Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: dusi się pomiedzy 2000, a 3000 tys. obr.

  1. #1
    loki
    Gość

    Domyślnie dusi się pomiedzy 2000, a 3000 tys. obr.

    Witam tak jak w temacie po odpaleni mojej 156.. jak jest zimna no i nie tylko to np. na 2 lub 3 biegu pomiedzy 2000 a 3000 tyś obr. dusi się.. (przymula) '' ja mu gaz a on uuuuu..'' ?

    co może być przyczyna..? nie dostaje paliwa..? świece...?

    P.S. za wszelkie odp. z góry dziękuje..

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Przepływomierz do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    77alfisti
    Gość

    Domyślnie

    przyczyną mogą być świece, spowodowane może to być że puściła uszczelka po pokrywą zaworów lub pod korkiem wlewu oleju, olej zalewa świece i zaczynają cyrki, miałem dokładnie to samo w 146, nasz forumowy kolega DeeS też miał to samo w 2.0TS, pomogło wykręcenie świec, usunięcie oleju, odtłuszczenie i osuszenie kabli, oczywiście do tego zrobiliśmy czyszczenie świec z nagarów i problemy zniknęły,

    problem może też leżeć po stronie cewek zapłonowych lub kabli, kable są już wygrzane i mogą mieć przebicia

  4. #4
    loki
    Gość

    Domyślnie

    dzięki panowie.. jutro będę w garażu to sprawdzał.. a wyczyszczenie przepływki coś daje czy odrazu wymiana..?
    bo i tak najpierw pójdę od najtańszej strony i poczyszczę co się da..

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    jesli dusi sie tylko na zimnym to bym dla prób odłączył sterowanie wariatora.
    - bo coś dziwnie te obroty pasuja do zakresu sterowania wariatora.

    * 800rpm to 1800rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 1800rpm to 4250rpm Variator Solenoid is Active

    * 42500rpm to 7200rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 7200rpm to 1800 rpm Variator Solenoid is Active
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    loki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    jesli dusi sie tylko na zimnym to bym dla prób odłączył sterowanie wariatora.
    - bo coś dziwnie te obroty pasuja do zakresu sterowania wariatora.

    * 800rpm to 1800rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 1800rpm to 4250rpm Variator Solenoid is Active

    * 42500rpm to 7200rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 7200rpm to 1800 rpm Variator Solenoid is Active
    chętnie spróbuje tylko możesz mi przybliżyć jak i gdzie..?

  7. #7
    77alfisti
    Gość

    Domyślnie

    o czyszczeniu przepływki są bardzo różne opinie, jedni są za inni uważają to za półśrodki starczające na chwile wcześniej czy później i tak będzie trzeba ją kiedyś wymienić

  8. #8
    loki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 77alfisti Zobacz post
    o czyszczeniu przepływki są bardzo różne opinie, jedni są za inni uważają to za półśrodki starczające na chwile wcześniej czy później i tak będzie trzeba ją kiedyś wymienić
    możesz mi powiedzić bo jak juz rozkręcę pokrywę to wymienię uszczelkę.. a czym najlepiej wyczyściś świece..?

    ---------- Post dodany o godzinie 18:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:23 ----------

    chciałem jeszcze zapytać..
    jak odpalam to dźwięk jakbym diselka odpalał.. czyli rozumie ze wariator do wymiany.. a drugie pytanko da sie bez niego jeżdzić...?

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar DeeS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zabrze-Ruda Śląska
    Auto
    AR 156 2.5 V6 Q2
    Postów
    433

    Domyślnie

    Tak jak 77alfisti napisal mialem to samo od 2 do 3 tys strasznie sie dusil i wyczyszczenie swiec, kabli pomoglo ,a wczesniej tez mialem taki przypadek i okazalo sie , ze sonda padla wymienilem na nowa i wszystko OK
    AR 156 2.5 V6 Q2
    AR 145 JTD '99 byla
    AR 156 2.0 TS byla

  10. #10
    loki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DeeS Zobacz post
    Tak jak 77alfisti napisal mialem to samo od 2 do 3 tys strasznie sie dusil i wyczyszczenie swiec, kabli pomoglo ,a wczesniej tez mialem taki przypadek i okazalo sie , ze sonda padla wymienilem na nowa i wszystko OK

    ok dzięki.. powoli bede szukał przyczyny..

Podobne wątki

  1. [159] TBI - wibracje podczas hamowania silnikiem od 3000 do 2000 obrotów.
    Utworzone przez Rafal_TBI w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 21-02-2019, 23:46
  2. [164] Rura pomiedzy filtrem a przepływomierzem
    Utworzone przez Piotrek1987 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-12-2017, 19:32
  3. Dusi się w granicach 3000-4000 obr/min 1.8 TS
    Utworzone przez tarantula w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 12:53
  4. 2.4 jtd ruznica pomiedzy 156 a 166
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-12-2009, 17:56
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-01-2009, 16:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory