Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Problem z CODE

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Danus można to naprawić, może to antena może coś innego. Ale w autach z tego rocznika lepiej jest po prostu zrobić immo off bo i tak jesteśmy skazani na awarię tego elementu. Lepiej to zrobić i mieć z głowy niż potem 500 km od domu na wakacjach zastać kontrolkę "CODE" na desce rozdzielczej. Sam wywaliłem sobie immo przy pierwszej możliwej okazji, bo wiem ile kosztuje dorobienie oryginalnego kluczyka lub holowanie do domu.



    Moja 166 CF2 00 v6 2.5 - Link

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Cytat Napisał bussoholik Zobacz post
    Danus można to naprawić, może to antena może coś innego. Ale w autach z tego rocznika lepiej jest po prostu zrobić immo off bo i tak jesteśmy skazani na awarię tego elementu. Lepiej to zrobić i mieć z głowy niż potem 500 km od domu na wakacjach zastać kontrolkę "CODE" na desce rozdzielczej. Sam wywaliłem sobie immo przy pierwszej możliwej okazji, bo wiem ile kosztuje dorobienie oryginalnego kluczyka lub holowanie do domu.
    Sorry, ale wychodząc z tego założenia, nie powinienem jeździć dalej niż 10km od przysłowiowego "komina". Takich elementów mogących się zepsuć bez ostrzeżenia w naszych autach "z tego rocznika" jest dużo więcej, niż tylko immo. Zalatuje to troszeczkę podejściem pewnego "Mariana..."
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Zalatuje to troszeczkę podejściem pewnego "Mariana..."
    Do Mariana to mi daleko Sam immobilizer w 166 jest po prostu bez sensu. No bo tak: Wyrafinowany złodziej i tak poradzi sobie z immo w 166 i zajmie mu to do 5 min, ale wyrafinowany złodziej nie będzie zainteresowany 166. Totalnego amatora powstrzymamy zwykłą stacyjką i kluczykiem. Wywaliłem immo przy okazji modyfikacji sterownika silnika i uważam że jest to uzasadnione, bo jedyną osobą którą to zabezpieczenie powstrzymało by przed odpaleniem samochodu był bym ja i to w momencie awarii antenki, odbiornika, sterownika silnika albo kluczyka.

    Jeśli da się to łatwo naprawić bo kabel, bo brudne, bo coś to można jeździć, ale jeśli miał bym wydawać powiedzmy 100 zł za używany odbiornik immo to po prostu zdjął bym immo ze sterownika silnika, tym bardziej zrobił bym to gdybym musiał wyrobić nowy kluczyk. Jeśli komuś zależy na lepszej ochronie auta to niech sobie zamotuje gdzieś przerywacz obwodu pompy paliwa, albo inne proste zabezpieczenie.

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    akich elementów mogących się zepsuć bez ostrzeżenia w naszych autach "z tego rocznika" jest dużo więcej, niż tylko immo.
    No tak ale immo (CODE) w grupie fiata zawsze sprawiało problemy i usterkowość tego elementu jest ponadprzeciętna w porównaniu do rozwiązań innych koncernów. W Fiacie Siena 1.6 HL mój ojciec 2x musiał walczyć w ASO z tym tematem zostawiając grubą kasę aż w końcu ktoś za 300 zł wyłączył mu to w ECU i był spokój.



    Moja 166 CF2 00 v6 2.5 - Link

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Dobra update tematu, dziś alfa zapaliła, pochodziła i zgasła. Na lawetę i do mechanika. Na placu nie odpaliła za to wskazówki licznika wariowały. I tak na zmianę, odpala i wariuje.
    Za to problem z immo póki co zniknął. Co się dzieje? Aku sprawdzone, jest ok.

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Wariowanie wskazówek to najczęściej objaw padającego aku lub kiepskich połączeń masowych i plusowych aku-buda-silnik.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #16
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Dokładnie. Pewnie poszedł przewód masowy, są chyba dwa? Jeden na aku, drugi na silniku

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Elektryk to wszystko posprawdzał, mówi że wszystko ok. Teraz na celownik bierze ten komputer za kolektorem.

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Auto pali ale nie można połączyć się kompem do ecu. Brakuje już pomysłow.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Musisz przedzwonić połączenia ECU z portem OBD i zobaczyć czy wiązki są całe. Nie zaszkodzi wyczyścić złącz przy ecu za pomocą kontakt spraya. CODE i niemożność połączenia z ECU przez port OBD wskazuje na problemy z głównymi wiązkami do ECU.



    Moja 166 CF2 00 v6 2.5 - Link

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Czyszczenie wszystkich złącz to pierwsze co zrobiłem.
    Czy da się jakoś źle zamontować cewki? Bo od momentu wymiany wszystkich są te moje problemy.

Podobne wątki

  1. Problem z błędami ( code )
    Utworzone przez kago323 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-07-2013, 13:06
  2. Problem z imobilajzerem (code)
    Utworzone przez dropas w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2011, 22:03
  3. Problem z CODE
    Utworzone przez -BamBosZek- w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-04-2010, 17:22
  4. Problem z CODE
    Utworzone przez manek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-08-2009, 21:27
  5. [166] Problem - lampka CODE
    Utworzone przez karolpyt w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-08-2008, 16:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory