auta z fabrycznym softem luzów nie miały?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #598
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    A spotkałeś się na forum z przypadkiem pękniętego tłoka w silniku niemodowanym? Ja na razie czytam o takich tłokach w alfach po modzie i to jeszcze chyba tego samego tunera.
    Jak się mylę to mnie naprostuj bo nie śledziłem tematu od deski do deski.

  9. #599
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Nie byłbym taki krytyczny od razu że wina tunera i cinek taki zły i nie dobry,moze są za słabe materiały i tyle,cinek tego nie sprawdzi
    Akurat moduje na forum nas cinek i paru innych ale jednak dużo robi cinek i ma opinie w świecie niezłe nie tylko na forum,nawet jeśli w przypadku tego sterownika nie daje sobie do końca rady to na pewno jest to nowszy sterownik na rynku ostatnich lat i pewnie sam cinek umie się wypowiedzieć na podstawie doświadczenia i z innych marek jak tam z euro 5 itp
    Jak na razie panowie trzeba czekać bynajmniej co do mojej opinii
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  10. #600
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    A spotkałeś się na forum z przypadkiem pękniętego tłoka w silniku niemodowanym? Ja na razie czytam o takich tłokach w alfach po modzie i to jeszcze chyba tego samego tunera.
    Jak się mylę to mnie naprostuj bo nie śledziłem tematu od deski do deski.
    Świat się na forum nie zamyka. Tak naprawdę nie mamy szerszych danych i dyskusja sprowadza się do gdybania.

    Ale póki co wiemy tyle, że tłoki pękały w autach po modyfikacji softu.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory