Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Wyprogramowany, niezaślepiony EGR??

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Alf
    Postów
    27

    Domyślnie

    Panowie a co w przypadku kiedy mes pokazuje 128% otwarcia i status WYŁ?

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Panowie.

    Założyłem dziś 2 zaślepki jakie dostałem wraz z uszczelkami. W komplecie dodatkowo były śruby sześciokątne. Pomyślałem sobie, że to gdybym chciał fizycznie wywalić EGRa spod maski. Teraz pytanie, mogę to zrobić? Czy czasem wtyczka nie powinna być wpięta do EGRa nawet jak jest wyprogramowany? Jeżeli nie to wyjmę go całkowicie.

  3. #13
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zazwyczaj wtyczka musi zostać wpięta, ale słyszałem, że niektórzy potrafią zrobić to tak, że można sobie wyciąć wiązkę
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Koledzy potrzebuje szybkiej odpowiedzi..
    W którym miejscu w 1.9 8v jtdm zaslepic egr?
    Poniżej fotki zaślepki.



    Najlepiej jakby podesłał ktoś zdjęcie poglądowe.
    Dzięki z góry

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1,9 8V 160KM/360NM Sedan
    Postów
    69

    Domyślnie

    Cytat Napisał SimonG Zobacz post
    Nic mi nie mow... Najgorsze jest to, że nie wiem ile tego syfu mam teraz w kolektorze. Przydałoby się go wyczyścić, ale to trzeba go zdjąć, a żeby go zdjąć to też trochę gratów trzeba chyba zrzucić Nie otwiera się ze wzrostem obrotów. Cały czas 4% i WYŁ. Zaślepka już do mnie jedzie. Dzięki.
    Kolego jak możesz mieć syf w kolektorze jak masz zamknięty Egr. Przez niego nie dostają się już spaliny do kolektora. Syf będziesz miał w samym Egr a nie dalej więc nie przeżywaj blaszki. Pozdro

  6. #16
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    A syf, który był w kolektorze przed zaślepieniem to się rozpuścił samoczynnie?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #17
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1,9 8V 160KM/360NM Sedan
    Postów
    69

    Domyślnie

    Źle zrozumiałeś. Kolega jest przerażony że nie ma zaślepki i jest straszny syf w Egr i sądzi że identyczny jest w dolocie. Ale do dolotu od jakiegoś czasu nie wpływają spaliny więc jest czysciejszy. Nie mówię że czysty jeżeli nie był czyszczony przy wyłączeniu Egr. A zaślepka nie wiem co ma zmienic?Więc w Egr będzie znacząco więcej syfu niż w dolocie skoro jest wyłączony.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory