Czy rozrusznik o numerach 0 001 109 268 z 2.4 podejdzie do 1.9 8V z manualną skrzynią?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Czy rozrusznik o numerach 0 001 109 268 z 2.4 podejdzie do 1.9 8V z manualną skrzynią?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Miałem podobną sytuację, z tą różnicą, że czasem było to męczenie dwa czy trzy razy dłuższe niż na filmikuPomogła modyfikacja mapy startowej czyli ingerencja w ECU. Rozrusznik zregenerowałem i aku też wymieniłem, siedział jakiś o prądzie rozruchowym 500 coś. Nie mówiąc o czujniku temp. cieczy itp.
Wykluczam świece i słaby akumulator, z tego względu, że np. Dzisiaj rano przy temperaturze rzędu 5 stopni, auto odpalilo bez problemu, dojechalem do pracy, gdzie postał 8 godzin na słoneczku, temperatura 21 stopni, wsiadam do auta, chce odpalić i już problem... kręci, kręci, ma chęć załapać i dopiero za którymś razem zaskakuje i pracuje idealnie.
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Mało paliwa / słaby rozrusznik. U mnie pomogło wymiana z silnika 2,4. Teraz nawet na komunikat nie muszę czekać
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Ja stawialbym na to, ze po prostu przy rozruchu dostaje za małą dawke paliwa... jak rano jest chłodno, czujnik podaję na ecu zapotrzebowanie na większą dawkę paliwa i odpala, a jak wzrośnie znacznie temperatura otoczenia, to wtedy z czujnika idzie sygnał do ECU i dostaje mniejszą dawkę, przez co ciężej ma zaskoczyć.
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Pytanie czy da się to zrobić w fiacie bravo 120KM. Mam takiego pod domem zapala w miarę normalnie tzn. nie trzeba kręcić kilka razy ale za każdym razem jest walnięcie przy rozruchu jakby silnik chciał wyskoczyć z samochodu. Dopiero jak się porządnie rozgrzeje jest poprawa. Przy podwójnym grzaniu świec i odczekaniu przed rozruchem albo podłączeniu kablami dodatkowego akumulatora jest lepiej.
Oczywiście im cieplej na dworze tym gorzej.
Ostatnio edytowane przez A.Krystian ; 20-05-2016 o 08:15
Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002
Pytanie napewno nie do mnie do Alfy 159 16V pasuje z Alfy 2,4. Mój mechanik założył i powiedział że wpadł bez najmniejszego problemu. Szczerze polecam tym co borykają się z problemem odpalenia, gdzie odpalenie nie zawsze było płynne i występowało trzęsienie / długie kręcenie.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
U mnie w 1,9 16V nie wszedł rozrusznik z 2,4. Mechanior się męczył i męczył ale bez powodzenia.
Właśnie widziałem że sprzedajesz i aż dziw że nie dało rady przecież mamy te same silniki skrzynie więc o co chodzi. Ja na 100 % ma założony od 2,4
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
masz moze jakies fotki obu, albo napiszesz co przeszkadzalo, na co zwrocic uwage, masz moze numery czesci albo jesli juz wiesz to kiedy pasuje a kiedy nie(roczniki, wersje o ile sa jakies zaleznosci). u brata bedzie trzeba raczej zmienic bo zaczely sie problemy z odpalaniem w zimie, reszta jest cacy dlatego na pierwszy ogien myslalem wlasnie o rozruszniku od 2.4