Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 106

Temat: Alfa 156 GTA

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Tu się z Tobą zgodzę.Silnik to arcydzieło warte każdej kropli benzyny.Dodałbym że body kit tez duzo robi.Na plastik w 156 nie mogę powiedziec złego słowa denerwuje jedynie niekiedy trzeszczenie.
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Mi deska w 156 nie trzeszczy w ogóle, tylko jak jest -20 stopni i mniej to się odzywa ten nawiew na przednia szybę
    Co do GTA to się kiedyś zastanawiałem nad nią, w ostateczności kupiłem Dyszla, to to była jedyna zadbana na jaką trafiłem.

    I Szerszeń ma rację tu 99% gatki o zakupie GTA kończy się bujaniem w obłokach. Zreszta podobnie jak wstawianie kompresorów itd.
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 11-05-2016 o 11:19

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Po lifcie trzeszczenie w podszybiu zostało wyeliminowane, przed liftem da się to zrobić, ale trzeba zdejmować całą deskę, żeby zamontować podkładki dystansowe. Na jakimś forum jest to omówione ze zdjęciami.

    Chodziło mi generalnie o jakość wykonania 156, która nie jest najwyższych lotów. Po lifcie jest ciut lepiej we wnętrzu, ale też bez ekstazy.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaco200sx
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6
    Postów
    68

    Domyślnie

    W pl nie kupisz już raczej zadbanej gta. Zostają niemcy i dalej na zachód i 30 to dziś minimum za zadbaną sztukę.

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaco200sx Zobacz post
    W pl nie kupisz już raczej zadbanej gta. Zostają niemcy i dalej na zachód i 30 to dziś minimum za zadbaną sztukę.
    A co sądzicie o tej GTA, którą ma Tomek krk?
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaco200sx Zobacz post
    W pl nie kupisz już raczej zadbanej gta. Zostają niemcy i dalej na zachód i 30 to dziś minimum za zadbaną sztukę.
    Aham... Ja swoją kupiłem w Niemczech. Nie nazwałbym jej jakoś szczególnie zadbaną. Po prostu normalnie eksploatowane auto bez podejścia typu "niszowy egzemplarz". Drugą też kupiłem z Niemiec. I ta jest jeszcze gorsza Ale plusem u nas jest to, że koszt robocizny w PL jest dużo niższy niż w DE i można takie auta doprowadzić do kultury.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Panowie - powiedzmy sobie to uczciwie - większość wątków o GTA to bajanie i błądzenie w chmurach. Z tego co pamiętam, to jeden, dawno temu, Grecia, zakończył się zakupem.
    Tomek przedstawił to jasno - 3 dychy na stół i jest jeżdżąca GTA. Moim zdaniem to niewiele, zważywszy, że ma zrobiony rozrząd i Q2 (to już daje lekko 5 kafli). Chociaż osobiście uważam, że akurat GTA nie jest warta tych pieniędzy, bo, poza silnikiem, nie ma w niej nic ekscytującego. A i jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. To po prostu lepiej opakowana 156, ze wszystkimi jej bolączkami.
    No niestety - pewnych wad modelu nie da się ot tak wyeliminować. Im gorsza droga, tym gorzej się GTA jeździ. Auto generalnie jest stworzone na szybkie pokonywanie równych odcinków dróg i tutaj czuje się jak ryba w wodzie. Na łeb bije pozostałe 156-ki fotelami. Bodykit jest absolutnie bezbłędny. Silnik - poezja. Od 2.5 V6 dzielą go lata świetlne, jeśli chodzi o wrażenia z jazdy. Ale powiem Ci tak - ostatnio koledze dałem do porównania Mercedesa C36 AMG z GTA. Stwierdził po jeździe, że nie ma czego porównywać. Alfa daje coś, czego próżno szukać w Mercedesie. Pomimo zbliżonych gabarytów, mniejszej niż AMG mocy i przedniemu napędowi - zdecydowanie więcej wrażeń jest w Alfie, o trakcji i kontroli auta nie wspominając. Tak więc coś na rzeczy jest ;D No i biorąc pod uwagę, że niektórzy wyceniali Poloneza Borewicza na okolice 20 tysięcy złotych, to znalazłbym więcej bardziej adekwatnych aut "nie wartych wydanych na nie pieniędzy"
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Do GTA jest jedyny dobry amortyzator to KONI FSD. Eliminuje wszystkie fabryczne wady twardości na kiepskiej jakości drodze i poprawia znacząco sztywność na równym. Ile to przejedzie nie mam pojęcia, ale następne będą takie same. Do tego sprężyna Eibach pro kit.

    U mnie są teraz 18" szprychy z GT i powiem wam, że siedzi to, wygląd i przede wszystkim lata obłędnie. I żeby nie było, że się zachwycam to nie tylko moja opinia. Różnica odsadzenia jest znaczące i po prostu szerzej stoi na kołach.

    Tomek_KRK piszesz o fotelach. Ja mam nieco ponad 180 cm i dla mnie te fotele po prostu są za małe, brak podparcia ud, ale dla niższych kierowców są po prostu genialne.

    Bodykit - 10/10

    GTA ma dźwięk bajeczny, ale w mojej opinii tylko z seryjnym tłumikiem.

    Q2 domyka temat przyczepności w zakrętach w całej rozciągłości tego tematu.

    Co do wartości nie wiem jak twoja się prezentuje i nie chodzi mi tu o plaka i polerowanie lakieru tylko mechanicznie bo tu można po zakupie najbardziej beknąć.

    Jeżeli moja by była na sprzedaż, (ale nie będzie ) to 3 na przedzie w cenie nie będzie.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    I Szerszeń ma rację tu 99% gatki o zakupie GTA kończy się bujaniem w obłokach. Zreszta podobnie jak wstawianie kompresorów itd.
    I tu mam największą bolączkę bo mnie akurat korci, żeby posadzić Rotexa i podkuć, ale szkoda mi tego prawie fabrycznego motoru.

    Na razie są pewne rzeczy poczynione i trzeba to dokończyć. Potem hamownia i zobaczymy ile więcej przybędzie.

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niski Zobacz post
    Co do wartości nie wiem jak twoja się prezentuje i nie chodzi mi tu o plaka i polerowanie lakieru tylko mechanicznie bo tu można po zakupie najbardziej beknąć.
    No i tutaj akurat jest wszystko tip-top. Nie lubię, jak mi samochód dziwnie pracuje, nie jedzie tak jak powinien, gdy coś stuka, rozrząd zipie ostatkiem sił, itp.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  9. #39
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    bodykit GTA robi robotę do dziś, 14 lat od premiery.
    Miewam sytuacje, że ktoś podchodzi i pyta, czy to prawdziwe GTA itp. Szczytem było, jak jeden typ jechał za mną aż na stacje, bo sobie chciał pooglądać.
    Sam powoli zbieram się do wystawienia swojej (po 6 latach i 80kkm w GTA chciałoby się spróbować czegoś nowego - z tyłu głowy siedzi mi bardzo mocno megane rs. a dwa auta w garażu z mocami 250+ to już wyzwanie)
    Utrzymanie GTA nie jest takie straszne, z wyjątkiem części tylko do GTA, które dostępne zazwyczaj są tylko w serwisie.
    Ostatnio edytowane przez coxu ; 12-05-2016 o 08:58
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    No i tutaj akurat jest wszystko tip-top. Nie lubię, jak mi samochód dziwnie pracuje, nie jedzie tak jak powinien, gdy coś stuka, rozrząd zipie ostatkiem sił, itp.
    Działamy coś w sprawie zamiany czy mam sobie odpuścić?
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory