Zaślepka była pełna czy z otworami?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zaślepka była pełna czy z otworami?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wracając do mojego tematu - właśnie wróciłem od znajomego mechanika ............. i nie jest dobrze.
Błąd który się wyświetlił to znowu P1235 - przepływ powietrza - geometria i cała turbina sprawdzona jest ok ale w dolocie jest pełno oleju z odmy - albo padł separator albo pierścienie - mechanik wyczyścił odme i dolot wymył przepływkę i po wyjechaniu od mechanika check znowu się zaświecił ale pewnie przepływkę szlak trafiło od tej ilości oleju. Umówiony jestem z mechanikiem że pojeżdżę z 2 - 3 tygodnie i zobaczymy jak będzie wyglądał dolot - jeśli pojawi się olej zaczniemy od separatora jeśli to nie da to czeka mnie remont silnika - ale dziwne jest to że przez 7500 km dolałem tylko 0,3 l oleju - trochę mało jakby to były pierścienie??
Nie chce wymieniać przepływki bo jak olej sie pojawi w dolocie to bede w plecy o koszt przeplywki..... czekam na dalsze objawy........ a co do oleju w dolocie to nie był film olejowy tylko podobno było go sporo .... to już nie jest chyba normalne..... gdzie szukać separatora? na allegro tylko używki od 30zł do 100zeta
Pewno trzpień EGR działa poprawnie, a przepływu nie ma, więc jest niezgodność mas.
- - - Updated - - -
Przecież odma jest za przepływomierzem, więc jeśli założysz nowy, to nic mu się nie stanie. Nawet jak turbina padnie i rzygnie olejem do dolotu, to i tak jest za przepływką. A, teraz jak na razie w plecy jesteś na stacji paliw![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No fakt że jest za przepływomierzem ale to w takim razie wytłumacz mi czemu stary przepływomierz był cały zachlapany olejem- skoro jest przed odmą nie powinien być mokry?
Tak czy inaczej gdzie kupić przepływę - na allegro znalazłem za 315zł bosch'a z wysyłką w sklepie u mnie w mieście zawołali 480mechanik może mi ściągnąć z hurtowni za 370zł - może wy macie jeszcze jakieś źródło chociaż tej ceny z allegro chyba ciężko przebić bo wydaje się dobra.
Dobra cena, zobacz po numerach wkładki pasuje od fiata 1.3MJet bodaj że i cena niższa niż do alfy. Z ciekawostek ten przepływomierz jest także do Ferrari i potrafi kosztować 550zł
Ostatnio edytowane przez sleyer3 ; 25-01-2016 o 07:40
Pewno, że nie powinien być mokry z oleju. Ale ja nie wiem co tam masz zrobione i w jakim stanie masz układ dolotowy. Więc ciężko mi zgadywać czemu jest tak a nie inaczej.
- - - Updated - - -
Ja od kilku lat mam w 147ce przepływomierz MaxGear. Sprawuje się do tej pory idealnie. Dużo lepiej niż sprawował się Bosch. A kosztował 120 zł.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF