Ja usuwalem klapki i egr u Mirka i wszystko gra.
Ja usuwalem klapki i egr u Mirka i wszystko gra.
Nie mówie przecież, że to przez Mirka, trochę auto pochodziło z modem i bez problemów, tak jak pisałem na początku, pół roku i jakieś 7tys zrobione i nic się nie działo.
Nawet byłem u niego nie dawno z tym problemem. Sprawdzaliśmy parę rzeczy i padło na czujnik doładowania turbo, bo tak jak w alfie wyżej z silnikiem 2.4 u mnie też przeładowywało. Niestety to nie to bo jak przeładowywało tak dalej przeładowuje i problem z mocą wrócił.
Czekam właśnie na Mirka, napisałem mu na pw co i jak.
Dodam tylko że u mnie w porównaniu do twojego 2.4 najczęściej to występuje po ostrej jeździe na zimnym/nie dogrzanym silniku. Gdy osiągnie temp. nie ma problemu, w dodatku u mnie auto nie gaśnie.
Ostatnio edytowane przez czahator ; 17-02-2016 o 18:49
Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v - Berlina Grigio Stromboli
Dpf / Egr / Klapy Off + mod by conmir
Miałem podobny problem winne były zawieszające się kierownice na turbinie,jak będziesz miał znów ten objaw popatrz na wskaźnik doładowania,też nie miałem błędów i po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy.
Panowie, zalogujcie przez dłuższy czas ciśnienie na listwie. Oczywiście żądane i mierzone. Oczywiście obroty do tego. round_cube, czy te dane były odczytane podczas pracy silnika ? Jeśli jest to związane z ciśnieniem na listwie, to błąd powinien się pojawić przy różnicy 250 bar między żądanym i mierzonym ciśnieniem. Taka jest histereza. I powinien to być jak dobrze pamiętam P0091. Więc dziwne, że tutaj się nie pokazał. Ale nie znam warunków pracy.
czahator - nie ma teraz możliwości wglądu do logów. Jak taką możliwość będę miał, to przeanalizuję.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Faktycznie mój błąd, źle doczytałem, masz problem z różnicą w paliwie. Co do tej jazdy na zimnym to nie dramatyzujmy aż tak bardzo, przeważnie jest nie tyle zimny co nie dogrzany.
Interesujący jest ten pomysł z kierownica turbo, słyszałem o podobnym przypadku i tam też była winna właśnie kierownica w turbo, może warto iść tym tropem, u mnie przy tym problemie wskazówka od turbo spada prawie do 0 i stoi w miejscu. Da się to jakoś sprawdzić przez kompa czy tylko turbo na stół ?
@sdero jak tylko będę miał możliwość to porobię logi z jazdy, najlepiej jakbyś mi jeszcze podał dokładnie co logować. W podanych logach zrobiłem coś takiego
![]()
Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v - Berlina Grigio Stromboli
Dpf / Egr / Klapy Off + mod by conmir
No to problem jest z ciśnieniem paliwa (czujnik na listwie albo regulator na pompie). Tylko powinien się pokazać błąd 91.
Zalogujcie podczas jazdy różnicę ciśnień paliwa. Czyli żądane i mierzone oraz regulator MPROP i Ciśnienie paliwa przetwornik (mV). I wrzućcie tu lub podeślijcie mi logi.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 18-02-2016 o 18:34
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ok, mam nowe logi
http://speedy.sh/PuwnD/bez-bledu.csv
http://speedy.sh/6Q4Nv/bez-bledu2.csv
http://www.speedyshare.com/2gpGC/log1.csv
pomiary z drogi do pracy i z powrotem, niestety w obu przypadkach błąd nie wystąpił.
Ostatnio edytowane przez czahator ; 19-02-2016 o 07:19
Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v - Berlina Grigio Stromboli
Dpf / Egr / Klapy Off + mod by conmir