Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 106

Temat: Alfa 156 GTA

  1. #71
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał squadracorse Zobacz post
    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#aadf556294 to oprocz felg ze sa od 159 ti cos wiadomo na temat tej gta? Sprzedawca powiedzial ze jest to jedna z jego kolekcji alf gta.Bez wkladu finansowego poza rysą na tylnych drzwiach i błotniku.Ori felgi 17" sa w dobrym stanie.Nie ma Q2
    A chyba facet jest nawet u nas na forum. Jak bez Q2 to na dzień dobry trzeba to zamontować.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #72
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Tak jest na forum.Powiedzial ze gta nie ma moze q2 ale mechanicznie jest petarda i trzyma najlepiej moc z wszystkich mu znanych GTA którymi jezdził.Nie chcial zdradzic wyniku z hamowni ale dal do zrozumienia ze fabryka wiecej dala jak 250KM. Niby Q2 mi nie potrzebne jak nie bede mocno świrował.Myślę że zna sie na rzeczy jeżeli posiada kilka sztuk 156 i 147 GTA.
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  3. #73
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Q2 jest potrzebne, niezależnie, czy się świeruje, czy nei. były przypadki, że dyfer rozlatywał się przy wyjeździe z parkingu pod marketem.
    Moje GTA na hamowni wypluło 252, czyli też więcej niż fabryka
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  4. #74
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,479

    Domyślnie

    Co do tego że zainteresowanie wzrasta to widać oczywiście - warsztaty, prasa, imprezy klasyków itd.
    Ale i klienci są coraz bardziej świadomi i wybredni i nie kupią byle czego byle stare nieważne z jaką historią i w jakim stanie. A renowacja porządna czy samo utrzymanie kosztuje.
    Jednak aby zarabiać na tym na poważnie i aby pokryło to ryzyko nietrafionych wozów (bo na pewno będą) to naprawdę trzeba coś ciut droższego, a nie za 30tys kupować.
    Choć sam mam za złe ojcu, że przed kilkudziesięcioma laty sprzedał za stókwę 1971r 125P 1300 włoski, biegi przy kierownicy. Ale to emocje. Realnie do teraz, by trzeba było władować w utrzymanie go na chodzie + miejsce itd. na pewno więcej niż to za ile by poszedł.
    Więc zarobić na GTA ? w ile lat ? , skoro tak jak mówię 7 lat temu były po ok 30tys tak samo z tego co pamiętam.
    Ileż ja przez ten czas na 2,5 wydałem ! , a na GTA sądzę że więcej by poszło .
    Kolejne 6 lat wzrośnie nawet jeśli o 10tys (30%) ? no nie wiem. To nic przy utrzymaniu.
    W każdym razie gdybym miał _inwestować_ to na GTA bym mimo wielkiego sentymentu nie patrzył.
    Co innego stosunek ceny do frajdy - mowa o silniku Busso - nie wiem czy jest na rynku coś lepszego w tym względzie niż Busso. w tak niskich cenach.

  5. #75
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał squadracorse Zobacz post
    Tak jest na forum.Powiedzial ze gta nie ma moze q2 ale mechanicznie jest petarda i trzyma najlepiej moc z wszystkich mu znanych GTA którymi jezdził.Nie chcial zdradzic wyniku z hamowni ale dal do zrozumienia ze fabryka wiecej dala jak 250KM. Niby Q2 mi nie potrzebne jak nie bede mocno świrował.Myślę że zna sie na rzeczy jeżeli posiada kilka sztuk 156 i 147 GTA.
    Wiem od kogo jest ta GTA w takim razie, można powiedzieć ze możesz brać w ciemno, ale sprawdzić nie zaszkodzi
    Q2 nawet przy spokojnej jeździe się przyda, poza tym jej cena przy koszcie auta nie jest wielka

  6. #76
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    w drodze tu i tam woj. łodzkie,Mediolan,Genua,Como
    Auto
    włoski
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Co do tego że zainteresowanie wzrasta to widać oczywiście - warsztaty, prasa, imprezy klasyków itd.
    Ale i klienci są coraz bardziej świadomi i wybredni i nie kupią byle czego byle stare nieważne z jaką historią i w jakim stanie. A renowacja porządna czy samo utrzymanie kosztuje.
    Jednak aby zarabiać na tym na poważnie i aby pokryło to ryzyko nietrafionych wozów (bo na pewno będą) to naprawdę trzeba coś ciut droższego, a nie za 30tys kupować.
    Choć sam mam za złe ojcu, że przed kilkudziesięcioma laty sprzedał za stókwę 1971r 125P 1300 włoski, biegi przy kierownicy. Ale to emocje. Realnie do teraz, by trzeba było władować w utrzymanie go na chodzie + miejsce itd. na pewno więcej niż to za ile by poszedł.
    Więc zarobić na GTA ? w ile lat ? , skoro tak jak mówię 7 lat temu były po ok 30tys tak samo z tego co pamiętam.
    Ileż ja przez ten czas na 2,5 wydałem ! , a na GTA sądzę że więcej by poszło .
    Kolejne 6 lat wzrośnie nawet jeśli o 10tys (30%) ? no nie wiem. To nic przy utrzymaniu.
    W każdym razie gdybym miał _inwestować_ to na GTA bym mimo wielkiego sentymentu nie patrzył.
    Co innego stosunek ceny do frajdy - mowa o silniku Busso - nie wiem czy jest na rynku coś lepszego w tym względzie niż Busso. w tak niskich cenach.
    przyznaj że nie masz nosa do pojazdów klasycznych ;-) ja jeszcze na nich nie straciłem a bawię się już w to sporo lat, pozdr

  7. #77
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,479

    Domyślnie

    Pewnie nie mam, nie próbowałem :p
    Ja w ogóle się takimi rzeczami nie zajmuję ! inaczej zarabiam na chleb, motoryzację hobbystycznie traktuję
    Pisze o swojej obserwacji konkretnego przypadku poruszonego w tym wątku prognozowanego wzrostu cen 156 GTA. Więc z mojej pamięci, sprzed z 6ciu lat, gdzie wtedy przetrzepałem oferty wszystkiego 1-dno właścicielowego krajowego V6 Busso. I kupiłem i 156 V6 i 166 V6 niemal jednocześnie za ok 30tys każdą. Tyle samo kosztowały wtedy mniej więcej GTA 156, wiem bo było mi obojętne kompletnie. Była też pewna Gtv (nie GTV) V6 wolnossąca ciut taniej zdaje się.
    I teraz widzę również jakie są aktualne ceny - nie ma jakichś horedndalnych skoków póki co, wręcz w zasadzie jest spadek biorąc pod uwagę wyżej przytaczaną cenę poniżej 30tu tysięcy z ogłoszenia tej czarnej. Mniejszy spadek dotyczy GTA - fakt, ale żeby na niej zarobić ? to by chyba stać musiała i nie jeździć. A to bezsens .
    Kupować auto żeby stało ? nie zniósłbym. A jak jeździ to się ciągle coś dzieje i zużywa, obija , obrywa na parkingach itd.
    To już lepiej jakąś filatelistyką się zająć czy numizmatyką - w razie wojny łatwiej ukryć
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 16-05-2016 o 18:27

  8. #78
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 1.75 TBI TI
    Postów
    93

    Domyślnie

    Sam mówisz, że 6 lat temu były za ok. 30k z tendencją spadkową. Osiągnęły swoje minimum i od około jakiegoś czasu wśród GTA panuje tendencja wzrostowa i najtańsze egzemplarze w Polsce (!!!!!) kosztują tyle samo co 6 lat temu. Za granicą te tendencje widać jeszcze bardziej. Dalej twierdzisz, że GTA to słaby materiał na fajnego youngtimera?

  9. #79
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Wiem od kogo jest ta GTA w takim razie, można powiedzieć ze możesz brać w ciemno, ale sprawdzić nie zaszkodzi
    Q2 nawet przy spokojnej jeździe się przyda, poza tym jej cena przy koszcie auta nie jest wielka
    Gość jest z Wawy i ma na imię Robert o nick z alfaholików nie pytałem.Ile na tą chwilę kosztuje Q2 do GTA i ile średnio liczą za robociznę?
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  10. #80
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,479

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roonie Zobacz post
    Sam mówisz, że 6 lat temu były za ok. 30k z tendencją spadkową. Osiągnęły swoje minimum i od około jakiegoś czasu wśród GTA panuje tendencja wzrostowa i najtańsze egzemplarze w Polsce (!!!!!) kosztują tyle samo co 6 lat temu. Za granicą te tendencje widać jeszcze bardziej. Dalej twierdzisz, że GTA to słaby materiał na fajnego youngtimera?
    No przez 6 lat bez wzrostu (masz powyżej egzemplarz poniżej 30 tys) , a przez te 6 lat koszt utrzymania to drugie tyle, gdzie zarobek przepraszam ?
    A co będzie za kolejne 6 lat - wróżką nie jestem, jednak niczego z budą 156 , jeżdżącego po PL z solą, eksploatowanego bym nie oczekiwał że przyniesie zysk. Chyba że blacharzowi. No jak konserwowane itd. to mooooże, lecz chyba są lepsze sposoby na zysk niż zakup 156 GTA i trzymanie jej w garażu.
    A co do tego, że za tą cenę (uważam że niską) jest masa frajdy z jazdy ( ale nie trzymania pod plandeką) - to od początku mówię - ze względu na silnik.
    Ale żeby zyskać i to znacząco - powyżej kosztów utrzymania ? - można sobie różnie racjonalizować zakup, także i tak
    Więc reasumując - fajne auto, ale nie gloryfikujmy jej ponad to co się jej należy i jak na to zasługuje, trochę realizmu.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory