Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: Żarówki Alfa Romeo MiTo

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    hmmm w porównaniu do 100eurasów to wręcz okazja, a długo ich używasz???

  2. #32
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Od stycznia 2015. W PL jeszcze takich nie było w ogóle. Zdawałem sobie sprawę że to trochę ryzyko bo w razie problemów to z gwarancją jest różnie a wysyłka do chin nie opłacalna raczej
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 16-04-2016 o 19:30

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    to jeszcze bym zapytał o parametry w sensie Waty i Lumeny bo sporo tego u Chinoli

  4. #34
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Te moje 3600lm 30W ale bez wentyla (co miało być zaletą a okazało się wadą) . Jak coś radził bym brać coś z wentylem bo przy 30-40W już sporo ciepła wydziela się na radiatorze. Ciekawa opcja to led Cree XT-E 40W tak jak podałem w linku kilka postów wyżej , one mają wbudowany już stabilizator (niektorzy to nazywają przetwornice ) więc nie trzeba upychać już nigdzie żadnych dodatkowych modułów

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Możesz oświecić laika co to ten wentyl??

  6. #36
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Wentylator

  7. #37
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Generalnie to jest jest P&P ale w julce był troche problem z uwagi na wręcz idiotyczne umieszczenie żarówki H7 która nie jest mocowana ani równolegle ani prostopadle tylko tak w pośrodku-pod kątem 45st. (chyba żaden zestaw led tego nie uwzględnia). Jak jest w mito to pojecia nie mam. Trwałość producent określa na 30 000h . Jeśli chodzi o deszcz to zawsze gorzej bedzie widać a im zimniejsza barwa tym gorzej , na trudne warunki to tylko mocne zółte swiatło sie sprawdza najlepiej .



    Jest znaczek CE oraz certyfikat ISO ale właściwie nie ma to żadnego znaczenia. Homologacja jest na reflektor i dotyczy ona wyłacznie żarówki halogenowej i cokolwiek innego włożysz zamiast niej to jest to niezgodne z przepisami . W przypadku LED akurat ciężko to udowodnić (bez zaglądania do wnętrza reflektora) dlatego że nie rozświeca się powoli ani też nie zmienia barwy tak jak to jest w przypadku xenona, led swieci od razu po włączeniu pełną mocą. Jak dotąd nikt sie nie przyczepił ani na przegladzie okresowym ani też na drodze podczas kontroli, ale wybrałem w miare bezpieczną barwę 5000K która moim zdaniem jest optymalna i takich szukałem, 6000K juz za bardzo wpada w niebieski
    Hej, a mógłbyś mi tak jak chłop krowie na rowie wytłumaczyć jakie to sprawiało problemy przy montażu (pogrubiony tekst)? Czy uniemożliwiało montaż leda czy po prostu led gorzej świecił (złe odbicie)?

  8. #38
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał oleksy00 Zobacz post
    czy po prostu led gorzej świecił (złe odbicie)?
    dokładnie o to chodziło. Przy nie dookólnym zródle światła jego pozycja w kloszu ma wręcz kluczowe znaczenie , wystarczy przesuniecie rdzenia o 45 stopni wzgledem odbłysnika i przed autem będzie bryndza nie światło

  9. #39
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Super, dziękuje za odpowiedź - zamontowałem te ledy z Twojego linka (bez wentyla) w alfie 156 na soczewce i tam też mocowanie jest pod kątem, dziubek jest mniej więcej na godzinie 7:30. Nie świecą lepiej niż żarówki (nie tego oczekiwałem) więc przyczyna jest najprawdopodobniej w tym mocowaniu. Przeróbka domniemam polegała na usunięciu tego dziubka i ustawieniu leda horyzontalnie lub wertykalnie diodami do odbłyśnika?

  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Nic nie usuwałem. Musisz dobrać najlepszą pozycje rdzenia bo tak jak piszesz to jest źle , to właśnie problem ukośnego mocowania żarówki o którym wcześniej pisałem . Żeby nie zaśmiecać , podaj mi swojego maila na PW opiszę Ci dokładnie co trzeba zrobić

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM Jakie żarówki?
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-05-2013, 11:22
  2. Alfa romeo 147 1.6 105 km żarówki xsenonowe problem z komputerem
    Utworzone przez Alfa147 Tychy w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-12-2012, 18:17
  3. [MiTo] mito - oprawka do żarówki
    Utworzone przez tikiriki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-08-2012, 22:11
  4. Alfa Romeo MiTo
    Utworzone przez airr18 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-10-2011, 19:21
  5. Alfa Romeo MiTo
    Utworzone przez tomas1907 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory