http://www.podatki.abc.com.pl/czytaj...ych-samochodow
nie wiem czy gdzieś już nie było na forum jak coś to usunąć
fakt faktem, że audi czy bmw maja jakieś 1.4/1.5 turbo. alfie też by się przydał tańszy/mniejszy silnik benzyna/diesel dla obniżenia ceny np. jakiś 1.6 Jtd, jak w nowej Astrze ma taki 136 KM (pomijając wersję bi-turbo) i wg. testów ładnie to jedzie.
Było nawet w tym temacie.
Jak projekt przejdzie to będzie można 3.2 ściągać.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
To brzmi mniej więcej tak jak na początku XXw. "specjaliści" twierdzili, że nie ma lepszego pojazdu osobistej lokomocji niż koń, a samochód to przejściowy kaprys bogatych playboyów....
Info sprzed 10 godzin mówi, że jest już 232 tys. zamówień od chwili premiery, która miała miejsce wczoraj. Ile preorderów jest na Giulię? Tesla zaczęła robić rewolucję w chyba najtrudniejszym rynku z możliwych, na tyle dużą, że giganci typu GM i Nissan czy Toyota, nie mogą tego dłużej ignorować i sami reagują (vide, Volt, Leaf czy Mirai). I trochę jest zastanawiające, że gdzie cała konkurencja Giulii ma przynajmniej hybrydy w ofercie, w FCA poza 500E ani widu ani słychu w temacie alternatywnych źródeł zasilania.
Ostatnio edytowane przez PietereQ ; 02-04-2016 o 13:25
1984 GTV6 3.2 24V
Jaka cała? Poza Toyotą jest raczej słabo. Jak patrzyłem na hybrydy PSA, to jest jakiś śmiech na sali. Chciałem zamiast drugiej Julki może w hybrydę pójść, ale nic ciekawego na rynku nie ma tak naprawdę.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
A od kiedy PSA czy Toyota ma coś na pułapie bmw 3, audi a4 czy mercedesa C klasy? Pisałem o konkurencji Giulii. Tu technologicznie BMW jako marka wychodzi najlepiej, przy czym też dostaniesz hybrydy od Audi i Merola.
1984 GTV6 3.2 24V
Nie wiem kto Ci to mówił ale nie miał zielonego pojęcia o przemyśle motoryzacyjnym...
Jeśli SW miało by wejść w 2017 to już dawno by mieli wersje testowe na ich potrzeby.
Takich aut jak na razie nie ma i nic się o tym nie mówi w firmach, które dostarczają elementy karoserii do Giulii. Przypomnę tylko, że o błotnikach, klapach bagażnika itp było już wiadomo prawie 1,5 roku przed wejściem Giulii do sprzedaży a prawie 10 m-cy przed premierą.
Dla przykładu niektóre, typowe elementy w pierwszych 156 SW miały daty produkcji z początku 1999 roku a, jak wiemy pojawiła się ona dopiero w 2000.
- - - Updated - - -
Projekt powinien przejść na 90%, bo "ónia" się rzuca. Podobnie było z recyklingiem. Ale AR już ma ustaloną politykę cenową na nasz kraj, który i tak nie jest ich target'em...
Busso są na tyle tanie za zachodzie, że ta akcyza jakoś mnie nie przerażała do tej pory. Poza tym nie jest tajemnicą, że urzędzy celne obniżały wartości aut z dużą pojemnością.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 02-04-2016 o 21:57
Naprawdę uważasz że oba auta celują w tą samą grupę docelową, skoro porównujesz liczbę zamówień? Przecież te grupy są na przeciwnych biegunach.
Ci co chcą kupić Giulię coś tam orientują się w motoryzacji, a przynajmniej zdają sobie sprawę że to ma napęd na tył itp. W Teslę celują elektroniczne geeki.
A może polityka FCA nie jest głupia. Przecież hybrydy to sytuacja przejściowa w drodze do aut elektrycznych. Zamiast tych wynalazków oferują małe i oszczędne silniczki, co ma sens moim zdaniem.