Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: bardzo ciężko odpala w mrozie

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    a własnie zmien profilaktycznie filtr paliwa i wyczyść sitko w regulatorze. przerabiałem 2tyg temu podobne efekty. szok ze filtr paliwa mógł coś takiego powodować, ale w sumie wymieniany był na wiosnę. Zmieniłem filtr i przedmuchałem to sitko w reg. cisnienia paliwa no i odpukać powiem Wam, że aku mam nie za ciekawy i po nocy przy -10 kręci nie zbyt żwawo i mimo to silnik zapala bez problemu po może 4 obrocie wału. A na liczniku zbliża się 400tyś i nic nie grzebane, wiec cos w tym jest.

  2. #12
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Ja fitra nie wymienialem, 60tys nalatalem i sie nic nie przytyka, gdzie Ty zbychu tankujesz ze w rok zapchal sie filtr?
    Dzisiaj z ciekawosci przy -3 odpalalem bez grzania swiec, od razu zapalil

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    60 tyś? to chyba pora zmienić. Orlen , ale na to nie ma reguły.
    miałem pół zbiornika paliwa na Święta tyle,że normalnego, bez "ulepszaczy" a nie arctic-a a przed sylwestrem wyskoczyły mrozy koło 20 stopni nawet w nocy, a w filtrze pewnie na spodzie zebrało się trochę wody i to zamarzło, a zresztą zwykła ON już przy -10 gęstnieje i nie jest klarowna więc wystarczyło. U mnie przy -3 też zapala bez grzania swiec.

  4. #14
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Czujnik w filtrze jest wiec wody nie ma. Odpala przy minus 12 bez problemu. ( mniej jeszcze w tym roku nie bylo). Widocznie w szczecinie musza byc jakies lepsiejsze paliwa ze nic sie nie dzieje [emoji1]

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Ja wymieniam filtr co 20kkm, jak w instrukcji, czyli co drugą zmianę oleju. Po ostatnich 20kkm, jak zmieniałem filtr i wylałem z niego ropę do słoika to było w niej naprawdę sporo różnych drobinek syfu. Moim zdaniem warto wymieniać jak w instrukcji.

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    dokładnie tak. Lepiej wczesniej to zrobic, bo filtr kosztuje pare groszy niz zasyfic układ paliwowy. 60 tysi na filtrze no to niezle Ci powiem...

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Prawda jest taka, że możesz filtr wymienić dzisiaj a jak nalejesz słabej ropy (letniej) to jutro będzie zapchany parafiną. Z drugiej strony np. w 159 filtr ropy wymienia się co 60 tysi a silnik i filtr prawie taki sam, więc te 20k km może być przesadzone. Ja zmieniam co 20kkm dla świętego spokoju choć pewnie drugie tyle nie stanowiłoby problemu.

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Moja z 2000r też słabo odpala w mrozy, długo trzeba kręcić rozrusznikiem. Druga z 98r odpala natychmiast, prawie jak benzyna, nawet przy -15C. W tej pierwszej rozrusznik kręci zdecydowanie wolniej, nie wiem z jakiego powodu, bo zamiana akumulatorów nic nie wnosi.

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar aj1990
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    166 2.4 150km '02
    Postów
    112

    Domyślnie

    a moja np lepiej odpala przy -15 niz przy 0,-2. To jest ciekawa sprawa kreci żwawiej. Teoria,że wilgoć jej nie sluży ...ale pali

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Dominik sprawdź kabel masowy albo odrazu daj nowy u mnie byl taki objaw a po jakims czasie masa sie upalila i auto przestalo calkiem krecic.

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] Bardzo ciężko pali, albo zupełnie nie odpala... chodzi nie równo
    Utworzone przez ekstranio w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-12-2015, 19:50
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-11-2012, 13:22
  3. Strajk po kilku dniach na mrozie - nie odpala
    Utworzone przez lolix w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 14:16
  4. Ciężo odpala na mrozie 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez Natanael w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 20:59
  5. [156] Bardzo ciężko pali AR 156 1.9 JTD
    Utworzone przez Proteus w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-11-2008, 17:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory