Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
nie równaj wersji sprint, QV line czy QV - wsiądz do np Progression czy Distinctive. naprawdę jakośc plastików- boczków , tunelu środkowego, listew progowych jest gorsza niż NB. Moja Julka ma nieco ponad 30 tkm - konsola po bokach podrapana prog tak samo boczki w okolicy szyby wykonane z okropnego plastiku- masakra jakaś.
NB przejechałe 100 tkm i wnętrze było jak nowe.
Nie twierdzę,że Bravo było klapą jako samochód, miałem na myśli ogólne założenia i sprzedaż jaką wygenerował - po kilku latach była tak niska, że po 5 latach musieli wygaszać produkcję Jeśli wprowadzili by lift i inne wersje nadwoziowe straty byłyby jeszcze większe.
Szczególnie skórzana kierownica, która po trzech latach schodziła płatami. Stilo miał jeszcze lepsze materiały - i co z tego?
Giulietta nie ma porywających materiałów ale jedno jej trzeba oddać - są bardzo trwałe i samochód nawet po 150 tys. wygląda w środku atrakcyjnie.
I taki właśnie powinien być Fiat - prosty, tani, użytkowy. Bravo było szałowo ładne i tanie, resztą nie wybijał się ponad inne kompakty. Wyglądem tworzył tylko wewnętrzną konkurencję, często odbierał klientów Alfie 147, co było błędem.
W koncernie nie może być dwóch podobnych modeli, dlatego Tipo będzie miał całkowicie inny charakter niż Giulietta. Dla bardziej wymagających klientów jest Alfa, dla "działkowców" Fiat.
Ocenę wyglądu i prowadzenia nowego Tipo oparłem na pierwszych testach tego modelu, które były już opublikowane w prasie motoryzacyjnej.
Napisz jeszcze, że podobała Ci się charakterystyka układu kierowniczego w Bravo rodem z PlayStation![]()
Poprzednio przez 4,5 roku i 85 tys. km miałem wersję Distinctive. I generalnie poza chropowatością plastików w drzwiach i beznadziejnym plastikiem na rączce hamulca ręcznego nie mam większych zarzutów.
- - - Updated - - -
No sorry, ale jeśli ktoś kupował Bravo zamiast 147... To go zwyczajnie na 147 nie było stać.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Zuczek nie wiesz jakie byłby straty- trzeba było klientom dac wybór- ile razy słyszałem - fajne aut ale nie ma kombi- nie wiemy jakby sie sprzedawało.
co do skórkowej kiery miałem polifta i kiera po 100 tkm była jak nowa - problem dotyczył aut z lat 2007 i 2008
jak napisałem wyzej - NB po 100 tykm było jak nowe- moja Julka to jakaś masakra- plastiki rysują sie od samego patrzenia o ich jakości - szczególnie w dotyku przez grzeczność nie wspomnę.
dlatego też atrakcyjność, a trwałośc to dwa rózne systemy walutowe.
a co do wyglądu - gust każdy ma inny - to wiadomo.
Bravo nigdy nie było koknkurencją dla 147- podobnie jak Giulietta. Alfa marka premium i sportowa a Fiat budźetówka dla ludu
Dlatego tez porównanie Tipo do Julki to jakieś nieprozumienie - nie ta klasa samochodu.
Dla mnie Tipo będzie niczym innym jak nastęcą Linei - tam to przynajmniej T-Jet-a można było kupić a tu dychwaiczne silniki- może w Turcji czy Ameryce Pd będzie "woow". w Europie kolejny niesprzedawalny model.
co do układu kierowniczego NB - jakoś specjalnej róznicy nie widze z Julką ani na plus ani na minus- może to kwestia faktu, iż NB miało 225/40 R18 ale zawias zwykły Dynamic.
Ostatnio edytowane przez Dareek ; 05-02-2016 o 09:56
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ja miałem egzemplarz z 2007 roku i przez siedem lat zmarszczyła się skóra dosłownie w dwóch miejscach wielkości 2x10 mm. Wstrzyknąłem igłą pod spód trochę kleju i była jak nowa. Kupiec nawet nie zauważył.
Poza tym miałem tylko jedną awarię - wymiana czujnika temperatury powietrza w dolocie.
Cieszmy się nie mamy plastików wydmuszek desek wykonanych w jednej całości itp.
Jakoś materiałów użytych w julce przewyższa stosowane w klasie kompakt u konkurencji.
Nie wracajmy wspomnieniami do początku lat 2000 bo te samochody oraz jakość wykonania już nigdy nie powrócą.
Koszty-koszty produkcji są cięte nie miłosiernie
Polecam odwiedzić salon skody, vw, a nawet mazdy i przyjrzeć sie wykonaniu deski dokładnie wydmuszki plastikowej bo tak to jest zrobione.
W julce mamy deskę wykonaną z finezją użyto kilkanaście materiałów rożnego gatunku od eko skóry po kilkanaście rodzaju plastików.
Nie wiem czego niektórzy oczekują po samochodzie do 100tys/zł i do tego klasy kompakt