Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: ANKIETKA (puk, puk, stuk, stuk)

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    obstawiam gumy stabilizatora!!!
    u mnie było podobnie,odkąd je wymieniłem nastała błoga cisza...


    moja druga ulubienica...

  2. #12
    janek156
    Gość

    Domyślnie

    szanowni koledzy czy ktos z Was próbował i znalazl śrube do kasowania luzu na przekładni w alfie?
    może komuś się udało to prosze o info- pozdrawiam

  3. #13
    ravi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    obstawiam gumy stabilizatora!!!
    u mnie było podobnie,odkąd je wymieniłem nastała błoga cisza...
    Sam zmieniales? Opuszczales sanki czy demontowales dolne wahacze i rozwiercales?

    Mam jeszcze pytanie - obok mocowan stabilizatora sa jeszcze takie okrągłe obejmy - moje chyba nie są w najlepszym stanie więc wypadałoby dać nowe - skąd je wziąć? W jakim stanie były Wasze?

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar SEBEK
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    EŁK
    Auto
    Black 159 1.9 JTDm 150 KM 2007 r.
    Postów
    855

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    obstawiam gumy stabilizatora!!!
    u mnie było podobnie,odkąd je wymieniłem nastała błoga cisza...

    Tylko ja bym obstawiał coś z układem kierowniczym skoro na postoju przy kręceniu kierownicą wydobywają się stuki.

    Nom wlaśnie a o co chodzi z tą śrubą redukcyjną???

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał SEBEK Zobacz post
    Tylko ja bym obstawiał coś z układem kierowniczym skoro na postoju przy kręceniu kierownicą wydobywają się stuki.
    no właśnie to mnie zastanawia,i nie daje mi spokoju...

    Cytat Napisał ravi Zobacz post
    Sam zmieniales? Opuszczales sanki czy demontowales dolne wahacze i rozwiercales?
    gumy sam zmieniałem,odkręciłem tylne śruby sanek przez całą poprzeczną długość.a przednie poluzowałem.opadły na tyle że można było dalej działać.gumy w obejmach rozwierciłem a potem zsunołem z drążka.obejmy rozciołem delikatnie przecinakiem.

    widzę że jest spore zainteresowanie wymianą tych nieszczęsnych gum,chyba będę musiał napisać manuala i wstawić zrobione fotki...

    Cytat Napisał ravi Zobacz post
    Mam jeszcze pytanie - obok mocowan stabilizatora sa jeszcze takie okrągłe obejmy - moje chyba nie są w najlepszym stanie więc wypadałoby dać nowe - skąd je wziąć? W jakim stanie były Wasze?
    w te okrągłe pierścienie pukniesz młotkiem i się rozpadną,nie trzeba ich znowu montować.(bo chyba o to chodzi?)


    moja druga ulubienica...

  6. #16
    Użytkownik Ogier Avatar janusz58
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wroclaw.
    Auto
    A.R 156 1,9 JTD.r.2002.
    Postów
    166

    Domyślnie

    Mialem taka sama sytuacje w mojej Niuni.Po wymianie gumek stabilizatora wszystko ucichlo,zawieszenie jak nowe.
    ALFA ROMEO 156 1,9 JTD.

  7. #17
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Skoro słychać pukanie na postoju przy kreceniu kierownicą to moim zdaniem problem tkwi w układzie kierowania tym bardziej ża na szarpakach nic nie wykazało , końcówki drażków lub maglownica
    dokładnie tez bym na to stawiał ,ale daj znac jak dojdziesz roznie bywa

    Pzdr
    [*]


  8. #18
    ravi
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki andro34 - tak, o to chodziło. Hm a co myślicie żeby sprawdzić czy to puka stabilizator w ten sposób, że odpiąć całkiem łączniki i pojeździć bez sprawdzając czy stuki są nadal?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał ravi Zobacz post
    Hm a co myślicie żeby sprawdzić czy to puka stabilizator w ten sposób, że odpiąć całkiem łączniki i pojeździć bez sprawdzając czy stuki są nadal?
    dobra myśl,skoro inne sposoby zawiodły...


    moja druga ulubienica...

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    przecież nie musisz jeżdzic , puka na postoju

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [159] Stuk stuk pod pedałem sprzęgła
    Utworzone przez barank w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2015, 08:00
  2. Stuk puk w zawieszeniu
    Utworzone przez grzechopl w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 10:25
  3. Stuk po puszczeniu sprzęgła
    Utworzone przez zasit w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-08-2013, 09:26
  4. Stuk przy hamowaniu
    Utworzone przez Majkel™ w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 21:19
  5. 2.0 TS glosny stuk
    Utworzone przez aro51 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2007, 23:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory