Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Temat: Alfa 166 za 10-12k

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Myślę, że żaden klubowicz by swojej wychuchanej 166 za nędzne 17 tyś nie sprzedał i żadna też nie jest idealna i bez wkładu bo w 166 zawsze jest coś do zrobienia. Zrobisz jedno to zaraz coś innego trzeba poprawiać. Za tą kwotę możesz znaleźć auto przyzwoite ale do dalszego dopieszczania. Bez wkładu to bywają (nie zawsze) auta nowe, z salonu. Wyeliminowanie typowych usterek 166 i sam pakiet startowy to są grube tysiące złotych. I albo kupisz auto, przy którym jeszcze nic nie było robione, więc prędzej czy później wszystko sam naprawisz albo kupisz auto, które ktoś już od dłuższego czasu wyprowadza na prostą ale wtedy nie sprzeda za takie pieniądze. Jaki byłby racjonalny sens sprzedawania auta, w którym jest tip top zawias, nowy rozrząd, doprowadzony do dobrego stanu silnik i skrzynia aby uzyskać marne grosze, za które nawet przyzwoitego golfa nie kupisz? Nastawiaj się na to, że za tę kwotę kupisz dobrą bazę do dalszych prac. Ale kup inne auto podobnej klasy, dowolnej marki za te pieniądze i licz, że będzie bez wkładu. Powodzenia!

    Acha, może i nie będzie tak, że odrazu trzeba 5 tysia wrzucić bo auto dalej nie pojedzie ale uwierz, że w przypadku 166 nie są to kwoty nadzwyczajne a raczej takie, które można bez problemu wydać na doprowadzenie do porządku pewnych kwestii.

    W jtd jak weźmiesz w automacie mniej więcej tyle może kosztować remont skrzyni, który jest bardzo prawdzopodobny. Jeśli wybierzesz manuala i padnie dwumas to też bez 3k nie podchodź, do tego przeguby wewnętrzne do 20V to też ładna sumka. Weźmiesz 3,2 w manualu to może pierdyknąć dyfer.

    Teraz silniki w jtd masz w ciul osprzętu, sam rozrząd z paskami pomocniczymi i kółkami i napinaczem to sporo ponad tysiak, koło pasowe, turbo, wtryski, to też są części, które czasem padają.

    W V6 masz drogi rozrząd, padające czasem cewki, świece platynki też trochę kosztują, zdarza się problem z wałkami.

    Zawieszenie przód i tył to też dobre 3-5 tysia w zależności od części.

    Nie wspominam o innych normalnych awariach typu rozruszniki, alternatory, nagrzewnice itp. Same opony na 17 cali to od tysiaka w zwyż, pobobnie kosztuje zestaw hamulców na przód pod brembo itp.

    Oczywiście to nie są problemy, które napewno się przydażą ale jest duża doza prawdopodobieństwa, że któryś z tych problemów Ciebie dotknie. Jeśli kwota 5 tyś zł na jednorazową wizytę u mechanika Cię przeraża to 166 nie jest dla Ciebie. Niestety ale takie koszty to nic nadzwyczajnego przy tego typu autach.
    Ostatnio edytowane przez viader ; 13-04-2016 o 14:17

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał viader Zobacz post
    Myślę, że żaden klubowicz by swojej wychuchanej 166 za nędzne 17 tyś nie sprzedał i żadna też nie jest idealna i bez wkładu bo w 166 zawsze jest coś do zrobienia. Zrobisz jedno to zaraz coś innego trzeba poprawiać. Za tą kwotę możesz znaleźć auto przyzwoite ale do dalszego dopieszczania. Bez wkładu to bywają (nie zawsze) auta nowe, z salonu. Wyeliminowanie typowych usterek 166 i sam pakiet startowy to są grube tysiące złotych. I albo kupisz auto, przy którym jeszcze nic nie było robione, więc prędzej czy później wszystko sam naprawisz albo kupisz auto, które ktoś już od dłuższego czasu wyprowadza na prostą ale wtedy nie sprzeda za takie pieniądze. Jaki byłby racjonalny sens sprzedawania auta, w którym jest tip top zawias, nowy rozrząd, doprowadzony do dobrego stanu silnik i skrzynia aby uzyskać marne grosze, za które nawet przyzwoitego golfa nie kupisz? Nastawiaj się na to, że za tę kwotę kupisz dobrą bazę do dalszych prac. Ale kup inne auto podobnej klasy, dowolnej marki za te pieniądze i licz, że będzie bez wkładu. Powodzenia!
    Ale koledze chodzi o samochód sprawny w chwili obecnej, czyli nie patrząc na części eksploatacyjne.
    Co innego w pełni sprawny samochód do jazdy, a co innego auto świeżo po pełnym serwisie.

    Ja się zastanawiam nad zaoferowaniem swojej koledze, ale właśnie chyba bym wtedy został tym głupim klubowiczem, co rozdaje prezenty
    Chociaż jak zobaczyłem to, to się już grubo zastanawiam Że też takiej za pierwszym razem nie kupiłem...ale teraz weź znowu trać nerwy.
    http://allegro.pl/alfa-romeo-3-2i-24...109198255.html
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    W auta od klubowiczów to ja dawno przestałem wierzyć. Ja wiem co w aucie zrobiłem i wiem, że za 17 tysia nie opłaca się sprzedawać w pełni sprawnego auta, które w perspektywie kilku miesięcy nie będzie wymagało konkretnego wkładu. Mało kto doprowadza do stanu idealnego i sprzedaje, zazwyczaj ma się świadomość, że powoli zbliża się jakiś większy serwis itp. więc auto idzie do żyda.

    A co do tego ogłoszenia to pięknie wypucowane auto z Radomia w nieznanym faktycznie stanie. Jedyne co można powiedzieć, to że ładnie się błyszczy. Jak znam życie i różne perełki ze szwajcarii to na dzień dobry do roboty zawieszenie, rozrząd, płyny opony i kij wie co jeszcze.

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał viader Zobacz post
    W auta od klubowiczów to ja dawno przestałem wierzyć. Ja wiem co w aucie zrobiłem i wiem, że za 17 tysia nie opłaca się sprzedawać w pełni sprawnego auta, które w perspektywie kilku miesięcy nie będzie wymagało konkretnego wkładu. Mało kto doprowadza do stanu idealnego i sprzedaje, zazwyczaj ma się świadomość, że powoli zbliża się jakiś większy serwis itp. więc auto idzie do żyda.

    A co do tego ogłoszenia to pięknie wypucowane auto z Radomia w nieznanym faktycznie stanie. Jedyne co można powiedzieć, to że ładnie się błyszczy. Jak znam życie i różne perełki ze szwajcarii to na dzień dobry do roboty zawieszenie, rozrząd, płyny opony i kij wie co jeszcze.
    No dokładnie tak jak piszesz. Jak sobie liczę, że hamulce, cały zawias, opony x2 , akumulator, rozrząd, oleje, filtry, napęd osprzętu, rozrząd, jakieś pierdoły - wszystko ma od miesiąca do roku, to się nijak się to nie kalkuluje. A co najwazniejsze człowiek ma pewność, że nie stanie gdzieś na środku drogi.
    Ja mam impulsywny charakter i generalnie pieniądze rzecz nabyta, ale stracone nerwy, czas itp. itd. i później znowu przechodzić to samo z kolejnym autem, mieć duża szanse na wpakowanie się na minę w sensie ledwo dyszący silnik, to już jest po prostu szkoda.

    Ale tą z radomia, nawet jak by każde kolo w inna strone jechało, to bym brał i z przyjemnością inwestował Byle prosta i silnik nie zarżnięty.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  5. #25
    Użytkownik Świeżak Avatar arturh
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 V6 TB
    Postów
    107

    Domyślnie

    Tomek brałem ją po uwage ale wczoraj miała najechane 240tysi a dzisiaj już ma 215...
    Viader dziękuję za dobre chęci ale nie bardzo rozumiem twoje negatywne nastawienie. Czepiasz się słówek nie rozumiejąc całego kontekstu wypowiedzi więc ci wytlumacze:
    Busso bez lpg 17k + lpg ok 4k to jest już 21 dlatego kolejne 5k na wejściu jest dla mnie zamknięciem tematu. Nie biorę bo mnie nie stać. Dlatego w przypadku busso bez podtlenku napisałem, że bez wkładu bo potrzeba dodatkowe 4k na instalke.
    Jakby miało być tak, że w aucie jest do zrobienia wszystko co wypisales to nie wiem kto by za to auto dał 17tysiecy, bo takie egzemplarze które masz na myśli stoją od 12tysi.
    Bez spinki pliz.

  6. #26
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pakiet startowy dla V6 to spokojnie ponad 1500zł same części. A jeszcze znajdź asa co ma oryginalne blokady (tylko takie). Z dieslem będzie trochę taniej.
    166 nie jest tania. A jak sam przy niej nie robisz to jest w uj droga. Musisz mieć tego świadomość.

    Odnośnie podlinkowanej to tak samo bałbym ją jak by tylko odjechała o własnych siłach i miał kasę
    Końcówka produkcji i cały środek w skórze. Bajka.

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Odnośnie podlinkowanej to tak samo bałbym ją jak by tylko odjechała o własnych siłach i miał kasę
    Końcówka produkcji i cały środek w skórze. Bajka.
    Są rzeczy, które się opłaca i rzeczy, które warto
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Dzwoniłem dziś i radomska księżniczka już poszła. Przyznawać się, kto kupił

    Zdążyłem już wszystko policzyć, i nawet 15k bym w nią wpakował. Ale w sumie dobrze, ktoś mi oszczędził cierpień
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  9. #29
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie kupiłbyś ale wymówka dobra

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie kupiłbyś ale wymówka dobra
    A byś się zdziwił

    Właśnie tak od 3 dni kombinuje, przetrzepuje allegro, nawet wczoraj się przejechałem peugeotem 407 coupe w V6, i doszedłem do wniosku, że jeśli ktoś ma konkretne wymagania odnośnie auta i 166 pasuje, to nie ma sensu pozbywać się zadbanej sztuki. Po prostu nie ma na co zamienić.

    Nie ma nowszej generacji tego modelu, a młodsze auta innych marek mi nie odpowiadają, bo są po prostu brzydkie (Audi A6 C6, BMW E60).
    Po co mam wydawać 40 koła, żeby nie być zadowolonym? Poza tym koszty serwisowania pewnie 5 razy większe niż alfy.
    Już bym wolał kupić właśnie taką rzadką perełkę i za jakiś czas (jak już kupie teslę ) schować ją pod koc. Bo jak bym nie dopieszczał swojej, to nadal zwykła szóstka w dieslu jakich wiele.

    Ew. jak mi się nawinie czarna/czerwona 159, sedan, 2.4, automat, TI to pewnie bym się zakochał i kupił, ale już się do 9 przymierzałem i jednak to nie do końca to.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory