Nie widziałem jeszcze 159 w dieslu bez DPF, która by nie puszczała czarnego bąka.
Nie widziałem jeszcze 159 w dieslu bez DPF, która by nie puszczała czarnego bąka.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Moja nie puszcza[emoji3]
Owszem wcześniej kopciła jak Batory na pełnej pizd*** ale po korekcie softu u Mirka jest spokój z dymem. Na pierwszych 100 km, przy 4 tyś obrotów występowało śladowe dymienie, ale wcześniej nie miałem egr zaslepionego, więc pewnie syf wydmuchiwala[emoji38]
Obecnie przy bucie w podłodze i jeździe na 6 biegu, 4 tyś - 4,3 tyś obrotów nie występuje dymienie.
Brawo ja [emoji13] [emoji106]
No i Mirosław
Ale kopa nie ma mniejszego?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wtedy miałem Maćku soft napisany przez kowala a nie tunera. Góry, doliny, najpierw nic, a później koksu tyle, że półośki jęczały.
Przyjechałem do Mirka, poprosiłem o poprawę tego gówna. Mirek zrobił program od nowa, z moją sugestia aby max moment przesunąć wyżej i rozciągnąć go w maksymalnie szerokim zakresie. (że względu na jazdy autostradowe) kosztem oczywiście mocy.
Efekt jest taki, że auto płynnie przyspiesza, nie ma efekt "nic nic nic... o pierdolniecie". Jest równomierny przyrost. Auto sprawnie przyspiesza przy 3,5 tyś w zwyż. I o to chodziło.
Mocy odczuwanie pewnie nie ma mniej, natomiast dla mnie ważniejsze były Nm, i ich równomierny stały przebieg.
Jednym słowy - Bardzo dobra robota w wykonaniu Mirka. Którego pozdrawiam [emoji106]
Ja też byłem z jego wyczynów bardzo zadowolony, a teraz jest zadowolony nowy właścicielMocy na papierze wyszło nie za dużo (171 KM), ale Nm było odpowiednio i autem jeździło się świetnie.
No i auto nie dymiło - miało DPF![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
co myślicie o oleju OPEL GM 5W30 DEXOS2 5W-30 ?
Mało parametrów znalazłem, a te, które znalazłem to szału nie ma. Specol lepszy![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Witam, temat rozrósł się już strasznie, opinii mnóstwo, ciężko tu coś znaleźć... Zmieniam olej w 1.9 JTDm 8V czy Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 to dobry wybór czy może lepiej Liqui Moly Top Tec 4200 5W30?
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Dzięki za pomoc. Niestety wydłużyłem interwał pomiędzy wymianą oleju i zrobiłem na nim ok. 18-20 tys. Czy w takim wypadku wlać płukankę LM przy wymianie oleju? Czy może nie lać płukanki a po prostu wymienić olej na nowy po 5 tys?