Witam
Od kilku miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem AR Brera 2,4 JTDm, po zakupie usunąłem klapki z dolotu, DPF wycięty i EGR zaślepiony, zremapowana do 250 KM. Po tych wszystkich zabiegach zaczęły się problemy (albo był wcześniej) problemy z gubionymi zapłonami. Odpala ładnie, na zimnym czy na ciepłym, ale na wolnych obrotach trzęsie się klepie i kopci biało niebieskim dymkiem. Zrobiłem kilka testów w programie FiatECUScan i mam dziwne wyniki. Korekty wtrysków są straszne wtrysk pierwszy -2,52 drugi 5,10 trzeci 4,04 czwarty -1,96 piąty -4,78, docel. masa powietrza 464 mg/i mierzona 655mg/i to mierzone na ciepłym silniku na wolnych obrotach. Przy 2000 rpm, wtrysk pierwszy -2,52 drugi 5,10 trzeci 4,99 czwarty 0,74 piąty -4,78, docel. masa powietrza 850 mg/i mierzona 450mg/i. Co o tym sądzicie? czy to wina wadliwego MAF czy przestawiony rozrząd? albo jedno i drugie?