oj tam oj tam.
oj tam oj tam.
http://polityka.org.pl/viewtopic.php?t=7344
Nie wygląda wizualnie tak dobrze, jak na ś.p. złomniku, ale śmiało polecam
EDIT: - tu jest http://automobilownia.pl/355/
Ostatnio edytowane przez Zenonzlasu ; 19-05-2016 o 21:38
jersey, W124 i bankructwo firmy. Widać, że jesteś zwykłym dyletantem, ale próbujesz siebie lansować na znawcę motoryzacji. Nie powtarzaj takich bredni, bo jak ktoś z pojęciem to czyta to tylko bekę z Ciebie kręci.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Nie kojarzę tego tekstu że Złomnika, szkoda. Cóż, człowiek się całe życie uczy. Dzięki za linki.
Wujek - nikt nie jest skończenie doskonały, nawet takie cudo jak ja [emoji14]
Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez jersey ; 19-05-2016 o 22:17
Wujek, więcej luzu i dystansu.
Symbolem trwałości produktu jest słynna żarówka z Livemore w Kalifornii:
http://www.centennialbulb.org/index.htm
Wczoraj, gdy odbierałem moją Bellę 146 od lakiernika, to stwierdził po drodze, że wygodne do roboty mechanicznej auto.
Dzięki takiemu forum, jak nasze, można częściowo walczyć z celowym postarzaniem i wywoływaniem awarii produktu. Np. ostatnio dowiedziałem się tu, w jaki sposób zregenerować i wymienić klamkę w GT. Nowa w sklepie (badziewie w sensie trwałości) to koszt 317zł + robocizna. U mnie koszt zakupu potrzebnych części (zawias) i materiałów 70zł.
Ostatnio edytowane przez kazikx ; 20-05-2016 o 04:37
Panowie luzik.Ja laik chciałem się dowiedziec to i owo a nie wywolać burzę...