Wtryskiwacze poszły do sprawdzenia, głowice będę zrzucal dopiero jak auto zostanie uruchomione i będzie na to czas, dzisiaj dotarł silnik na wymianę. Do 12.03 powinno być coś wiadomo
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
4 tłok pekniety
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Wtryskiwacze poszły do sprawdzenia,generalnie nie wygenerowały IMA kodów,ale po przeszło 200tyś nie musiały,ale też mieszczą się jeśli chodzi o dawkowanie.Tak twierdzi Bosch serwis,po zmontowaniu wszystkiego do kupy mają ładną korekcje,4 wtryskiwacz ma -1,15 w tych okolicach ale nie wydaje mi się żebyz tego powodu miał pęknąć tłok,przy czym ten nieszczęsny tłok jest "wymyty" w stosunku do pozostałych przez paliwo,
W filtrze powietrza była woda i tu przestroga dla właścicieli by tam zaglądać bo filtr w 159 jest bardzo nisko i jazda bez osłony jest ryzykowana,w tym przypadku akurat brakuje kawałka nadkola no i dlatego coś tam się dostało z koła bezpośrednio,efektem czego jest uszkodzony wirnik sprężarki,troche już też przepuszczała oleju
Klapy wirowe ok,ale został założony kolektor z Giulietty bez klap,uszkodzona była też rurka metalowa od czujnika różnicy ciśnień i przewód silikonowy.Poza tym czegokolwiek innego się nie dopatrzyłem.Co do softu nie wiem i na tym nie znam się nie tyle by omawiać konstrukcje map i obiektywnie powiedzieć czy jest dobrze czy zle i to jest indywidualna sprawa własciciela co tam w sterowniku wyląduje-ja poleciłbym serie.
Sworzeń jeszcze zobacze bo może coś z tego silnika się jeszcze uda zrobić a jeśli tendencja będzie dalej taka jak do tej pory to klient na 2.0 JTDM się pewnie znajdzie
Uszczelka pompy oleju była już wymieniana w silniku z rozwalonym tłokiem
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Darek sprawdź ten 4 wtryskiwacz pod obciążeniem jaka ma korektę. a Filtr często jest mokry i zafajdany częściej trzeba go wymieniać. Ja dodatkowo mam zalepione te 2 małe dziurki w podstawie filtra i podstawę daje lekko na sylikonie i jest suchyMasz zdjęcie pęknięcia tłoka ?
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Oczywiscie wtryski sprawdzane na zimnej ropie co jest bezsensu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A przyjedz sobie zobaczyć;-) nie było zbytnio czasu na większą diagnostykę na teraz, w maju będę robił jeszcze parę rzeczy,jeszcze na koniec spod chłodniczki się lało trzeba było uszczelniac bo oringi juz nie trzymały i tez czujnik różnicy ciśnień głupoty pokazywał -3bar na jałowym;-) przy 106 proc. Zatkania. W każdym razie do Belgii dojechać dojechala
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW