To koniecznie zaglądnij![]()
To koniecznie zaglądnij![]()
Ja miałem czerwony, choć na masce był opis ze ma być gi/r tutela. Czyli zielony. A był czerwony. Zmieniłem na zielony. Lecz ja i tak mam do wymiany pompę i Jeszcze raz będę rozbierać i plukac cały układ. Miałem zbiorniczek z 11r. Więc już był zamontowany ten poliftowy. Nie potrzebnie wydałem tylko hajs. Naczytalem się w Internecie i zamiast od razu wymieniać pompę to zainwestowalem nie potrzebnie 200zl..
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
Temat mojej Franczeski:
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_goora.html
Datę produkcji masz wybitą na zbiorniczku
Ja również zmieniłem dwa lata temu czerwony na zielony (oczywiście z płukaniem) i nic się złego nie stało.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 163KM | 345Nm
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155km
Ja rozmawiałem ze sprzedającym i mówił że do tego nowego typu zbiorniczka musi być płyn zielony....
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
W instrukcji jest Tutela GI/E, czyli czerwona. Ja też się teraz męczę że wspomaganiem i zastanawiam się, czy by nie wlać zielonej.
Ostatnio edytowane przez magil ; 13-03-2016 o 21:19
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ty masz gi/e,ja mam gi/r.... Więc to tak do końca nie działa. Podobno do nowych zbiorników bez sitka lac zielony.
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
Niedawno zmieniałem zbiorniczek i zalałem czerwonym ( taki był ) i na mrozie pojawia się większy opór na kierownicy. W związku z tym zastanawiam się , czy aby nie lepszy był zielony z płukaniem tym razem - pewnie zaczekam z tym do kolejnej zimy. Co do obawy o rozszczelnienie kolumny pytałem tu na forum, ale nikt nie "puścił farby"...![]()
Witam, jestem nowym użytkownikiem, jestem na kupnie alfy 159, w związku z tym mam jedno pytanie. Dzięki waszemu forum sprawdziłem układ kierowniczy, jeżeli samochód stoi w miejscu, a ja zaczynam powoli przekręcać kierownice odczuwam lekki drgania, w momencie całkowitego skrętu w praw lub lewo, w kabinie samochodu słychać głośniejszą prace pompy. Z tego co czytam pierwszą rzeczą jaką się robi jest wymiana zbiorniczka oraz płynu, tylko proszę mi podpowiedzieć jak rozróżnić stary zbiorniczek od nowego, nie wiedzę tam żadnej daty, jedynie mam zdj oznaczeń na zbiorniczku
AR 159 JTDM 16v 150 km grudzień 2007
Auto stoi 3 domy dalej wiec jestem wstanie jeszcze raz coś sprawdzić.
Podsumowując, jak rozróżnić stary zbiorniczek od nowego ?
![]()