Zalezy jaka srednica. Sam zacisk ma gowno do powiedzenia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zalezy jaka srednica. Sam zacisk ma gowno do powiedzenia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli w podstawie będzie diesel średniej mocy to i felgi 16-tki są na miejscu. Wiadomo, że to będzie wersja dedykowana do flot i kierowców robiących duże przebiegi, wymagających maksymalnego komfortu.
Nie ma w tym nic dziwnego, że podstawowa wersja nie jest szałowa. Producent zarabia głównie na wyższych odmianach, także podstawowa nie może być zbyt wystrzałowa.
Przeca w 159 wchodzi 16 cali na małe Brembo. I to nawet 2 modele felg.
- - - Updated - - -
Nie ma tak łatwo tutaj powrócić do tematu.![]()
Ciasno w tych felgach, więc Brembo też konkretne w miarę. Ale ciekawe czemu w sumie są tak słabe, Alfa mówi że Giulia zatrzymuje się po 38,5 metrach ze 100 kmh. Nie jest to najlepszy wynik.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Nie ma tak łatwo tutaj powrócić do tematu.![]()
Zgadza sie ciężko , dlatego wkleiłem cos na temat z Facebooka zeby wrócić na właściwe "tory" [emoji3]
To jest tak jak z reklamami samochodów gdzie zazwyczaj pokazują najbogatsze wersje które wyglądają super ale już podstawowa wersja to całkiem inny samochód. Wystarczy zobaczyć reklamy Skody159 miała tą przewagę że lampy w wersji zwykłej czy xenon wyglądały identycznie więc główne różnice to były felgi. W Giuli zwykłe lamy wyglądają słabo no ale wielka trójca też tak ma