Ale to co osuszacz też mam nowy wymienić? Bo nie rozumiem? Nigdy nir miałem problemu ze sprężarka dlatego pytam
Ale to co osuszacz też mam nowy wymienić? Bo nie rozumiem? Nigdy nir miałem problemu ze sprężarka dlatego pytam
Osuszacz pochłania wilgoć z układu.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Skoro wymieniasz sprężarkę, rozszczelniasz układ to wymieniasz też osuszacz, bo ten po tylu latach grozi rozsypaniem wkładu i kolejnymi problemami.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Dostałem dziś sprężarke niestety błąd i gościu wysłał mi od 2.0 kuźwa.. W pt będę miał właściwą mówił że bardzo delikatnie słychać łożysko na kole i mojr pytanie czy ktoś za rodzaj symbol tego łożyska i jak je najlepiej ściągnąć odrazu bym sobie je wymienił
Pamiętaj też,że osuszacz otwierasz przed samym montażem,aby nie wciągał wilgoci z powietrza.
Ok dzięki za wymiar łożyska... A jak najlepiej sir do niego dostać żeby nie popsuć sprężarki? osuszacz mam dziś do odbioru i postapie wg wskazówek
Spokojnie sobie poradzisz tylko musiałbyś sobie zrobić taki mniej więcej ściągacz do koła - http://www.klimatyzacja-samochodowa....rawa-klimy.jpg Tam chyba jeszcze jest seger. Ściągasz łożysko i wprasowajesz nowe.
o kuzwa takie zabezpieczenie jest seger to nie problem gorzej z tym cudem musze rozebrac stara i zobaczyc... rozumiem ze po odkreceniu tej sruby na srodku wszystko musi wejsc czy musi byc te cudo i dopiero wychodzi koło pasowe