Strona 177 z 226 PierwszyPierwszy ... 77127167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,761 do 1,770 z 2255

Temat: Rozmowy o AR 33/164 - mini Shoutbox

  1. #1761
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Cytat Napisał bas2321 Zobacz post
    Mój problem był w tym . Zablokowana zapadka centralnego zamka . Wystarczyło poruszać tą dźwignią widoczną na zdj . Mi udało się w ten sposób odblokować zamek . Bo objawy miałem identyczne co kolega .
    To badziewie też sprawia problem, kiedyś miałem zablokowane drzwi, bo ktoś źle to założył i nie wysuwało się do końca..

    Można delikatnie postukać w boczek w okolicy tego rygla i klamki wewnętrznej, być może coś się zablokowało. Jeśli ni otworzysz drzwi to ciężko będzie zdjąć boczek..

  2. #1762
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bas2321
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.0 V6 Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Myślę że zdjąć boczek to gra nie warta świeczki , nie dość że deskw rozdzielcza blokuje to i śruby biegnące wzdłuż progu nie idzie odkręcić .
    Wg mnie wina jest właśnie ta dźwignia która podczas prób otwarcia drzwi mogła przeskoczyć i trzeba ją zwinnie skorygować na miejsce

  3. #1763
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Italia
    Postów
    493

    Domyślnie

    Dziś przez telefon dostałem bardzo dobrą radę czyli 164 nie jeździ się w zimie hehe
    Ale akurat to była tylko przeprowadzka z garażu do garażu
    Ogólnie wiem, że jest jakiś biały smar do zamków który powoduje, że nie zamarzają albo ogranicza te zjawisko.
    Zobaczę czy jak się ogrzeje to coś się zmieni, też uważam że któraś z klamek powinna działać.

    Może niedługo zostanę przekonany do 164 3.0 V6 24V i wtedy po kilku km jazdy nie będę marudził, że musiałem wsiadać przez tylne drzwi itp. hehe

    Ogólnie chyba mam to co kolega bas2321 bo jak przekręcę kluczykiem w tych zablokowanych drzwiach to coś słabo podnosi się rygiel, albo chwilę po tym jak podniesie się rygiel to po kilku sekundach zamyka się lub zaczyna coś wariować i co chwila wszystkie rygle otwierają sie i zamykają i dopiero jak przekręcę kluczyk w drzwiach kierowcy to przestaje.
    Ostatnio edytowane przez Seraf ; 18-01-2016 o 16:52

  4. #1764
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Cytat Napisał Seraf Zobacz post
    Dziś przez telefon dostałem bardzo dobrą radę czyli 164 nie jeździ się w zimie hehe
    Ale akurat to była tylko przeprowadzka z garażu do garażu
    Ogólnie wiem, że jest jakiś biały smar do zamków który powoduje, że nie zamarzają albo ogranicza te zjawisko.
    Zobaczę czy jak się ogrzeje to coś się zmieni, też uważam że któraś z klamek powinna działać.

    Może niedługo zostanę przekonany do 164 3.0 V6 24V i wtedy po kilku km jazdy nie będę marudził, że musiałem wsiadać przez tylne drzwi itp. hehe
    E tam jezdzi się, może teraz gorzej bo jak klamka pęknie to jedynie Italia..
    W 156 jest podobny problem z nieodbijaniem klamki i drzwi domknąć nie można..
    Po prostu dobrze mieć garaż i można o auto zimą zadbać

  5. #1765
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Mi tej zimy już zamki nie zamarzają. Zostały potraktowane grubą warstwą smaru i mam spokój. Niestety ręczny zamarza, ale to wina uszkodzonej linki.


  6. #1766
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Mi tej zimy już zamki nie zamarzają. Zostały potraktowane grubą warstwą smaru i mam spokój. Niestety ręczny zamarza, ale to wina uszkodzonej linki.
    Znaczy ręcznego w ogóle lepiej w zimie nie zaciągać, a linkę warto wymienić tak czy siak

  7. #1767
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Myślałem że tylko mi masowo rok temu wariowaly zamki i centralka.. szczerze to udręką 164.. W tym roku uszczelki przesmarowane wazeliną, zamki smarem takim białym i narazie daje radę

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

  8. #1768
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkelek Zobacz post
    Znaczy ręcznego w ogóle lepiej w zimie nie zaciągać, a linkę warto wymienić tak czy siak
    A ja zaciągam zawsze, od lat i nie zamarza. Ważne, żeby używać go zawsze i wszędzie.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

  9. #1769
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    A ja zaciągam zawsze, od lat i nie zamarza. Ważne, żeby używać go zawsze i wszędzie.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    Ja dla pewności wolę nie zaciągać, jedynie w garażu go rozruszam żeby linka nie stanęła.
    Najgorzej jak np po myjce przymarznie linka.. Odpukać

  10. #1770
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Panowie, problem nie leży w wadzie konstrukcyjnej, czy jakiejś magi zimy Pierwszym problemem jest to że gumowa osłona zamka (kawałek zaznaczony czerwoną strzałką) jest sparciała i woda która leci po szybie trafia prosto do zamka. Drugim problemem jest to że nasze 164 jednak mają trochę lat i smar który był w zamku już zamienił się w klejącą maź, przez co zamek blokuje się w pozycji zamkniętej.




    Teraz jak otworzyć auto? Rozwiązanie to odjęcie boczku drzwi i pchnięcie dźwigni zaznaczonej zieloną strzałką jakimś długim śrubokrętem(musi ona powrócić do pozycji jak na zdjęciu, wtedy odblokujemy rygiel i auto jest otwarte. Można też celować na ślepo przez szparę miedzy szybą, a listwą lub też pociągnąć parę razy za klamkę - ale raczej mało prawdopodobne żeby mechanizm się odblokował.

    A w takiej pozycji się blokuje zamek.

    Ostatnio edytowane przez Bates911 ; 18-01-2016 o 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory