Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Jakie żarniki występują w 166 FL?

  1. #21
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja nie sprawdzałem ale szukając żarników spotkałem się z wieloma pozytywnymi opiniami tych producentów. Są mało popularni i nie podrabiani.

  2. #22
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    Pozostaje druga kwestia, to używał ktoś Bosmy lub GE?
    Podobno Bosma OK - zasłyszane. W sensie trwałości.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ALBEX
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD Czarny Sedan 2003 rok
    Postów
    105

    Domyślnie

    Tydzień temu wstawiłem Vertex. Są fajne. Stare zdechły

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Cytat Napisał ALBEX Zobacz post
    Tydzień temu wstawiłem Vertex. Są fajne. Stare zdechły
    Łoj nie. Faktycznie, chinole mogą świecić jak trzeba, ale to loteria i druga sprawa że trzeba dbać o przetwornicę.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  5. #25
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Też tak myślałem ale się okaże. Poza tym 50-80zł za kpl a 500 to druzgocząca różnica. Zbyt druzgocząca. Odnośnie wpływu żarników na przetwornicę nie znalazłem dowodów na potwierdzenie tej tezy. Tych kilka przypadków mogło być losowym zdarzeniem. Może ktoś technicznie potwierdzić scenariusz jak żarnik może mieć wpływ na przetwornicę?
    To jest tylko odbiornik. Żarówka jak każda inna, nie ma sprzężenia zwrotnego z nadajnikiem.

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Ja mogę potwierdzić. Znajomi wstawili chinola i po paru dniach bodajże padła przetwornica. Auto VW, ale to pewnie bez znaczenia. A czy nie jest tak, że jak taki zarnik pobiera np 40W zamiast 35 to przetwornica się przegrzewa i finalnie jara?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  7. #27
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Moim zdaniem będzie słabiej świecić a nie spali przetwornicy. Może tu jakiś elektronik by sie wypwiedział
    Jak patrzę na aukcję ile tych chińczyków się sprzedaje (potworne ilości) a negatywnych opinii jest znikoma ilość to nie mam wątpliwości co do wyboru. A i tak większość negatywnych wpisów jest na zasadzie "bo ja słyszałem". Tyle co się zdarza przypadków spalenia przetwornicy można podciągnąć pod zwykły przypadek losowy. Gdyby faktycznie się paliły to niewiele ludzi by kupowało chińskie żarniki. Byłoby mnóstwo negatywnych opinii (patrząc na ilość sprzedanych). Z kolei te niby oryginały podrabiają na masową skalę. I tu nie ma znaczenia cena. Zarówno te za 150 jak i 500zł mogą być podróbką. Czyli takim samym żarnikiem jak ten za 30zł.

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Kiepski żarnik ma destrukcyjny wpływ na przetwornicę. Sprawdzone empirycznie. Minimum to wypalanie gniazda, max. to uszkodzenie modułu WN. Moim zdaniem ma to związek z opornością chinola poza wszelkimi przedziałami przewidzianymi przez producenta przetwornicy.
    Druga sprawa, ale to już czysto eksploatacyjna - po przekręceniu kluczyka dajcie czas xeno na poziomowanie. Odpalanie w czasie poziomowania (czyli potraktowanie układu stanem nieustalonym), słabo wpływa na trwałość systemu.

    Za dwa w/w Xenarc zapłaciłem chyba 220 zł z wysyłką więc aż takiej tragedii nie ma.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #29
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To brzmi rozsądnie. Pytanie tylko dlaczego jest tak mało negatywnych opinii skoro to takie zło?
    220zł za parę to akceptowalne. Ale jaką masz gwarancję że to oryginał?

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    To brzmi rozsądnie. Pytanie tylko dlaczego jest tak mało negatywnych opinii skoro to takie zło?
    220zł za parę to akceptowalne. Ale jaką masz gwarancję że to oryginał?
    Chyba ludzie nie lubią się czymś takim chwalić.
    Pisząc o wypalaniu miałem oczywiście na myśli D2S.

    Tak, jak napisałem, sprzedawało to jakieś ASO VAG.
    Skąd wiem? To widać po jakości wykonania i świecenia - a świecą już od półtora roku.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. Klapy wirowe 1.9 JTDm 150KM - czy występują?
    Utworzone przez Mieszkooo w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-02-2018, 09:51
  2. [159] Jakie żarniki do ksenonów?
    Utworzone przez LukeMazur w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-11-2016, 22:03
  3. Jakie żarniki do wersji po FL
    Utworzone przez Globus91 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 12:41
  4. Jakie żarniki do xenonów po FL?
    Utworzone przez andro34 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-12-2012, 22:09
  5. Jakie żarniki D2S czy D2R ?
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-04-2009, 08:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory