P1639 - Steroanie zaworu przepustnicy
Throttle actuator control range/performance
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
Pacjent 156 SW 1.9 JTDM 140
autko ogólni jeździ ok ale wkurza mnie marchewa która ciągle świeci
po skasowaniu błędu pojawia się za jakiś czas 2-3miniuty jazdy
pomierzona elastyczność na
4 biegu 60-100 7,2 s
5 biegu 80-120 10,5s
0-100 10,5 mogło być, lepiej ale letnia opona i na 2 jeszcze trochę mielił
pomiary powtarzalne
drugi odwieczny problem
P0704 - Styk sprzęgła mało ważne bo kontrolka się nie świeci ale jest
trzecia sprawa
2: P0101 - Przeplywomierz
The Air Flow Sensor signal is missing or outside the normal range.
Possible causes:
1) the sensor signal or power supply line is open or shorted.
2) the sensor itself is faulty.
Check the signal and power supply circuits between the sensor and ECU for opens, shorts and weak connections, and the signal reaction to air flow changes.
Please Note: The intake tract downstream of the Air Flow sensor may have no vacuum leaks. Stray Air does not get measured by the sensor. This is usually indicated by persistently too high idle RPM.
Check all the air hoses for cracks and loose connections, and the manifold gaskets and brake vacuum servo for air leaks.
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo wysoki sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd
masy powietrza na postoju po wciśnięciu gazu do odcięcia pokrywają się doładowanie maks oczekwiane 1,6.. mierzone maks 1,8.. wiec też ok
przepływka raczej wkład pierburga
błąd wyskoczył po dynamicznej jeździe do odcięcia