Ale Wy dopiero teraz jesteście zaskoczeni? Przecież tak było od premiery rok temu... Mnie się kompletnie to czarne wnętrze nie podoba... Wywalić pół bańki na samochód i jeździć taką trumną? Słabe...
Ale Wy dopiero teraz jesteście zaskoczeni? Przecież tak było od premiery rok temu... Mnie się kompletnie to czarne wnętrze nie podoba... Wywalić pół bańki na samochód i jeździć taką trumną? Słabe...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Co niby kosztuje pół bańki i w jakiej walucie?! Przecież wersja Quadrifoglio to około 72 tys. euro czyli ~ 300 tys. zł... Nawet z dodatkowym wyposażeniem i siedzeniami z włókna węglowego będzie kosztowała mniej niż 90 tys. W każdej innej wersji można sobie wybrać kolor wnętrza. Zresztą całe czarne wnętrze to domena usportowionych odmian AR (np Ti, Sport Plus, GTA) i nie słyszałem, żeby ktoś z tego powodu narzekał.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 21-04-2016 o 10:00
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
podstawowa średnio urodziwa giulia w cenie 340 konnego Mustanga...dla mnie wybór byłby prosty ... arrivederci alfa...![]()
w mojej GTA jest ciemno jak w trumnie (fotele czarne, boczki drzwi czarne) i bardzo lubię tą trumne. Każde GTA ma czarną podsufitkę i słupki.
A wracając do QV, ciekawe jaki faktycznie będzie miała czas na nurbu, jak w końcu ktoś niezaleźny weźmie ją tam w obroty.
Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)
Panowie, co do ceny - dlaczego dziwi Was, że golas (który w AR typowym golasem nie jest) nie będzie tani jak 3-er, A4 czy C-Klasse? Przecież to jest sedan premium RWD, który nie będzie sprzedawany bez klimy, masy czujników i systemów oraz w przypadku benzyn bez automatu (pomijam QV).
Skonfigurujcie sobie paseratti czy superba na podobnym poziomie - wyjdzie Wam ponad 150kPLN, a i tak GIULIA ma przewagę bo ma RWD i karbonowy wał - to są plusy, bo jeśli ktoś nie "upala" to pojeździ dłużej bez awarii zawiechy czy przeniesienia napędu, niż dupowozy FWD - widzę to po częstotliwości napraw w/w elementów w mojej AR156 2.4 JTD (zrobiłem już 180kkm moją Belką).
A teraz przejdźmy do liczb - przeciętny europejczyk zarabia 2-4 k EUR, a nie jak w PL 2-4 k PLN, więc nie patrzcie na ceny samochodów z polskiego punktu widzenia. Pensje w Polsce za taką samą pracę, jak "na zachodzie", nie dochodzą nawet do połowy tamtych wielkości.
L.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Ale Mustang ma serce (w każdej wersji poza tej z EcoBoostem), a Alfa ma turbo-rozrusznikGiulia ma 2x więcej drzwi. No i wnętrze nie z butelek PET.
No i? Nadal uważam, że cena jest przesadzona jak za kawałek blachy na kółkach mający przewozić z pkt A do B. To tak, jak płacenie 1000 więcej za iPhona tylko dlatego, że jest "premium" i "amejzing".przeciętny europejczyk zarabia 2-4 k EUR
Ostatnio edytowane przez jersey ; 21-04-2016 o 10:28