Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Zmiana turbiny w 2.4 z wersji 200KM na wersję 210KM

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    U mnie Q-Tronic znosi 490Nm bez problemu. Turbo mam w dobrym stanie i nie chodzi i mi o uzyskanie dodatkowych KM u góry (bo jeżdżę dołem), tylko pociągięcie dalej momentu obrotowego, żeby wolniej opadał. Bo przy 3300rpm mam już tylko 450Nm. A wolałbym w miarę równe 500Nm. Robienie większego momentu i tak nie ma sensu przy Q-Troniku, ze względu na torque limiter.

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    A można tak turbo wymienić i nic nie trzeba przerabiać??? Samo turbo wymienione coś da???
    Pytam tak z własnej ciekawości bo ja mam standardowe w 2.4 JTDm czyli 200KM

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Tez mnie ciekawi czy mogę wstawić turbinę od 210 i tak chwilowo jeździć póki nie wyląduje na strojeniu - pewnie tak z miesiąc zanim uda mi sie znaleźć czas.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    podpowie ktoś jaka jest turbina w 210hp? garreth ale jaki nr etc....
    nie słychać jej w moim bolidzie ale lekko podcieka , rura intercoolera zapocona , mysle o zmianie turbo za jakiś czas...i podpowiedcie gdzie taka dokupic

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    23

    Domyślnie

    jak na mój gust nie opłaca się wstawiać turbo od 210 km.... tutaj masz wykres pogladowy z turbo od 3l bmw f10 270 km. Turbo jest nie do zajechania. Ustawiasz doładowanie na 1.8 bara i auto ciągnie praktycznie na każdych obrotach. Tyle że wymiana wtryskow jest wtedy obowiązkowa. A bella na zapietej trójce dalej potrafi zapiszczec.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Jednak chce kupić nowa a nie regenerować (moja strasznie cieknie) a cena za jedna i druga jest taka sama wiec wolałbym już zapłacić za ta od 210KM - może pozwoli ona lepiej wystroić Belle. Auto muszę złożyć do końca tyg. Natomiast na strojenie pewnie dopiero następny tydzień (zależy kiedy Cinek znajdzie czas - czekam na odpowiedz). Mam nadzieje ze da sie jako tako jeździć bez strojenia.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 2.4 JTDM 200Km, 2006, 220Km 450Nm
    Postów
    270

    Domyślnie

    Bierz z210 sam tak mam. Krk nie ma sensu. Garet lepiej wstaje i potem można ładniej wystroić, ale tylko u kogoś ogarnietego. Nie żadne mirki tuningu itp. Tylko do kogoś z chamownią.

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Strojenie chce zrobić w Cinsoft i od razu egr i dpf out. Klap już nie miał jak kupiłem. Co do Tunera to na forum wyczytałem ze dobry wybór, chyba ze ktoś zna jakiego dobrego w okolicach Łodzi .....


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    No i jeszcze prośba .... To jest dokładnie turbo od 210KM? http://www.turbosprezarki-nowe.pl/al..._71789287.html

    Numery OE zgodne z eper dla 200 i 210


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 2.4 JTDM 200Km, 2006, 220Km 450Nm
    Postów
    270

    Domyślnie

    Cinek ma to już ogarnięte - więc dobrze Ci to zrobi, co do turbo to tak to ta której potrzebujesz. Przy wymianie jeszcze nowe wszystkie uszczelnienia przy turbo ( sprawdź w eper ), olej.

Podobne wątki

  1. Alfa 159 200km z turbo od 210km
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 29-05-2016, 08:34
  2. [159] 2.0 JTDm 136km, zmiana oprogramowania na wersję 170
    Utworzone przez Blanko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 21:37
  3. Zmiana zderzaka tył na wersję po FL
    Utworzone przez drift-r w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 29-01-2012, 20:17
  4. [147] Zmiana lamp na wersję z GT
    Utworzone przez drift-r w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 10:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory