Zastanawia mnie jedynie czemu ten zbiorniczek na resztki oleju ma dziure na srodku ? To i tak leci bezposrednio do dolotu. Nie widze w tym wiekszego sensu.
Zastanawia mnie jedynie czemu ten zbiorniczek na resztki oleju ma dziure na srodku ? To i tak leci bezposrednio do dolotu. Nie widze w tym wiekszego sensu.
Normalnie jak Was czytam, to sam wiedzę zdobywam.
Nie miałem do czynienia z JTSami z tej strony, ale teraz mam w 156 i mi się spodobał, więc ...
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
[MENTION=192]Pablo.[/MENTION] żarty stroisz
A jak śmiga ten JTS w 156? To dopiero chyba problematyczna konstrukcja. W tym GM'owskim chociaż się wałki rozrządu nie wycierają, tak naprawdę jedyna bolączka to rozrząd.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ja mam u siebie taki oil catch tank co widać na tych zdjęciach instruktażowych co robiłem o czyszczeniu dolotu i ostatnio go opróżniałem to była w nim około szklanka oleju z wodą i taki muł jak to z oleju się robi takie coś jak zalega wam na dnie zbiorniczka tego małego więc fajnie to urządzono wyłapuje syf i na pewno oszczędza trochę silnik który nie musi tego przemielić
- - - Updated - - -
Ponieważ prawo wymaga tego aby odpowietrzenie skrzyni korbowej było skierowane do dolotu silnika, można to teoretycznie puścić pod auto ale zanieczyszczasz wtedy atmosferę, a żeby syf nie szedł w dolot to montuje się takie oil catch taniki które to w pewnym stopniu wyłapują, dodatkowo powodują że czystsze powietrze idzie do dolotu co zwiększa moc ale to tylko teoria bo w praktyce zmiany nie da sie wyczuć w żaden sposób
Dodatkowo jest w tym zbiorniczku (fabrycznym tym małym)taka membranka która jest dość ważna ponieważ ona powoduje że stawiany jest pewien opór temu odpowietrzeniu skrzyni korbowej dzięki czemu nie ma "przedmuchów" - które mogą się pojawić gdy pozostawisz to odpowietrzenie po prostu otwarte do atmosfery.
Witam, w mojej Brerce od tygodnia słyszę stojąc obok błotnika od strony pasażera lekkie cykliczne charczenie-stukanie. Raz, dwa, trzy przerwa znowu trzy razy i przerwa. Zastanawiam się czy to na pewno oznacza rozrząd? Swoją drogą w ubiegłą niedzielę wybrałem się na ostrą przejażdżkę i dochodząc na drugim biegu do 6000 obrotów nagle auto jakby zrobiło odcinke- zablokowało się i musialem przerzucić na 3 bieg. Miał ktoś podobny przypadek i co on może oznaczać?
Swoją drogą jak oceniacie ten zestaw rozrządu z allegro za 2600? Dogadałem się z ASO Nagorscy, że mi wymienia na moich częściach.
Masz jakieś błędy?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czasami wyskakujące zapłony
A kiedy wymieniałeś świece, i jak często wymieniasz olej ?
jeśli kończy się rozrząd, to masz błędy synchronizacji.
- - - Updated - - -
Nie wiem jeszcze, dopiero zrobiłem 3000 km, może 3.5 od kapitalnego remontu.
Silnik dotarty, w trakcie rozwiązuję problemy z zapalającym się CHECKiem, z osiągów jestem zadowolony, a nie miałem nigdy jeszcze auta z tym silnikiem.
Zobaczymy jak to będzie.
Dodam, że remont silnika to koszt przeciętnej 156 z ogłoszeń, tak więc jestem dobrej myśli.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y