Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: Spadek ciśnienia doładowania przy 2k obr/min

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Wklejam logi, cisnienia doładowania i mas powietrza, przy tym otwarcie zaworu vgt. Akurat dziś jak logowałem nie było typowych objawów tancującej wskazówki ani budowania do pełnego boostu w 3 skokach. Wykresy i tak sa dla mnie jakieś totalnie rozjechane.

    2x ciśnienie doładowania
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ciśnienie doładowania 1.jpg
Wyświetleń:	63
Rozmiar:	84.8 KB
ID:	190161
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ciśnienie doładowania 2.jpg
Wyświetleń:	166
Rozmiar:	84.2 KB
ID:	190162

    2x masy powietrza przy bucie na 5 biegu

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Masy powietrza 1.jpg
Wyświetleń:	167
Rozmiar:	87.4 KB
ID:	190163
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Masy powietrza 2.jpg
Wyświetleń:	47
Rozmiar:	83.0 KB
ID:	190164

    Masy powietrza przy jeździe ze stałą prędkością 6 bieg
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Masy powietrza 3.jpg
Wyświetleń:	60
Rozmiar:	85.7 KB
ID:	190165
    [MENTION=14921]@sdero[/MENTION] pomożesz? Czy te logi się w ogóle nadają?

  2. #42
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Doładowanie wygląda ok. Doładowuje lekko powyżej i potem overboost, coś na wzór gasnącej sinusoidy ustala wartość zadaną doładowania. Nie wygląda to źle.
    Zmierzona, a zadana masa powietrza też się w miarę zgada. Jak obliczysz, to nie potrzebuje on 1199mg/w powietrza do spalenia zadanej dawki. A dawka ostateczna pewno była gdzieś w granicach 64 mm3.

    Dziwnie wygląda ostatni wykres ale nie znamy pozostałych danych...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #43
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Doładowanie wygląda ok. Doładowuje lekko powyżej i potem overboost, coś na wzór gasnącej sinusoidy ustala wartość zadaną doładowania. Nie wygląda to źle.
    Zmierzona, a zadana masa powietrza też się w miarę zgada. Jak obliczysz, to nie potrzebuje on 1199mg/w powietrza do spalenia zadanej dawki. A dawka ostateczna pewno była gdzieś w granicach 64 mm3.

    Dziwnie wygląda ostatni wykres ale nie znamy pozostałych danych...
    Ostatni wykres zrobiłem jadąc spokojnie, tak z ciekawości i go kompletnie nie rozumiem. O jakich pozostałych danych mówisz?

    Czyli po logach nie widać ewidentnie gdzie szukać przyczyny tych zawirowań w doładowaniu. Myślałem, żeby wymienić profilaktycznie vgt ale chyba bez sensu. W weekend zajrzę od dołu na turbo, może tam, sztanga się czasem przycina czy co. Profilaktycznie też może wyczyszczę przepływkę.

    Nie wiem czy to istotne ale auto bez jakiejkolwiek ekologii (wczoraj odkryłem, że nie mam zaślepki na egr..), delikatnie dłubnięte jak mówił poprzedni właściciel w Goodhope w Poznaniu. Na hamowni wyszło 215km i 480Nm.


    Dzięki wielkie za pomoc!
    Ostatnio edytowane przez SimonG ; 07-02-2016 o 19:28

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dawka paliwa, doładowanie. Jest tylko powietrze.

    "delikatnie dłubnięte" - i czasami tu jest sedno poszukiwanego problemu. Wróć dla celów diagnostycznych do oryginalnego oprogramowania.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #45
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Dawka paliwa, doładowanie. Jest tylko powietrze.

    "delikatnie dłubnięte" - i czasami tu jest sedno poszukiwanego problemu. Wróć dla celów diagnostycznych do oryginalnego oprogramowania.
    OK, zrobię niedługo logi z paliwem, powietrzem i doładowaniem.

    Jeżeli dobrze rozumuję to sam do ori programu sobie nie wrócę, a nie wiem kto w okolicy mi to ogarnie. I tak samo nie wiem jak się wgrywa z powrotem ten co siedzi aktualnie. Najchętniej to kiedyś zrobiłbym porządny program, nie iść w moc, tylko "wylizać" seryjny soft i jeździć

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WYKRES CARRO 09.07.15.jpg
Wyświetleń:	155
Rozmiar:	129.2 KB
ID:	190300

    Wklejam wykres jaki wyszedł na hamowni. W związku z tym, że nie mialem zaślepki na egr, zrobiłem sam tak 10k i poprzedni właściciel też pewnie tyle samo obawiam się o stan zasyfienia kolektora, jak wyjałem egr był cały w szlamie. Wartoby go chyba wyczyścić i wstawić zaślepkę (nie wiem czemu nikt tego nie uczynił wyłączając go programowo). Jest też standardowy efekt dziury do 2k obr, z tego co poczytałem, czyszczenie kolektora trochę pomaga.
    Ostatnio edytowane przez SimonG ; 07-02-2016 o 19:55

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nie ma nikt w okolicy kabla MPPS ? Jeśli nie, to kup na allegro. Coś koło 80 zł. Podasz numer ori softu (pierwszy ekran po podłaczeniu MES do sterownika silnika), to ci podeślę.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #47
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Nie ma nikt w okolicy kabla MPPS ? Jeśli nie, to kup na allegro. Coś koło 80 zł. Podasz numer ori softu (pierwszy ekran po podłaczeniu MES do sterownika silnika), to ci podeślę.
    Ogarnę i się odezwę, choć nie ukrywam, że już takie grubsze zabawy są dla mnie stresujące Dzięki wieeelkie!

  8. #48
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jakie grubsze zabawy ? Dziewczyny z forum to robią, a ty o tutaj o stresach
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 16V chwilowy spadek ciśnienia doładowania
    Utworzone przez tommy-j w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 16-10-2018, 18:42
  2. [159] Przepływomierz spadek doładowania 1.9 jtdm 150
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-10-2015, 16:17
  3. [159] Nagły spadek doładowania ????
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 17:20
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 14:46
  5. [159] 1.9 JTDM 8V - Spadek doładowania na wskaźniku w trakcie przyspieszania
    Utworzone przez kuchpat w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 20:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory