Strona 64 z 91 PierwszyPierwszy ... 14545556575859606162636465666768697071727374 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #631
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    a teraz nie potrafią wybrać dobrego stopu do sworznia tłoka.
    Sworzeń tłokowy się nie wyciera tylko jego panewka.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  2. #632
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    No ale nie mylmy skutku z przyczyną. To że beczka czy LS400 były zaprojektowane z takim zapasem wytrzymałości to raczej nie kwestia braku umiejętności obliczenia tego.

    Jak się w latach 90-tych pojawiło za dużo takich saomchodów rokujących przebiegi po milion km do akcji wkroczyli księgowi i trend się odwrócił. A później technika dała im do ręki kolejne narzędzia :|

  3. #633
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał heliogabal Zobacz post
    Jak się w latach 90-tych pojawiło za dużo takich saomchodów rokujących przebiegi po milion km do akcji wkroczyli księgowi i trend się odwrócił.
    Jakoś nie widzę ogólnego trendu kupowania samochodów z lat 90-tych i ujeżdżania ich do oporu - ergo: klienci nie tego poszukiwali/poszukują . Przecież możesz kupić w tej chwili beczkę albo balerona za 5 - 10 tys. zł. Tyle, że tam z 2-litrowego diesla jest 60KM...
    Na allegro jest w tej chwili ponad 100 sztuk w różnej cenie, stanie i z różnymi silnikami. Dla każdego forumowego posiadacza 159 z 2-litrowym dieslem wystarczy .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #634
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Jakoś nie widzę ogólnego trendu kupowania samochodów z lat 90-tych i ujeżdżania ich do oporu - ergo: klienci nie tego poszukiwali/poszukują .
    Wiesz, no... to zależy gdzie szukać.

    Faktem jest że w dużej mierze wygląda to tak że ludzie dużo mówią jak to by chcieli klasyka i ile to w niego włożą po zakupie, po czym biorą coś o dziesięć lat młodszego, bo prestiż, nie zgnity i jest klima dwustrefowa (chociaż to ostatnie to miałem w seniu i mam w 850).

    Ale z drugiej strony jak pomyśleć, i nie brać pod uwagę koniecznie beczki 200D, to się znajdzie... o - na przykład legacy turbo, którego nie mam już od wielu lat, a nadal jeździ i gość ma problem z następcą, najprędzej chyba foryś 2.5XT sprzed 2006 bodajże.

    I sporo jest takich samochodów które mają w zasadzie wszystko co potrzeba do jeżdżenia, a wymagają tylko włożenia ze 20k żeby mogły jeździć kolejne 15 lat Za to nie wymagają płacenia 2k za wymianę oleju w aso a komputer mają jeden czy dwa, nie dwadzieścia i szynę CAN.

    Zawsze są plusy dodatnie i ujemne...

  5. #635
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    U komorado jest wytarta tulejka w korbie z powodu zlego/braku smarowania a nie sworzen.
    Racja, wytarte tulejki korbowodu, sworzeń był cały. Ale sens jest taki, że tłok pękł nie sam z siebie, tylko z powodu luzu na sworzniu. Więc nie zmęczenie materiału tłoka tylko olej i (być może) słaby materiał, który łatwo się poddał (być może panewki też są już "potanione" i się kończą szybciej niż w 1.9, nie wiem domniemuję). Choć słaby olej zabije nawet najlepsze panewki. I tutaj 100% racji.
    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    Sworzeń tłokowy się nie wyciera tylko jego panewka.
    jw.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 20-01-2016 o 14:48

  6. #636
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar piotrekkr
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    była: 159 1.9 jtdm Cinsoft, rocznik 2007, jest: Lex IS 250 2007
    Postów
    274

    Domyślnie

    Niby temat o silniku 2.0, ale mam sensację rewelację: W niedziele pękł mi tłok w pancernym 1.9 8v. Do awarii nie było żadnych niepokojących objawów. Jutro jadę do mechanika oglądać dokładnie co to się stanęło Miałem sprzedawać na wiosnę france, ale teraz trzeba będzie zrobić porządnie i jeździć aż kółka odpadną. Mam nadzieję, że części tańsze niż do 2.0 jtdm. Przy okazji mechanik zaleca turbinę zrobić bo jakiś luz stwierdził. Takie to życie Alfisty

  7. #637
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Jeszcze chwila i się okaże, że zbierajacy się nagar i zrywajace się łańcuchy rozrzadow w jts to najmniejsze bolączki wśród wszystkich silników

    Piotrek a miałeś chipa? I gdzie robiony jeśli możesz powiedzieć?
    Ostatnio edytowane przez djrobertos ; 20-01-2016 o 21:50

  8. #638
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar juhass
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta MA 2011; Giulia 2021 USA
    Postów
    537

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrekkr Zobacz post
    Mam nadzieję, że części tańsze niż do 2.0 jtdm. Przy okazji mechanik zaleca turbinę zrobić bo jakiś luz stwierdził. Takie to życie Alfisty
    Zobacz ceny słupka do 8v choćby na allegro i.. śpij spokojnie. W porównaniu do 2.0 będzie jak za darmo.

  9. #639
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post

    Piotrek a miałeś chipa? I gdzie robiony jeśli możesz powiedzieć?
    Przyjrzyj się jego profilowi. Wszystko masz napisane po lewej stronie posta Myślałem, że temat już umarł, a tu znowu się robi ciekawie (oczywiście, nie cieszę się z tego, że komuś się auto wysrało)

  10. #640
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Piotrek a miałeś chipa? I gdzie robiony jeśli możesz powiedzieć?
    no w avatarze ma wzmiankę od dłubnięciu

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory