Sprawdź i to najszybciej jak to możliwe.
Sprawdź i to najszybciej jak to możliwe.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Sprawdze, dzieki za info
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Od którego rocznika była montowana nawigacja w 159? Czy była od początku i tylko wersję się potem zmieniały?
Co do 2,4 to taką jeździłem, ale znowu 1,9 nie miałem okazji i tutaj nie mam porównania. Dużą robotę robi różnica pomiędzy 8V i 16V? Patrzyłem po forum, ale na telefonie... Nie ma jakiegoś małego kompendium napisanego przez alfiste na co zwracać uwagę przed zakupem?
Bo przeważnie to jest tak, że sporo rad przed zakupem, a potem nagonka że kupione najgorzej i wymienić jak najszybciejBardzo chciałbym czegoś takiego uniknąć.
PS.
Czy zawiechy dalej tak dostają po dupie w 159 jak w 156? Bo tam non stop, albo zawiech albo wahacz był na tych naszych pięknych drogach.
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...y_czytaj_.html
Patrz tutaj. Masz pełno informacji.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
2.4 Klapy out egr częsciowo zaślepiony, dpf out. Dzisiaj wymiana uszczelki pod kolektorem wydechowym.Przyczyna wymiany, brak szpilki mocującej kolektor i przedmuch zniszczl uszczelkę.Przebieg 194tys. Turbo wyciągnięte KKK bez zastrzeżeń nie obrzygane olejem powiedziałbym igła.Blok silnika suchy bez śladów wycieków. Wózek jedynie skorodowany (2006r)Nie miałem alfy 159 z 1.9jtd (jeździlem okazyjnie) ale moim zdaniem 2.4 daję 100% lepszą frajdę z jazdy.Co do zakrętów i wynoszenia duzo polepszają dobre opony i zawieszenie.A co do awaryjności to nie ma zastrzeżeń.Klapy tak samo padaja jak w 1.9 na plus w 2.4 jest kolektor aluminiowy.Sprzęgło i dwumasa jak narazie się nie posypaly a moc zwiększona i lekkiej nogi nie mam (oczywiści nie pale gumy to nie bryka małego wieśniaka)Na dzień dzisiejszy najwięcej problemów w 2.4 przyspozył kolektor i dpf (dużo miasta) a poza tym koło pasowe drugie w ciągu roku.Kupione z wyższej półki a jednak się posypały.Teraz mam załozone od maja 2015r i jak narazie nie ma sladów aby guma sie obrywała (nie pamiętam firmy trzeba by zajrzeć na fakture) Na pewno nie kupiłbym 1,9 , frajda z jazdy pieknym autem musi być.Nad 2.0 warto się zastanowić chociaż i tak kultura pracy do 2,4 sie umywa.
,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 20-03-2016 o 12:31
U mnie razem z nowym kołem pasowym wleciał nowy napinacz i wszystkie rolki. Miejmy nadzieję, że nie będę przez to przechodził jeszcze raz.
Kiedyś siedziałem na forum Audi i tam gościu miał problem w 1.9 TDI z ciągłym urywaniem się koła pasowego. Okazało się, że winnowajcą był...pęknięty i bijący wał. Miejmy nadzieję, że to tylko domena TDIków![]()
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Czołem,
Mam takie coś otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-159-jak-nowy-bezwyp-1wl-oplacony-gwarancja-navi-alu-200km-ID6yj40L.html
Co sądzicie, ktoś skomentuje?
Handlarz twierdzi że bezwypadek, super wypas, bez wkładu, igła, itd.
Wydechy są przekoszone. Jakby prawy uciekał lekko do przodu. Co w połączeniu z brakiem znaczków z tyłu może świadczyć o uszkodzeniu tylnej części auta w przeszłości. Warto też sprawdzić, czy tylny emblemat ma jakiekolwiek ślady zużycia, czy jest nowy.
Ostatnio edytowane przez magil ; 20-03-2016 o 17:30
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10