Daj pełną zaślepkę. Problemy zaczęły się po usunięciu dpf i całej reszty? Wcześniej było OK?
Daj pełną zaślepkę. Problemy zaczęły się po usunięciu dpf i całej reszty? Wcześniej było OK?
No tak jeszcze dawałem 4 wtryski do regeneracji żeby było wszytko oki bo dwa laly a teraz to tak jak by tutbo nie było i kopci na czarno dość mocno
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
No to skoro tak się dzieje po zmianach w sofcie to raczej masz coś spierdzielone w nim. Moim zdaniem jedź do firmy która to robiła i powiedz jak wygląda sytuacja. Skąd jesteś?
Z Włocławka
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM
Jeśli egr jest zacięty w pozycji otwartej to jego wyłączenie nic nie da. Dlatego mimo wyłączenia warto dać pełną zaślepkę.
Powstał nowy problem brak mocy bardzo głośne stukanie w silnik dźwięk jak by się wydech przepalil nie mam już siły na to auto
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Wiesz co tak naprawdę to wróżymy z fusów. Poszukaj w dziale regionalnym jakiegoś dobrego mechanika. Bo po naszych diagnozach możesz wymienić pół auta a dalej będzie "dupa blada".