Dobra opcja to też handel samych tulei Lema bez wahaczy. Każdy by wybral co mu bardziej się kalkuluje.
wysłane z WC
Dobra opcja to też handel samych tulei Lema bez wahaczy. Każdy by wybral co mu bardziej się kalkuluje.
wysłane z WC
[C
HSF3Design
Projekty, prototypowanie, wydruki 3D
NOCTUO - filamenty do druku 3D
email: duzepuzzle@gmail.com
mam:
Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
na części:
AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne
Nie łatwiej przerabiać tuleje i sprzedawać gotowe P&P? Bez zabawy z wahaczami..
Dzisiaj podam ostateczną cenę tulei do sprzedaży. Już mam 10 tulei, na razie robotę zrobi tokarz. Ale jak szybko pójdą te tuleje to ruszymy z produkcją tulei po obróbce CNC. Mam nadzieję że przy obróbce cnc cena się nie zmieni bo wstępnie temat już jest obgadany. Postaram się dzisiaj wszystko opisać ze zdjęciami gotowego produktu. najprawdopodobniej będą jeszcze dostępne tuleje w zwrotnicę Lemfordera w lepszej cenie aniżeli na allegro, oraz Lemforder w tylną belkę, także w lepszej cenie. Jestem na etapie ogarniania także tulei w długie ramię z jakiejś markowej firmy, i będą dostępne całe zestawy do regeneracji tylnego zawieszenia.![]()
Coś czuję ze te tuleje to będzie hit. Brawo! I iglaszaj sie w bazarze, na allegro, olx d itp. Ten towar trzeba teraz rozreklamować zeby alfiarze się o tym dowiedzieli...
Mina Tadeusza z tedguma- bezcenna
wysłane z WC
[C
Czy CNC wyjdzie Cię taniej, to juz zależy od skali. Jak zrobisz jedną, większą partię to jednostkowo wyjdzie jakieś grosze, ale jak byś chciał dorabiać po sztuce to już pana henia z tokarką ceną nie przebijesz
No i nie chce wyjść na pesymistę, ale nie wiemy ile to przejedzie...Ja niestety nie mogłem dłużej czekać, bo tak skrzypiało, że wstyd było jechać...już mam zrobione auto do odbioru. Do czasu aż mi znowu padnie już będzie mniej więcej wiadomo jaka trwałość Twojego rozwiązania![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Trwałość lemfirdera myślę że na pewno większa niż tedguma. E60 rozmiarowo podobne auto więc powinno dac rade.
Do tego BMW ma napęd na tył. Być może taka tuleja zaprojektowana na wahacz osi napedzanej w bmw będzie trwalsza niż przy osi wleczonej jaką mamy w 166.
wysłane z WC
[C