Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Zmiana turbiny w 2.4 z wersji 200KM na wersję 210KM

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Question Zmiana turbiny w 2.4 z wersji 200KM na wersję 210KM

    Ponieważ urwane mam już 2 szpilki kolektora wydechowego, to postanowiłem przy okazji tej dłubaniny zmienić turbinę na Garrett'a. Auto odstawiam do ASO w poniedziałek i zamówiłbym od razu nową turbinę, coby jeszcze więcej mocy przybyło (pomimo tego że mam remap zrobiony)

    W związku z tym pytanie do osób które zmieniały turbo na "większe": czy coś zmienialiście w sofcie, czy też jest to "plug & play" taki, jak od strony mechanicznej?

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Samo turbo? A gdzie wtryski? W wersji 210 są wydajniejsze.

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar jacof4i
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    silesia
    Auto
    2.0JTD Sport Plus 200KM/500NM i Nissan Silvia 550km/600NM
    Postów
    16

    Domyślnie

    z tego co widziałem po wykresach ta spreżarka wcześniej wstaje to i na dole koniecznie podlać trzeba

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    KuASY, wtryski mam zdrowe, wiec na razie tylko turbo.


    PS
    Będę mieć przyjemne z pożytecznym, bo może się uda "starą" zapodać do Gtv'ki
    Ostatnio edytowane przez .Andrzej. ; 19-03-2016 o 19:24

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    trzeba napisac prog pod nową turbinę. Poszukaj na forum. Cinek sie na ten temat wypowiadał.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Prędzej znajdę czterolistną koniczynę, niż coś co Cinek napisał na ten temat, na forum Dlatego chciałem dowiedzieć się czegość od osób, które to już robiły. Nowy program jest konieczny do tego stopnia, że od razu przeładowanie i check engine? Czy też da się dojechać spokojnie autem kilkadziesiąt km, aby zrobić nowy soft?

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar jacof4i
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    silesia
    Auto
    2.0JTD Sport Plus 200KM/500NM i Nissan Silvia 550km/600NM
    Postów
    16

    Domyślnie

    spokojnie jechać się da . ja na dole będzie za ubogo to będzie w przypadku diesla dużo ostrzej ale remap trza zrobić koniecznie

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Co znaczy, że "w przypadku diesla dużo ostrzej " ?

  9. #9
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar jacof4i
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    silesia
    Auto
    2.0JTD Sport Plus 200KM/500NM i Nissan Silvia 550km/600NM
    Postów
    16

    Domyślnie

    uboższa mieszanka sprawia, że paliwo spala się szybciej przez co jest większy ogień w komorach spalaniach i mocy więcej natomiast margines bezpieczeństwa jest mniejszy który w silnikach Rudolfa diesla jest znacznie większy aniżeli w benzynowych .

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Też się podepnę pod temat. Padło mi turbo i również zastanawiam się nad zmianą na turbinę z wersji 210 km. Z tego co obczaiłem w ePer i w katalogu Boscha nie tylko turbina jest inna ale wtryski i pompa CR też... Wychodzi więc na to że dla 10 km więcej chyba lepiej sobie odpuścić, założyć nowe turbo KKK i dać auto do dobrego tunera. No i pytanie jak QTronik to znosi

Podobne wątki

  1. Alfa 159 200km z turbo od 210km
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 29-05-2016, 08:34
  2. [159] 2.0 JTDm 136km, zmiana oprogramowania na wersję 170
    Utworzone przez Blanko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 21:37
  3. Zmiana zderzaka tył na wersję po FL
    Utworzone przez drift-r w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 29-01-2012, 20:17
  4. [147] Zmiana lamp na wersję z GT
    Utworzone przez drift-r w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 10:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory